Betrouwbare occassion-dealer in Gelderland?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Betrouwbare occassion-dealer in Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 17:06

Per 1 april begin ik bij mijn nieuwe werkgever. Helemaal te gek natuurlijk, maar er is één minpuntje: ik moet mijn gloednieuwe Renault Clio inleveren, en dat is NIET LEUK Knipoog . Er moet nu dus een vervangende auto komen, maar helaas heb ik geen geld voor een auto zoals ik die nu heb.

Ik ben eigenlijk op zoek naar adressen van betrouwbare occassion-dealers in Gelderland. Natuurlijk blijft een tweedehands auto altijd een gok, maar toch zou ik het fijn vinden om van wat mensen namen door te krijgen van dealers waar ze zelf goede ervaringen mee hebben. Particulier aanschaffen vind ik ook lastig, aangezien je dan helemaal geen referentie hebt.

Misschien ben ik erg achterdochtig, maar het is nou eenmaal een feit dat er érg veel gerommeld wordt in de auto-branche. Vind het dus belangrijk om daar zo voorzichtig mogelijk mee om te gaan.

En... als een bokker nog een leuk autootje te koop heeft staan, dan hoor ik het natuurlijk graag!


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:20

Tja Mariekje, het ligt er een beetje aan wat je wilt uitgeven. Weer een Franse sjeesbak Knipoog
Bij Piet Geluk(*piep* reclame) van de Peugeot dealer hebben ze vaak leuke 2e hands auto's staan. Maar ik vind persoonlijk een goede 2e handse ook nog vrij duur (ja, ik kijk al een aantal maanden om me heen, want ik denk niet dat ik mijn Pinda door de keuring wil slepen)

Er zijn genoeg kleine garages die het prima doen en ook betaalbare leuke auto's hebben (in Velp heb je er 2 zitten)

Gewoon veel op internet neuzen en goed kijken.
Heb je iemand in de familie die er verstand van heeft??

Mijn liefje zegt nl altijd dat je beter voor een nieuwere auto kan gaan dan zo'n brik waar je elk jaar een bak geld tegenaan moet gooien om hem rijdende te houden (ik denk dat hij doelt op mijn Pinda Schijnheilig Duh!)

Als je hulp nodig hebt dan bel je maar. Gaan we op autojacht!!

Op zoek naar de zon!!!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:25

ik zal eens aan mn broer vragen of hij misschien wat weet of op zn werk nog wat leuks heeft staan, ik laat t je zo snel mogelijk weten Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:15

Mijn vader is auto handelaar in occasions.
Zeg maar waar je naar op zoek bent dan zal ik hem eens vragen!
( En ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat hij eerlijk is!)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:37

Ik zal over niet al te lange tijd hier of in de buurt van Ede ook op zoek gaan naar een goedkope occasion denk ik Lachen Zal ongeveer rond de 1000-1500 euro hebben om uit te geven.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:17

mijn broer gaat morgen even kijken op zn werk naar de lijst met occasions, ik weet dus morgenavond als het goed is meer Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 11:04

Voor een nieuwe auto heb ik gewoon geen geld op dit moment, en ik heb geen zin om daarvoor een lening af te sluiten. Het zal dus toch een tweedehands bakkie worden.

Ik hoef er niet mee naar mijn werk te rijden, het is bedoeld om naar mijn bijrijdpaarden te gaan (Arnhem - Hoenderloo v.v) en om boodschappen te doen, op visite te gaan, etc. Een wat ouder bakkie met een goede motor is dus prima. Ik wil er maximaal € 2000,-- aan besteden, en het moet een lichte auto zijn, zodat de wegenbelasting niet zo duur is.

Voorkeuren voor een bepaald merk heb ik niet, ik vind eigenlijk alles wel prima.

Ik heb Jessica en Maaike een PB gestuurd, bedankt alvast!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 11:20

Mijn vader had pas een aantal hele nette Citroen AX-en staan. Hij heeft een garage zonder dealerschap. Ik ben natuurlijk niet onbevooroordeeld, maar ik weet zeker dat je bij hem niet belazerd wordt. Als je me een PB stuurt, krijg je het telefoonnummer.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 11:47

Mijn oom heeft een garage (hij is renault dealer) misschien dat hij iets heeft.
Staat er op marktplaats niets. De auto van mijn vriend stond te koop, maar de auto die hij zou kopen ging niet door, anders had ik het voor je kunnen vragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, Ballard_L, douschka, GoogleAdsense, GrapeshotBot, janneke_S, Kanto, Lau07, Lestrange01, Melzazu, minouesmee, moislief, Molly1230, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, Roosch, Ruai, SentiBot, singa, Slagroomsoes, spookyskippy, Summerfly, Wopkebrok en 205 bezoekers