Provinciele Keuring NRPS in St Oedenrode 19 Juli.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Provinciele Keuring NRPS in St Oedenrode 19 Juli.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 19:12

Wie gaat daar naar toe? Ik wil namelijk dit jaar eens een kijkje gaan nemen op de keuring. Ik heb zelf een 1,5 jarige merrie (pony) lopen. Ik wil gaan kijken wat het niveau is en hoe het allemaal er aan toe gaat.
Zodat ik misschien volgend jaar er ook wel heen ga. Ze is namelijk nog niet overgeschreven op naam.
Ik heb wel vrienden die mee zouden willen maar misschien is het leuker om met iemand te gaan die het toch al van plan was en ook interesse heeft in het NRPS.

Weet trouwens ook iemand of daar kosten aan verbonden zijn aan het overschrijven op naam en hoelang dat allemaal duurt tegenwoordig? Mijn ervaringen met het NRPS zijn nou niet echt het je van het.

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:31

Hoelang het duurt weet ik niet, maar de kosten staan op
de site van het NRPS.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:52

Kosten overschrijving waren voor mij 24,38, maar ik krijg er nu wel meteen een paspoort bij *LOL* Het paardje stond nog op naam van de fokker en in 1995 gaven ze nog geen paspoorten uit Knipoog Hoe lang het duurt durf ik niet te zeggen, maar ik heb het ook pas donderdag opgestuurd. Ben al wel gebeld omdat ze nog iets wilden weten.

Ik weet dus niet of het zonder paspoort goedkoper is Verward
Je moet trouwens wel lid worden van het NRPS om haar over te laten schrijven(ik dacht 58 euro per jaar)!

Keuring is wel leuk, maar bij ons was het vorig jaar erg rommelig en daardoor is er bij mijn merrie iets fout gegaan...Verdrietig Ik had nu een stermerrie moeten hebben, maar de juryleden vonden dat dat wel zonder Ermelo kon(ze waren me vergeten om te roepen voor de rubriek en mochten er maar een afvaardigen naar de CK), het stamboek vond alleen van niet Knipoog Dit jaar dus nog maar een poging doen, als ik tenminste vrij kan krijgen van mijn stage...Haha! En anders maar in 2004 Lachen

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 19:56

Ik heb al een paspoort bij mijn pony. Ik zit nog te dubben: om zelf lid te worden en haar op mijn naam te zetten of op de naam van mijn vader die al lid is. Wat zou je doen? Mijn andere pony staat opmijn vaders naam bij het NRPS, daar wordt niet meer opgereden. Of kun je ook mijn vaders naam gewoon laten vanderen in mijn naam? Dus zonder af/aanmelding. (errug ingewikkeld allemaal he?)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:05

Ik zou zelf lid worden en alletwee de pony's op jouw naam zetten *LOL* Wil je vader lid blijven of niet? Anders kun jij lid worden en hij zich afmelden Haha!
Ik weet niet of het lidmaatschap dan overgeschreven kan worden, daar zou je het NRPS even voor moeten bellen.

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:54

Ik ga ook mee doen maar dan in tolbert met mijn 1 jarige hengst! Haha! maar ik ben dus ook lid, en bij het inschrijf formulier dat in het bladje van NRPS staat stond : Voor leden is deelname gratis incl. eventuele deelname aan de zadelrubriek, en verderr nog wat van als je geen lid bent... maar dus voor mij is dus gratis? Verward

groetjes wendy

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 13:53

orionneke schreef:
Weet trouwens ook iemand of daar kosten aan verbonden zijn aan het overschrijven op naam en hoelang dat allemaal duurt tegenwoordig? Mijn ervaringen met het NRPS zijn nou niet echt het je van het.


wil je dat echt weten Haha!

Ik heb mijn paard ook moeten laten overschrijven, en een duplikaat van het stamboek...
Ik heb zn foto's opgestuurd. Kreeg na 2 weken bericht dat ik moest betalen, en dat dan de papieren worden opgestuurd Haha!
Ik moet betalen:
47 euro duplikaat stamboek
60 euro lid worden nrps
5 euro eenmalig iets
16 euro voor pasoort en overschrijving van alles op mijn naam!

Totaal ben ik 130!!!! euro kwijt!

Zometeen maar ff betalen, en dan ben ik benieuwd wanneer ik zn papieren in huis hem Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:07

Die 60 euro is lidmaatschap en dat heb je ieder jaar, die vijf euro is geloof ik entreegeld *LOL*
Tegen mij werd iig gezegd dat ik voor 24,38 keriem op mijn naam zo krijgen en er een paspoort bij krijg! Het zal mij benieuwen als ik de rekening krijg *LOL*