Weer wat foto's uit het wereldje genaamd duindigt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Weer wat foto's uit het wereldje genaamd duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 20:47

Jep heb nu eindelijk een plekje op internet waar ik al m'n foto's op ga mikken de komende tijd, hier alvast een deel van m'n nieuwe foto's

Afbeelding
De beruchte Buddy, ja dezelfde die mij er twee keer af heeft gemikt en 1 keer zelfs een hersenschudding bezorgde, maar ach issie geen engeltje Lachen

Afbeelding
Deel van het erf, met rechts Staryu's hoofd en de hond links bij de haverton, en ja wij leggen gewoon onze zadels plat op de grond

Afbeelding
Another flica, heb nu 3 keer op haar gereden en vrijdag wilde ze gruwelijk met me over het terrein galloperen, ik hield m'n hart vast, maar alles ging goed ze stopte netjes bij de poort

Afbeelding
Veel van de hoofdstellen in de 'zadelkamer'

Afbeelding
Links Double Spike gereden door Kevin Davies en rechts Oke Boy gereden door Birkje. Dit is in training, en het mocht baten hoor, Spike heeft vandaag gewonnen Lachen

Afbeelding
De grote ongeordenderde zooi aan de linker kant van de zadel kamer

Afbeelding
De zadels, met links een stapel koers zadeltjes van ongeveer 300 gram en rechts de trainging zadeltjes

Conan is de waakhond, een zeer apart beestje, kent hij je niet grijptie je, waar maakt hem niet uit. kent hij je wel is het ene grote lobbes en heb je echt mega veel lol met hem hier wat foto's
Afbeelding
Conan buiten met z'n grote gevaarlijke voetbal, erg overbelicht Boos!

Afbeelding
Wat hoor ik daar?

Afbeelding
In de caravan aan het staren naar het koekje van Mariel

Afbeelding
Rondje lopen

Afbeelding
Hij is zo mooi, om verliefd op te worden Knipoog

Afbeelding
Een zeldzaam moment, hij lag...onder de tafel met zijn ogen op een koekje en z'n gedachten bij z'n voetbal

Afbeelding
Een beetje donker, maar dit is z'n favoriete spelletje, hij neemt z'n bal in z'n bek en duwd ermee tegen je benen tot je ze er omheen slaat en gaat terug trekken, hij geeft hier dus echt niet op sleurt je gewoon heel de caravan door Lachen helemaal leuk als je op de bureaustoel zit

Afbeelding
Hij heeft geen misvormd hoofd, hij kijkt gewoon net weg Knipoog

Afbeelding
Weer zo over belicht maar het gaat om het idee....toch?...toch?!....

Afbeelding
Een van de eerste foto's die ik van hem heb gemaakt, hij wou niet stilstaan dus daarom dat deze scheef is....links mijn knie rechts mijn tasje

Afbeelding
En ik kon het weer niet laten om deze foto van tuttus Aka Rapidash te nemen Lachen mijn kleine meissje staat niet op, zo ligt ze af en toe(kan raarder laatst lag ze op d'r achterbenen Haha! )

Excuses voor de lange titel Lachen
Laatst bijgewerkt door Woogy op 16-03-03 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:53

Sjesus wat een bende!!!! Haha!
Leuk zo'n dagje over het terrein......

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:54

gave hond! duitse herders zijn de mooiste, de mijne helemaal!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:56

leuk joh.. ziet er alleen voor de stallen een beetje rommelig uit Verward maar die hond is leuk, maar volgende keer meer van je paardje he Tong uitsteken

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 20:57

haha coco is zeker weten ene mooi beestje
en het is niet dagje over het terrein hoor Lachen ik zit daar twee dagen per week voor me stage, heel gezellig gewoon, en tsja de zadelkamer is een grandioze troep, maar dat hindert niet we doen er eigenlijk nooit iets, als het regent zitten we er te vetten, en verder haal je je spullen daar en legt ze terug, voert co daar das alles, dus geen reden om netjes te zijn Haha!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 20:58

zal volgende keer meer foto's van onze tuttels nemen, kijk anders in m'n profiel zitten meer foto's van ze Lachen
en ach het terring is een zooi, maar dat boeit niet