schuren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

schuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 19:45

hey effe een vraagje wat doen jullie aan schuren...... junta d'r staat is echt ontplofd.. kijk ik doe er wel azijn op.., dan is het de volgende dag wel iets minder.. maar het helpt niet echt Huilen .. en als ze wondjes zou hebben.. gaat het als een gek prikken.. ik moet er ook wel effe bij zeggen dat de vorige eigenaar d'r staart wortel had geschoren.. maar dat is nu al iets van 10 cm lang Lips are sealed ... en aan d'r onderkant zit gewoon d'r staart.. snap je wat ik bedoel... Verward misschien dat je het in me profiel kan zien maar ik denk het niet... jahhh d'r staart is nog niet echt lang omdat toen ze een veulen had.. hij het eraf had gebeten Frusty ahahah

maar wat doen jullie??

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 11:50

Als ze zo schuurt zou ik eerst willen weten waaróm de pony schuurt. Misschien heeft ze wel wormen? Een ontwormingskuurtje zal dan helpen...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:46

mijn tante heeft nou een middeltje (kweet zo nie hoe het heet) en dat helpt best goed. is alleen wel heel duur.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:55

Inderdaad Ineke2, Eerst maar eens uitzoeken waarom ze zo schuurt zou ik zeggen! Het kunnen wormen zijn maar ook iets als eczeem ofzo. Succes ermee!

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliënberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:16

Als het zomereczeem is, dan kan ik je wel helpen. Want mijn pony heeft dat ook. Dat spul tegen zomereczeem halen we ieder jaar in België. Dat spul werkt super, hij heeft geen jeuk meer.
Tel. heb ik thuis, dus mail gerust even, als je paardje zomereczeem zou hebben.

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:28

Bij zomereczeem heb ik ook nog wel een oplossing, wij hadden ook een paard met zomereczeem op stal en alle dure middeltjes gaven weinig tot geen resultaat. Maar betadine shampoo hielp wel, om de 2 dagen even mee wassen en het probleem was opgelost. Maar ik zou eerst inderdaad even laten nakijken waarom hij zo schuurt.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 23:57

ze heeft geen wormen.. en heb heel d'r staart nagekeken maar niets kunnen vinden... ik had gehoord van een vrouw dat babypoeder goed helpt...dat maar is effe proberen..