Toch nog M mogen starten voor 1 april

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Toch nog M mogen starten voor 1 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 12:48

Gisteren heb ik weer wedstrijd gehad. Het was een hele poos omzeker of ik wel mee kon doen, want ik stond op de reservelijst. Maar gelukkig werd ik vorige week gebeld dat er iemand had afgezegd en dat ik dus mee kon starten. Ik wilde heel graag starten, want ik had 4 winstpunten in de L2 en ik sta ook ingeschreven voor 23 maart. Met een beetje geluk zou ik dan nog net de M1 kunnen halen voor 1 april.
Ik had me wel voorgenomen om niet persé dat winstpunt te willen rijden, want dan ben je daar zo op gefixeerd, dat het weleens concentratiefouten zou kunnen opleveren.
Ik moest om kwart over één starten, maar 's morgens reed er ook al een meisje van onze manege die met haar pony voor het eerst L1 ging starten, dus ik was er al vroeg heen gegaan om naar haar te kijken en mijn startgeld alvast te betalen. Na haar proeven gezien te hebben, ging ik terug naar de manege om Duvel in orde te maken voor vertrek. Zijn we net onderweg, bedenk ik me ineens dat ik mijn hoofdstel vergeten heb Frusty Konden we dus weer terug, want zonder hoofdstel rijdt het toch wel heel lastig. Maar goed, we waren uiteindelijk toch nog ruim op tijd, want het programma liep ongeveer 20 minuten uit.
Ik was alvast begonnen in de buitenbak met losrijden. Toen was hij wel heel erg kijkerig naar alles wat er om hem heen gebeurde en hij leek een beetje sloom. Toen mochten we nog even binnen losrijden. Daar begon hij weer gigantisch te klieren op de buitendeur, dat heeft me een vorige keer dat ik daar startte ook al problemen opgeleverd. Dus ik maar steeds voltes er langs rijden, tot hij daar ook beetje ging ontspannen. Daarna buiten nog even verder gewerkt, maar omdat hij toch weer sloom leek heb ik maar niet al te veel meer gedaan, tot ik aan de beurt was.
Toen ik de binnenbak inkwam, was meneer alleen meteen weer wakker Extreme duivel Maar goed, de schade viel mee, het enige wat echt mislukte was mijn middengalop op de linkerhand, die vertrok uit de hoek met die buitendeur en daar liep hij dus een beetje te kloten en daardoor versprong hij. Verder vond ik zelf het totaalbeeld een beetje rommelig.
Na mijn eerste proef even lekker gestapt en gepraat met een stalgenootje, die inmiddels was aangekomen, zij moest in de M1.
Daarna nog even losgereden, terwijl Duvel steeds met een scheef oog zijn vriendje Cellist in de gaten bleef houden.
Mijn tweede proef ging voor mijn gevoel nog iets rommeliger, weer dezelfde middengalop verprutst en een keer viel hij in galop tijden middendraf en hij gooide nog even zijn koppie in de lucht vlak voor het achterwaarts gaan. Ik had dus zelf een niet zo heel goed gevoel, ik dacht de eerste proef misschien net 156 en die tweede iets minder.
Maar het viel allemaal nog reuze mee. Ik had twee keer de tweede prijs en mijn eerste proef 160 punten en mijn tweede proef 163 punten.
Nu heb ik dus 6 winstpunten en ik ga as zondag M1 starten.
Ik hoop dat het dan een beetje goed gaat. Ik ben iig blij, dat het me toch gelukt is om nog voor 1 april over te kunnen.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:17

proficiat en succes met je eerst M1 wedstrijd!

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:33

Gefeliciteerd!
Veel succes de 23e!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:50

Gefeliciteerd!! Wat fijn, dat het je gelukt is.

Waar moet je eigenlijk starten zondag? Heb je al het gevoel dat jullie al echt klaar zijn voor de M1, of wil je vast gestart zijn zodat je straks op je gemak verder kan?

In ieder geval veel succes zondag!