Cheyenne vandaag geschetst door AVS.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Cheyenne vandaag geschetst door AVS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:59

Vandaag was het dan zover; de schetser van het AVS kwam langs. Alle aftekeningen en kruintjes etc werden grondig bestudeerd en nagetekend. Cheyenne stond heel braaf stil en keek met een verbaasd koppie naar die oude man met de kritische blik. Wat minder leuk was......er moest een pluk manen afgerukt worden voor DNA materiaal Verward Schijnt tegenwoordig verplicht te zijn. Ik dacht: " Neeeeee, niet aan de manen van Yen komen!!!!" Maar het was gelukkig maar een klein plukkie die er overigens niet zachtzinnig werd uitgerukt (met wortel en al). Nou......stap 2 richting herimport is gezet.....nu nog betalen Haha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:01

Dat van dat DNA met wortel en al hoort zo. Daar halen ze namelijk het DNA uit. Heb al eens zakjes met haren gehad die de mensen afgeschoren hadden. Ja en dan lukt het niet....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:02

Tsja... die wortels hebben ze natuurlijk ook nodig he... Haha! maar Yen is het vast alweer vergeten... een troost je...zij heeft tenminste mooie manen... in tegenstelling tot de miezerige dreadlocks die escala heeft... en oh, heb je al bij ITP gekeken... recente foto's van mijn mannetje en meis... Lovers En het AVS is best leuk om lid van te zijn.
Laatst bijgewerkt door vikki op 17-03-03 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:06

Ik heb net bij ITP gekeken maar zie je niet staan??? Ben ik nou zo kippig?