Interview met SP kamerlid Van Bommel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Interview met SP kamerlid Van Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 15:58

Heeft iemand in het zaterdag bijvoegsel van de Vokskrant het interview met Van Bommel gelezen.

Ik zat nadat ik het uit had even naar adem te happen.
Er wordt nu ook veel meer duidelijk, waarom hij van die rare dingen doet en zegt en waarom hij niet wordt tegengehouden door zijn eigen partij.

Hoe moet je eigenlijk omgaan met iemand die zo verschrikkelijk veel verdriet heeft en zichtbaar de realiteit niet meer beleefd.

En zou er overwogen zijn om hem geen kamerzetel te geven???

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 16:03

Ik heb het niet gelezen, maar wat is er dan?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:10

Hij heeft drie maanden geleden zijn enige zoontje van 9 maanden oud verloren aan een zeldzame bacterieziekte. Het hele interview gaat over een man die diep gelukkig is met zijn kind, de geboorte etc.
Pas aan het einde wordt je langzaam op heel ingehouden vorm naar de werkelijkheid geloodst.
Schokkend

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 16:27

Dat is wel heftig ja Verdrietig

Ik heb hem gezien bij het Margarita debat waar hij zich nogal in vastgebeten scheen te hebben. Misschien aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant is de politiek een te serieuze zaak om zoiets mee te laten spelen.
Als medewerker van een boekhoudafdeling kan je nog wel eens een steekje laten vallen in zulke omstandigheden maar niet als kamerlid.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:30

Ja Perc dat is het grote probleem. Wie durft hem iets te weigeren nu, ik zou niet graag in Marijnensen zijn schoenen staan, die zal er al wat slechte nachten door gehad hebben.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:03

Het artikel in de Volkskrant heb ik helaas niet gelezen.
Wel heb ik hem vanavond in B&W gezien over de dreigende oorlog in Irak, en ik moet zeggen dat ik hem bepaald geen sterke indruk vond maken.
Dat van zijn zoontje wist ik trouwens helemaal niet, echt triest hoor Verdrietig