2 bijrijdpaarden aangeboden gekregen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

2 bijrijdpaarden aangeboden gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 21:28

Het kan soms raar lopen Haha! Wij kregen 2 weken terug een engels volbloedje op stal, erg leuk beest. Leuke eigenaars ook. Vorige week ben ik niet wezen werken, dus ik kwam vandaag weer en kreeg te horen dat Mister vandaag weer naar zn eigen stalletje ging. Prima, kwam gelijk weer een paard voor in de plaats. Gerald was op n gegeven moment aan t rijden en toen kwam Margreet (eigenaresse van Mister), om Mister te poetsen en op te zadelen. Gerald kwam terug, ze stonden nog even te praten en plotseling werd mij gevraagd of ik misschien Mister het laatste kwartiertje wou rijden... "Tuurlijk" Haha!
Maar dat is er helaas niet meer van gekomen, Mister was erg moe na het rijden wat Margreet al met m gedaan had dus had t verdiend om lekker uit te rusten Lachen Daarna wilden ze plotseling nog even met me praten (Margreet en haar man en Gerald). Ehhh ok Verward

Of ik het misschien leuk zou vinden om een keer in de week Mister te gaan rijden en 1 keer in de week Apollo, het paard van Margreets man Lachen Echt zo ontzettend gaaf!!! Gelijk ja gezegd natuurlijk, zo'n kans krijg je niet snel weer. Ik ga vanavond naar Riant, daar heeft Margreet wedstrijd met Apollo. Zie ik die ook gelijk Haha! En dan hebben we voor woensdag afgesproken dat ik naar hun stal kom en dan ook mag rijden Lachen
Ik mag dan lid worden van WWNA, kan ik daar in de binnenbak rijden, mag naar de les met een van de paarden als ik dat zou willen en Gerald wil me ook wel helpen met t rijden.

Ik ben echt zo blij!!!! Zomaar twee fantastische paarden die ik mag gaan rijden!!!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:18

Leuk! Knipoog
Veel succes ermee

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:47

Wow, super aanbod, ik had de kans ook gegrepen als ik jou was!
Heel veel plezier!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:11

leuk voor je
maar ik dacht eigenlijk dat je geen tijd had voor een verzorgpaard en dta je daarom zo weinig naar shico ging of heb ik dat verkeerd begrepen. Ik wist anders ook nog wel wat leuks te staan voor je. Maar wle stoer dat dit je zo wordt aangeboden (connecties he Haha! )

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:03

dat klinkt erg gaaf!
veel succes ermee ennuh snel foto's plaatsen he!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:10

Hey leuk maaik! Die staan bij mij op stal. Gezellie!
Veel succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:26

Gaaf zeg! KLinkt echt wel goed. Veel plezier alvast!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:40

Keileuk!! Heel veel plezier en we willen verslag!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 09:45

Thnx allemaal Lachen Ben echt zo blij ermee!! Gister dus wezen kijken bij die wedstrijd, Apollo is echt een leuk paardje! Ook een engels volbloed, wat groter dan Mister (Mister is 1.65m), donkerbruin/zwart en ontzettend lief. Ben dus benieuwd hoe t woensdag zal gaan. Mn ouders zijn gister ook meegeweest naar de wedstrijd en hebben dus ook even kennis kunnen maken met Margreet en Hans (en Apollo Haha! ) en ze vonden het ontzettend leuke mensen en een mooi paard. Wat wil ik nog meer Haha!
Heb van Gerald al een verjaardagscadeau gekregen gister, een jaar lang lid zijn van WWNA zodat ik dus in de Oranjehal kan gaan rijden met Mister/Apollo *danst een rondje*

Jessica -> ik dacht t al dat t de stal was waar jij ook stond, gezellig joh Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:51

Wat leuk voor je meis! Je zult er ongetwijfeld veel van leren! Succes en ga ervoor!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 11:04

Da's inderdaad een mooie kans! Heel veel plezier met je nieuwe bijrijdpaardjes!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 11:44


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:00

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Party!! Party!! Party!!

Gefeliciteerd Maaike!
Echt super dat je deze paarden mag gaan rijden, en wie weet ook wel vaker in vakanties enz.
Gewoon geweldig ik gun het je helemaal!

Geniet er enorm van en beloof je me dat er een hoop verslagen en foto's komen op Bokt? *LOL* Schijnheilig *LOL*

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:56

Wow gaaf Maaike!!!
Gefeliciteerd en veel plezier met de 2 bijrijdpaardjes Party!!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 13:52

Ik had het dit weekend al gehoord van Margreet en Hans, dat jij Mister en Apollo zou gaan rijden omdat hun vorige bijrijdster er de brui aan had gegeven. Leuk hoor, dat Gerald "bemiddeld" heeft!

Heel leuk voor je! Het zijn prachtige paarden en écht heel lieve mensen. Waarschijnlijk kom ik jou dan ook nog wel eens tegen, want wij gaan erg veel met Margreet en Hans om.

(Overigens heeft Margreet gisterochtend met Mister haar 1e L1 wedstrijd gereden, en daarbij ook haar 1e winstpunt gehaald!)

Veel plezier ermee!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 14:54

Klinkt goed! Engelse volbloeds zijn zulke fijne dieren!

Ik hoop dat het allemaal naar wens gaat met Mister en Apollo!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:23

hihi Marieke wat gaat t snel zeg dat iedereen t weet Haha! Lijkt me leuk om een keer te "meeten" Lachen Ik heb Margreet en Hans nu 3 keer gezien ofzo maar het klikt ontzettend en ze zijn idd ontzettend lief. Ook naar hun dieren toe.
Ik hoorde idd van Margreet dat ze met Mister een eerste plaats had en een WP, en zaterdag had ze met Apollo al 2 WP's gehaald dus gaat goed

*overmorgen mag ik voor t eerst rijden Party!! *