Enge droom... *brrr...*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Enge droom... *brrr...*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:54

Gisteren droomde ik zo'n levensechte droom. Brr... die wil ik nooit meer hebben.

Ik droomde dat ik Kasmier vasthad en dat hij losschoot en door een te smalle deuropening (of zoiets dergelijks) heen schoot en vast kwam te zitten met z'n been. Ik zag hem op de grond neerstorten en hij was keihard aan het gillen echt helemaal strak van de pijn en z'n mond wagenwijd open krijsend.

Ik schreeuwde om hulp, maar niemand reageerde, ookal waren er veel mensen. Toen ineens waren we bij z'n stal en ik zag dat z'n been finaal doorgebroken was, ik zag de losse botstukken, het hing alleen nog aan elkaar door spieren. Ik was helemaal in paniek.

Toen kwam de DA en die zei dat er niks meer aan te doen was, het was duidelijk, hij moest afgemaakt worden. Ik weet nog dat ik krijsend en huilend over hem heenboog.

Toen kreeg ik in m'n droom door dat het een droom was en dat ik wakker MOEST worden, ik heb mezelf echt uit de droom moeten rukken. Ik werd met een schreeuw en helemaal zeiknat wakker. Ik durfde niet meer te slapen, bang dat ik weer in de droom terugkwam.

Brrrr.... dit was echt creepy, ik hoop nooit meer zo'n droom te hebben....

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:06

dat is idd geen leuke droom, ik had eerst ook zon soort droom over mijn lievelingspaard dat die verkocht zou worden enz enz en dat is helaas ook gebeurd, ik hoop zeker dat dit niet gebeurd!
een ook maar hopen dat je niet meer zo droomt, bij mij is gelukkig zon droom niet meer voorgekomen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:09

Echt creepy en het si dan net of het echt gebeurt je zal wel erg verward en later opgelucht zijn wakker geworden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:47

net zo'n enge droom als ik vannacht had... ik droomde dat ik mijn hondje in 3 stukken had gezaagd en haar in een rieten picknickmandje naar de Derde Wereld had gestuurd.....

Toen ik er spijt van had was het al te laat... en rende ik gillend door de kamer heen...

Wat was ik blij zeg, dat ik wakker werd en dat Nikita gewoon tegen mij aan lag te slapen....

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:37

wat dromen jullieeng zeg!!
Ik droom ook wel eens eng, maar meestal besef ik wel dat alles niet helemaal klopt, maar ik kan dan niet uitvinden waarom. en als ik dan wakker wordt snap je wel dat een hond met een snavel, of een paard met 6 benen niet kan, maar in je droom lijkt het zo echt...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:38

he gats mayo, hou eens op! Dat gaat je dus echt niet gebeuren hoor! Kas blijft nog heel lang bij je!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:59

He bah wat een nare droom. Ik heb ook wel eens zon dromen dat ik blij ben dat ik dan eindelijk wakker ben... Scheve mond
Het vervelende is dat ik dan de rest van de dag ook nog wat sjagerijnig ben (die droom zit me dan echt dwars en ik blijf er aan denken). Hopen dat het niet meer voorkomt zeg!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 01:38

Nou het blijft wel hangen ja, zeker toen Kasje gisteren met longeren als een mallot ging racen en bijna tegen de omheining opliep en tegen z'n eigen benen trapte, dan krijg je toch meer kriebels dan normaal...