vandaag strandrit!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

vandaag strandrit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 22:07

heyy!

ik had vandaag een strandrit, gewoon met de manege, op manegepaarden, en ik zat op een arabiertje, echt een schat maar wel erg snel....

aan het eind van de duin moet je zo'n hele steile helling af, en dan zit je op t strand, en vorige keer was ze keihard de helling af gecrosst.... dus ik zat al een beetje heel erg in spanning en klaar dat ze dat weer ging doen Scheve mond

maar, toen ging ze dus bovenaan stilstaan, iedereen reed gewoon verder en was al beneden en ik stond daar nog Knipoog

nou, ik kreeg dr dus echt niet meer vooruit dus ik moest afstappen en dr aan de hand meenemen....... dat lukte ook amper, ze rende de hele tijd ineens voor me langs en wilde weer omhoog waardoor ze mij weer omver liep, het was echt doodeng, ik zag dr zo naar beneden crossen Scheve mond Scheve mond

maar, toen uiteindelijk na een lange tijd was ik ook eindelijk benede en kon weer opstappen Lachen

de rest was welonwijs leuk op het strand gingen we echt onwijs hard en we hebben geen stakingen meer gehad Knipoog

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:16

zat je op nizzy dan? die vind strand normaal toch juist wel leuk?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 22:16

yep k zat op nizzy, op het strand vond ze het ook onwijs leuk maarja de helling he Verward