wedstrijd ging SUPER

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

wedstrijd ging SUPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 20:59

ja super met hoofdletters Haha! heb pas een paar x M1 gestart. enja het wil allemaal nog niet helemaal. en nu met indoor gaat het nooit! als ie binnen loopt zakt ie helemala in elkaar en is meneer niet vooruit te brande Slapen

maarja vandaag ging ik maar 15 min inrijden! en meneer was lekker voorwaarts en eindelijk liep ie lekker een proef, veel betere aanleuning! voor zijn doe ging het gewoon toppie
al die andere x dat ik M1 reed ging het slecht en behaalde als hoogste toen 149, dus ik ging vandaag voor de 150! d8 dat ik dat wel zou redde! nou de jury d8 een tikkeltje anders..... 142 en 144! stond ik daar met een bek vol tanden! was wel ff pissed, gaat het een x zo toppie! maarja dressuur ook! tis en blijft een jurysport, geef mij maar hout Haha! Tong uitsteken
dus, naja toch trots op me ruintje! ik denk dat ik de volgende x voor de verliespunt ga Haha! Bloos haha ik zit al op de 134 ofzo Dromen Vork


gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 21:20

Ik ken het gevoel... Maar je hebt zelf fijn gereden en dat is het belangrijkste *LOL* Al is het ook wel fijn als de jury dat gevoel eens beloond Tong uitsteken
Die minpunt is haalbaar hoor! Ik kan het ook Schijnheilig
En met schrijven heb ik er zondag ook bijna een gehad, maar we hebben aan het eind maar een paar vijfen gegeven ipv vieren...Knipoog

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 21:40

Je had bij Buc moeten rijden. Hier gingen meerdere ruiters met twee en zelfs een met drie winstpunten in een proef naar huis.
Maar ja, als je alles van tevoren weet!
Gelukkig krijg je volgende keer bij een superslechte proef vast weer wel een winstpunt. Heerlijk voorspelbaar die dressuurjury's!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 21:56

oh ja bij buc was vandaag ook! een clubgenootje van mij ging ook heen te rijden! ben benieuwd hoe ze het heeft gedaan! naja ik was allan blij dat ie zo super liep!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:20

ik ken het gevoel..
toen ik met queen in het m1 zat reed ik over het algemeen bagger proeven.
een keer voor mijn gevoel super preof resultaat 145?
en met een baggerproef 167?
tsja ik ken het gevoel dus

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:52

Of je hebt van die dagen waar je één jury hebt voor twee proeven en je merkte zelf duidelijk verschil (ook lezer en toeschouwers zagen verschil) en er zit maar 1 punt verschil in op je protocollen. Of je hebt voor je gevoel twee bijna dezelfde proeven gereden en dan heb je ineens 20 punten verschil (en dit alles nog steeds met 1 jury voor beide proeven!).
Volgens mij blijf je dit houden bij de dressuur (en bij alle andere jurysporten), zoals al eerder bij deze topic is gezegd.
Wanneer je daar niet zo goed tegen kan, is het erg vervelend als je toch echt dressuurwedstrijden wilt rijden... Zeker als het je vaak gebeurt, dat het resultaat (een stuk) lager is dan dat je gedacht had. Maar voor mij is het zeker niet storend genoeg om te stoppen met dressuurwedstrijden! Er zijn ook genoeg positieve dingen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:59

Voor mij is het wel storend genoeg om toch vaker te gaan springen op concours en de dressuur te laten voor wat het is...Ik train thuis wel en heb ook nog steeds privéles, maar de motivatie om de wedstrijdring in te gaan mis ik op het moment een beetje!

Ik heb meestal een heel reëel beeld van mijn punten en zit er zelden meer dan vijf punten naast, maar de laatste twee wedstrijden in het B werd ik echt niet vrolijk van...Verdrietig
Ik heb gewoon weerzin tegen het idee dat ik van de bui van een jury afhankelijk ben...Met springen is een balk een balk en een stop een stop. Daar kun je weinig over discussieren Knipoog En de sfeer vind ik met springen ook veel beter Haha! Dan kom ik ook nog vrolijk thuis als ik een keer waardeloos gereden heb...*LOL*
(en springen vinden mijn paard en ik ook alletwee leuker om te doen, dat speelt natuurlijk ook wel mee Knipoog )

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:26

Jammer dat je punten zo tegen vielen. Stond er wel commentaar op de protocollen waar je iets aan had?
Misschien moet je het een paar keer op video laten zetten door iemand, daar leer je vaak heel veel van.
Wat zegt je instructeur ervan en is die erbij op wedstrijd?

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 16:15

ik had dat ook afgelopen zondag.
ik had eenn fed. wedstrijd bij owf en ik ging weer L1.
echt het was een rot proef maar toch 156 en 158 gehaald.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:57

Marja schreef:
Jammer dat je punten zo tegen vielen. Stond er wel commentaar op de protocollen waar je iets aan had?
Misschien moet je het een paar keer op video laten zetten door iemand, daar leer je vaak heel veel van.
Wat zegt je instructeur ervan en is die erbij op wedstrijd?


ja er wordt nu regelmatig video gemaakt! mijn instructrice was er niet! heb ook geen priveles maar verenigingsles! gaat de laatste tijd zo super..... ja oke misschien geen 156pnt waard, als je bekijkt hoe die eerst liep dan! Tong uitsteken

op mijn protocollen staat aanleuning(heeeeel vaak) maar toch vind ik dat dat er niet mag staan, ja galop wel! maar draf absoluut niet! enne middendraf doet ie super! helemaal regelmatig! en hij kan super strekken en nog staat er te weinig! Verward maarja had de jury 2x
maarja van de zomer weer hoor! ik ga ook liever springen, maa rdoe nu toch wel rustig aan! mag intussen alweer Z starten en dat ben ik nog niet van plan! moet wel leuk blijven voor het beest! Haha! oooit.................ooit haal ik wel een wp in de M1 haha

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:46

iedereen heeft dat wel eens en jah het is en blijft een jurysport ik heb vorig jaar een jaar lang zonder één winstpuntje te halen in de B gereden hoe netjes ik het zelf ok vond gaan, maar gelukkig gaat het nu al stukken beter en ga ik misschien binnekort L starten, want heb al 14 winstpunten!! Succes met je wedstrijden !!!!