Theorievragen koetsiersbewijs!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Theorievragen koetsiersbewijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 18:56

ik ben nu aan het leren voor het koetsiersbewijs en dat kan ik het beste door vragen te maken! Wie heeft nog vragen voor mij? Of iemand die het al heeft gedaan en nog wat vragen weet of zoijn ervaringen wil vertellen! ik ben erg benieuwd namenlijk!

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:20

ik ben nu ook aan het leren voor mijn koetsierbewijs.... dus ik kan je niet helpen, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen en het soort vragen enzo!!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 11:50

Hebben ze geen proefexamens ?? Bij ons (waar ik het aan het halen ben) krijgen we wekelijks een aantal proefexamens voor ons neus.. Erg prettig..
1 tip. het hele boek leren. Ze vragen de kleinste dingetjes. Maar als je een beetje logisch nadenkt dan kom je een end. Het is meerkeuze en 2 antwoorden slaan vaak nergens op.. succes

frekemeisje
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:03

als je je niet zenuwachtig maakt en verschrikkelijk goed leert is het een eitje, ik heb toen samen met monique (loes-freke op bokt) mijn koetsierbewijs gehaald theorie in 1 keer en praktijk was ik zo zenuwachtig voor dat ik 2 x was gezakt.
nou ik wens je verschrikkelijk veel succes!!

gr. natas Koe

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:01

Wij kregen ook een paar proefexames van te voren.
Verder vond ik het absoluut geen makkie, vooral het leeftijd schatten aan de hand van het gebit en al die koetsjes erg lastig.
Veel succes iig.

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 19:00

o nee! Moet je al die leeftijden aan de hand van het gebit ook weten? Dat is zo moeilijk! En al die koetsen zijn idd erg lastig!
Maar we krijgen wel een paar vragen soms, niet echt veel. Ik heb het liefste zoveel mogelijk vragen. Dus als iemand nog wat heeft........via post mag ook, ik betaal!

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:15

ik hou me ook aanbevolen!!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:18

wij kregen ook proefexamens, ik heb er geloof ik nog wel wat uit dat boek overgeschreven Bloos . als je intresse hebt pb me dan maar.