Van Grunsven geeft inmiddels weer les

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Van Grunsven geeft inmiddels weer les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 17:24


germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:07

Ja, heb het gelezen. Trouwens, volgens een van de vele 'vakliteratuurbladen' zoals Story, weekend of prive (ik weet niet welke van de 3) heeft het erover dat ze NOOIT meer op Joker stapt, dat het paard in het land loopt en Anky zo ongeveer niet meer er op durft.
Ze haalt dus zelfs de roddelpers met haar gebroken been Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:14

er stond ook inhet eindhovens Dagblad een interview met haar en ook daarin zei ze dat ze nooit meer op Joker zou rijden.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:18

Da's nogal een beslissing om te nemen zeg. Maar ja, wij weten niet wat er aan die beslissing vooraf ging.

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:27

kan het me eigenlijk niet voorstellen.... maja

Ereslover

Berichten: 16
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 00:19

Ik kan me ook niet voorstelllen dat je zo een beslissing neemt als je haar niveau hebt... natuurlijk iedereen kan bang zijn, maar als je internationale wedstrijden rijdt....bovendien als je eraf gevallen bent is het toch juist angst overwinnen als je er daarna weer opstapt? Zodra je beenbreuk geheeld is dan Knipoog

jennifer878
Berichten: 902
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:33

anky begint in april/mei weer met rijden op bonfire ondertussen houd sjef bonfire in conditie en rijd heb 4 keer per week dat zei het paard & sporten dacht ik ook de hoefslag

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:04

In dit stuk staat het toch ook echt dat ze er waarschijnlijk niet meer opstapt.
Ze is bang dat het een moeilijk verhaal woord met dit paard, staat er.
Tja.....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:15

Geef haar eens ongelijk. Professional of niet....als het niet klikt met een paard, dan hoef je daar toch ook niet mee door te gaan? Het zal nooit een harmonieus geheel vormen als het niet klikt...en waarom is iedereen het dan met elkaar eens dat paard en ruiter die niet klikken bij een "normaal" en binder bekend sterfelijk persoon ieder zijns weegs moet gaan, en Anky als "professional"moet blijven dooremmeren? Zij is niet de eerste hoor die afstand van een paard doet omdat het absoluut niet klikt....wel een van de weinigen waar het zo ontzettend fout is gegaan dat ze er zelf schade van heeft ondervonden.

En om je bovenbeen te breken moet dat een hele forse klap zijn geweest...

vuilnisbakje

Berichten: 63
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:40

denk je nu echt dat anky er niet meer op gaat door een zo'n val. Tuurlijk ze zal wel geschrokken zijn, maar die roddelbladen spreken alleen onwaaarheden, snap nie waarom mensen ze nog lezen...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:35

ik kan het me ook niet echt voorstellen.. Ik vind niet dat zij als proffesional geen "recht"heeft om afstand te doen van haar paard, maar dit is wat erg voorbarig..
Maar ach.. de tijd zal het leren