De hengst los II

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

De hengst los II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 17:14

Ongelooflijk!
Dat LieVerdje is niet zo onschuldig als hij eruit ziet!
Ben net de hele tijd buiten aan de gang geweest, alle stallen uitgemest, paddocks schoongemaakt, water gegeven. Voor wat spelerij gezorgt.
Dus om 16:00 vond ik het wel tijd voor een korte break!
Lekker een bakkie thee met wat lekkers erbij Vork Dat had ik wel verdiend.
Ik zit nog geen kwartier, wil de terrasdeuren uitlopen...
Wat zie ik...

1 hek wat nonchalant halfopen staat te klepperen en GEEN hengst
Wel een losgepeuterd touw op de grond... en die had ik er juist voor de zekerheid omheen geknupt/
Ik ben gelijk maar de stal in gelopen voor een gele schep met een bodempje brokjes, toen ik aan de andere kant de stal uitliep zag ik hem al staan... Hij stond fijn met Ozep te knuffen.
Ik kon na een klein sporenonderzoek echter wel zien dat hij dus WEER Simbaatje heeft geprobeerd te provoceren. Nou hoef je daar geen echte detective voor te zijn want Simba staat lekker in het land en het stuk voor het hek is dus nu compleet omgeploegd. Ik heb Simba voor 2 maanden terug namelijk naast Triumph weggehaald aangezien die helemaal sjago werd, de hengst vind niets zo leuk als pesten en Ozep vind dat wel grappig en als die het niet grappig vind draait hij zich gewoon om.
Simba leek dan echter wel een meid, het is dat hij geen nagels heeft anders zou hij krabben *LOL* Het stuk land voor het hek ìn het land zag er echter redelijk normaal uit, ik denk dus dat Triumph zich vergeefs heeft uitgesloofd en dat Simba nu toch verstandig geworden lijkt te zijn.

Ze lijken er dus wel aan te wennen dat er een hengst los loopt Haha!
De merries gaan al braaf achter in staan en Ozep houdt hem wel zoet Lovers

Hij kwam overigens wel gelijk toen ik hem riep
Ik hou mijzelf gewoon lekker voor de gek en zeg dat dat niet door de gele schep kwam


Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:21

haha geweldig!
wat zijn nu je volgende maatregelen voor het hek????

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:22

Gele schep? Welke gele schep...
Hij zag zn lieve vrouwtje... Lovers Tuurlijk niet die gele schep... Schijnheilig

Misschien moet je nu dan toch maar voor straf naar een strafkamp sturen... Of dreigen dat zn balletjes eraf gaan als ie het nog een keer doet... Stoute paard!!!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 17:24

Kijk nou dat hoofd, daar kan je toch niet boos op worden?
Afbeelding

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:26

Volgend jaar weer veulentjes? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:28

Hij is al behoorlijk gezakt als Kilo x Uniform x Tango nakomeling he??

Haha! Haha!

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:47

nee sjuim je hebt gelijk daar kan je niet boos op worden!! daar wil je toch spontaan mee knuffelen!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:34

Ojee, weer naar de bloemist geweest voor je mams? Schijnheilig Haha!

Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:39

Oeps ketting met haak om het hek heen?
Inderdaad, een jong boeffie. Geniet er nu nog maar van. Straks gaat hij echt puberen.

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:59

wat een schatje echt wel kun je gewoon niet boos op worden. Misschien moet je idd een ketting met van dat plastic spul(ofzoiets) eromheen doen zodat het niet kapot gebeten kan worden eromdoen ofzo?? Tja is beetje iri

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:48

Hihi, en jij maar kwijlen toen hij weer even op en neer draafde... En ik ben het met je eens dat het dus écht niet aan de gele voerschep lag Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:51

Hij maakt er wel een feestje van bij jou he Haha! Dat wordt meer knopen in je touw leggen Of een kettingslot erom Knipoog

:evaw:

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:04

Was mams ook nog in de buurt om die Ka U Tee hengst uit te schelden Knipoog?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:05

Hmm, lekker ding zeg!

Komt me trouwens te bekend voor dit. Wij hebben hetzelfde gehad, alleen dan niet met een hengst. Nadat we een ketting om het hek hadden gelegd werd ineens de draad doorgeknipt, goh, het was toch niet de pony die die knopen losmaakte... :/

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:09

Grinnik, ik ben blij dat mijn hengst keurig achter de schrikdraadjes blijft, want hij is veel te veel macho om los te lopen... hij probeert ruinen gelijk op te vreten, ook al zijn ze zo'n 1.70m en is hij maar 1.52m - hij is nergens bang van. Voor de (paarden)dames is hij wel zeer beleefd, maar ik denk dat de overige pensionklanten geen lief klein (half)draverveulentje willen (onbegrijpelijk Schijnheilig )

Extremely rare and Beyond Compare

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:32

Sjuimpje schreef:
1 hek wat nonchalant halfopen staat te klepperen en GEEN hengst
Wel een losgepeuterd touw op de grond... en die had ik er juist voor de zekerheid omheen geknupt/


DE reden dat wij dus een ketting met hangslot hebben.
Ooit 2 blije Geldersen van de hei moeten halen Lips are sealed

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:32

Ik zou er dus nu een kettingslot omheen hangen. Je zei de vorige keer dat hij geen springgenen had mee gekregen, maar als hij straks niet meer 'gewoon' zelf het hek kan opendoen, zou hij dan niet stiekum toch kunnen springen?

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:40

Dat hoofd, is echt Voice, I swear!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:52

Inderdaad, dat koppie doet het 'm
Nacino denkt ook wel eens spontaan dat hij ff weg kan wandelen, de bak in bijvoorbeeld, maarja, dan moesten we nog opzadelen Verward
Alsie eenmaal stilstaat en zich schuldbewust omdraait lig je compleet in een deuk.. ge-wel-dig wat voor bekken die kan trekken soms Haha!
Boos worden nee, dat lukt dan nie meer... Maar gelukkig heeft hij respect voor stroom hoor.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 07:58

Arme Sjuim! Onze hengst kan trouwens ook wel ontsnappen, maar dat komt gewoon omdat hij dan grasjes aan het zoeken is (in een kaal bos) en achter het hek staan de lekkersten. Hij is zelfs al een keer door het schrikdraad gekropen omdat zijn 'merrie' (Jopie, de naam zegt het al: ruin!) naar voren ging voor de DA, die kun je natuurlijk niet weg laten lopen, maar verder is hij heel braaf. Hij kruipt er alleen maar uit als hij eten heeft aan de ándere kant. En die andere twee maar kijken: wat doe je nou? Hij is trouwens wel zo wijs om het niet te doen als iemand kijkt, dus hóe hij er dan uitgaat... geen idee. In de wei en in de bak blijft hij wel gewoon staan, zijn meer mensen bij wsch...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:11

Oioi...houdini in eigen persoon zou je bijna zeggen Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:55

Lijkt er verdacht veel op dat er meer kriebelt dan alleen losse haren. Haha!
Maar het geeft wel leven in de brouwerij nietwaar? Knipoog

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 10:04

Ooooh wat een BOEF *LOL*
Hij heeft idd een veels te lekker koppie

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 11:01

promptertje schreef:
hij probeert ruinen gelijk op te vreten, ook al zijn ze zo'n 1.70m en is hij maar 1.52m - hij is nergens bang van.

Waar doet mij dit aan denken? Den, van wel 94 hele centimeters, deinst niet terug van een paardje van 1.60. En merries van 1.66 versieren is ook geen punt(enkel een beetje jammer dat die merrie al een andere man heeft).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:22

Ojee mams was toch niet thuis he?

toch een stoomdraadje voor het hek langs misschien dat het dan hengst bestendig word

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Googlebot, Irma_Maandag, KikiCelinevs, Mark0919, sterregoud, SusanH en 40 bezoekers