Komen ze bij jullie ook zoveel vragen voor...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Komen ze bij jullie ook zoveel vragen voor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 21:22

stalling?

Bij ons op stal komen er bijna elke week wel mensen vragen voor een stal. We hebben zelf geen stal meer vrij eerder nog te kort,omdat er ook nog 7 paarden buiten lopen en mochten die iets krijgen er geen stal vrij is.
Gisteren kwam er een vrouwtje vragen voor een stal. De stal eigenaar heeft nee moeten verkopen.
En vanmiddag kwam er weer iemand vragen voor stalling. Wij eerst maar gevraagd wat ze wilde een box of alleen buiten. Deze wilde alleen v/d zomer een stalling hebben en alleen weidegang. Dat was geen probleem en deze mevrouw komt dan ook bij ons staan v/d zomer.

Wodan en ik onderweg in de M2


marjoleinb
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:43

Wij hebben binnenkort een stal vrij en zijn al een maand op zoek naar iemand, komt omdat je bij ons alles zelf moet doen denk ik.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:50

Bij ons is ook nog nooit iemand komen vragen voor stalling. Toen wij nog ruimte over hadden ben ik zelf op zoek gegaan naar een huurder door advertenties ed. te plaatsen. Het heeft toch wel een paar maanden geduurd voordat we alles volhadden!!

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:59

Wij merken er nooit zoveel van als mensen komen kijken, maar als er iemand weggaat zijn de stallen vrijwel direct weer opgevuld. Volgens mij zijn de stallen van mij en Djilan ook al weer gereserveerd.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:04

Bij ons op stal staan op het moment wel twee stallen leeg (eentje tijdelijk geloof ik). Voorheen waren ze wel altijd weer een stuk sneller weer gevuld dan de laatste tijd.
Op het moment kan het trouwens niet ivm het pluimveebedrijf op het erf...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:06

Bij ons is er ook nog nooit iemand om stalling geweest.
Wij hebben waarschijnlijk binnenkort 3 boxen leeg, dus dan plaatsen we wel een advertentie Haha!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:03

het ligt er natuurlijk ook aan waar de stallen liggen en wat de prijzen zijn.

Onze stallen liggen vlakbij het bos en zijn niet al te duur, dan staan ze zowieso al eerder op de stoep dan wanneer je en stal midden in de polder hebt met een luxe acomodatie.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:37

Als er een stal leeg is, zet ik geen advertentie's oid. Soms duurt het heel lang voor de stal weer vol is en soms krijg ik bij wijze van spreken wel 5 mensen op een dag voor een box. er is geen pijl op te trekken.

Stralend de dag door.


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:40

Nee,
Ze zijn weleens gekomen.
Maar de eigenares van Lasagna wil niet dat er allemaal vreemde mensen over het erf komen enz.
Maar mensen komen het ook niet vragen.
Er is iet zoveel rijgelegenheid bij de stal in de buurt.
De bak zit 2,5 km verderop.
Maar daar kun je over een heel rustige weg heen, mogen geen auto's komen Haha!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 10:12

Wij horen regelmatig mensen bij ons in de buurt die stalling zoeken. Het kunnen er binnen kort nog veel meer worden want de enige manege hier in de buurt(met veel pension paarden) beslist eind van de maand om door te gaan of te stoppen. De eigenaar is nl uitgekocht en het is nu verhuizen of stoppen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 18:27

jeetje,
dan zul je helemaal veel aanvragen krijgen voor stalling. Wat mij opvalt is dat er in noord holland wel veel stalling gevraagd is en dat het in de rest van nederland wel mee vast met de drukte en de tijd voordat zo'n stal weer gevuld is. Bij ons is het iedere winter weer een gezeur om boxen,want in de zomer neemt hij altijd wat extra paarden aan en zegt er alleen niet bij dat er voor de winter geen plaats is, dat horen ze meestal pas achteraf van ons.

Wodan en ik onderweg in de M2

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:32

Nee Lachen Maar ik sta ook niet op een pensionstal maar gewoon een wei met stal Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Yaffie en 89 bezoekers

cron