Zadel gestolen :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Zadel gestolen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 19:39

Hey,

Gister hoorde ik op een wedstrijd dat er hier in de buurt (wel meer als 20 km verderop) 5 zadels en 3 dekken gejat waren. Maarja er was geen huis bij die stallen, en je verwacht niet meteen dat ze dezelfde nacht bij jou langs komen. Nou vanmorgen kwam m'n moeder achter en stond de deur van de zadelkamer open, zonder zadels. Maar het was vroeg en m'n moeder dacht verder niet na Maar vanmiddag had ze toch de eigenaresse van die zadelkast maar ffies gebeld. Nee hoor klopt, de zadels liggen in de trailer want we hadden gister wedstrijd. Nou okay kast niet goed dicht gedaan zeker. Zou kunnen.
Komt dat meisje vanmiddag en zegt, mam waar is m'n zadel, ja in de trailer... ja en het andere zadel dan.....................
K*T, LIGT DIE ER NIET?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

Nou die is dus afgelopen nacht gejat, tussen half 2 en half 7. Een nieuw kieffer vz. zadel, 1 keer gebruikt. Vorige week gekocht, maar daarna werd de pony kreupel. Dat meisje had hem zelf gekocht, van d'r eigen spaargeld, ze is 10 jaar. Welke idioot doet zoiets nou!!!!!!!!!!! Extreme duivel

De politie zei dat er hier in de wieringermeer al 5 zadels gestolen zijn afgelopen week. Ik vind het maar een enge gedachte... strax komen ze terug en nemen ze onze zadels mee, laten we hopen van niet, nogmaar een extra slot erop vannacht.

Dus mensen uit Noord Holland kijk uit..............

groetjes Jolanda

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:54

klote zeg hoop niet dat het bij ons gebeurt we staan in egmond a/d hoef hoop dat ze daar niet komen

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:56

jeh at K*T zeg. vel suc6 met het terugvinden van de zadels en hopelijk vinden jullie ze snel!!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:01

grrrrrrrrrrr ik begrijp niet waarom mensen dat doen!! ga zelf lekker werken en koop dan zelf een zadel!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:18

Ben blij dat ik mijn zadel thuis heb liggen zeg! Balen joh! Doe alles maar goed achter slot en grendel hoor!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:28

Jeetje zeg! Gelukkig heb ik mijn zadels thuisliggen...Daar komen ze niet zo makkelijk bij! Onze alarminstallatie maakt een hoop herrie Knipoog En ik kan het weten want hij ging vandaag op tilt en heeft flink staan loeien...Verdrietig

En hopelijk komen ze niet meer terug!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:40

He mensen LET OP OVERAL IN NEDERLAND !! ze zijn 2 maande geleden bij De Kraaybekerhof in driebergen 2x achter elkaar gekomen !! eerst bijna alles mee ( iemands net nieuwe wintec500 Boos! ) en daarna na 2 weken nog een keer en toen hebben ze echt ALLES megenomen !!
Ik heb nu ook een nieuwe wintec500 en ik neem hem nu telkens me naar huis !! want dat slotje waar mn hoofdstel enz. achter hangt kan ik zelf met een schroevendraaiertje open maken !!!!!! Knipoog ik zou je zadel in je slaapkamer onderjebed leggen Knipoog Knipoog hehe wel zo vijlig !! gnegne
ps: JULLIE ZIJN GETUIGE VAN MIJN 100ste berichtje !!! Haha! Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:52

Ze zijn ookal in Callantsoog geweest, in Breezand, in Den-Helder. Enkele boerderijen en maneges. Kast op slot maakt niks uit, die breken ze gewoon open. Ik heb mijn zadel dus mooi mee naar huis en zo bijna iedereen hier.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:09

flair schreef:
Ze zijn ookal in Callantsoog geweest, in Breezand, in Den-Helder. Enkele boerderijen en maneges. Kast op slot maakt niks uit, die breken ze gewoon open. Ik heb mijn zadel dus mooi mee naar huis en zo bijna iedereen hier.


Ja, ik ben ook al gewaarschuwd (1 straat verderop zijn de zadels weggehaald). En daar hebben ze nog wel grote hekken om heen staan.
M'n zadel gaat nu 's nachts de schuur in en die gaat op slot.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:10

Bij de mc Drive in de buurt... ene Anouschka nog wat, daar zijn zadels weggestolen. Ik hoorde ook dat ze al bij Noot, bij Noorderlicht en Tesselaar zijn geweest Verward Dan zullen wij nu wel binnenkort aan de beurt zijn als ze dat rondje maken.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:19

Vreemd dat ik nog niets gehoord heb Verward Ik ken anouschka(al heb ik die al een tijd niet gesproken Bloos ) en van noorderlicht en Tesselaar heb ik ook niets gehoord...En ik heb dit weekend nog iemand gesproken die daar een paardje heeft staan Verward Maar misschien wist ze het toen zelf nog niet Verward

DiRrTy_LaDy

Berichten: 68
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Oudkarspel (Alkmaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:30

Ja Bij Ons Werd Ook Al Gewaarschuwd Dat Er In De Buurt Zadels Gestolen Worden, Dus Dat Word Goed Oppassen....K*t Dat Het Gebeurd Is Bij Jouw...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:36

Ik heb bij ons op de RAP-site even een berichtje gezet, we zitten tenslotte allemaal in dezelfde regio...Ik hoop dat andere diefstallen hier zo voorkomen kunnen worden!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:37

Jeetje een fobie voor aandacht tekort ofzo Dirty? Ach gut

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:44

Wat gemeen!!!!!!!!!!!!!!!! En in eens wel heel erg dicht bij. Heb meteen Tamara ff gevraagt om mijn zadel toch voor de zekerheid ff binnen te leggen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:50

Zonde is dat altijd he...
Tijdje terug is er bij ons ook ingebroken.
1 vz zadeltje van mij (zgan) van 500 gld meegejat
een zgan westernzadel van linda
en een dressuurzadel van renzo (toen).

Blerg, je zou ze willen villen...

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 22:38

Jemug zeg ik wordt hier echt ziek van hoor, straks komen ze hier ook terug, ik hoop het niet Boos! Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel
We hebben nu de achterdeur op slot, en er zit een slot op onze zadelkamer.

Weet iemand toevallig hoe dit is met de verzekering? Zou die dit vergoeden?

Groetjes Jootje

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:45

Iedereen in Nh wordt gewaarschuwd want ook in Enkhuizen is het raak!!Niet bij ons op stal dan maar ik ken er al wat die ook gedupeerd zijn geraakt... Let dus goed op je spullen

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:03

Mischien ook een idee om de diverse ruitersport zaken in de omgeving in te lichten?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:27

ahhhhh van alexandra?!oh wat sneu en ze waren gister nog fijn aan het vertellen over hun zadeltje die ze zelf had gespaart!!!!!!
wat een klote zooi! ik dnek dat ze mijnes niet open krijgen aangezien onze deur op zijn kop zit!
maar wel klote zeg!!!!!

gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:36

Ik voel helemaal mee.
2 jaar geleden is mijn helemaal nieuwe AVG barnsby gestolen op klaarlichte dag.
Ik was er kei kapot van 4500,- naar de haaien ik was echt super kwaad.
Voor dat zadel heb ik toen de hele zomer vakantie gewerkt en de verzekering kon niks doen omdat er geen sporen van braak waren.

gelukkig vond mijn opa mij erg zielig en heb ik een nieuwe gekregen! lief he?

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:44

De politie had twee weken geleden al gebeld naar onze stal, dat we dus heel erg moesten uitkijken, de dieven waren voornamelijk op jacht naar de zadels in zadelkasten.....
Ik heb mijn zadel nu thuisliggen.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:47

flair schreef:
Bij de mc Drive in de buurt... ene Anouschka nog wat, daar zijn zadels weggestolen. Ik hoorde ook dat ze al bij Noot, bij Noorderlicht en Tesselaar zijn geweest Verward Dan zullen wij nu wel binnenkort aan de beurt zijn als ze dat rondje maken.


Bij Noot zijn ze nog niet geweest.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 01:21

Maar nemen ze alleen zadels mee?
zal nu toch maar eens kijken of mijn zadel niet binnen kan liggen
aangezien die niet bepaald moeilijk te vinden is.. want ja als je niet op een grote stal staat verwacht je dat alles wel blijft liggen.....

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:57

Nee ze hebben hier in de buurt ook complete tuigen en hoofdstellen meegenomen! Ik denk dat ik ook maar het een en ander ga meenemen naar huis.. Je weet maar nooit he?