Prisca...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 16:22

doe jij ook weleens mee met de 24 uurs race? Ik heb dat 2 jaar achter elkaar gedaan met mijn paard. Ik zal hier wel eens foto's neerzetten! Ik vond dat altijd heel erg leuk! Maar wel vermoeiend! Hoe lang sta jij al bij de Zilfia's Hoeve?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:52

Wat is dat een 24 uurs race??

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 15:32

Dat is een dag lang allerlei activiteiten te paard. Zoals springen, dressuur, voltige en nog allerlei andere dingen.

Pling Knuf Mayo Pling

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 15:35

Wow!! Lijkt me gaaf!! Zeg als er weer zo'n dag is wil weleens komen kijken (als dat mag) enne foto's!! Hebben jullie die??

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 15:38

Weet ik niet eigenlijk. Op de Zilfia's Hoeve is er een aantal jaren achter elkaar zo'n race gehouden en ik geloof dat daarna de animo ervoor een beetje gedaald is. Maar of de race nog een keer gegeven gaat worden, daar kan Prisca meer info over geven. Die is organisatorisch bij veel dingen betrokken.

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 17:00

Zoals je ziet Mayo rijdt 2 x en is helemaal op de hoogte. Ik zit op dit moment in de organistatie van het 30 jarig bestaan. Hoeveel keer heb je toen meegedaan?

De 24 uurs race is een paar jaar geleden gestopt omdat er geen animo meer voor was. Ik heb zelf 2x meegedaan en heb het ontzettend tof gevonden de laatste was niet zo leuk ik had GEEEN leuk team allemaal zeikers.

Ik sta er nu reeds 8/9 jaar heb het erg naar mijn zin. Heb je trouwens de boel al gezien na de verbouwing. Je herkent het niet meer kom maar eens kijken.

Die foto´s zie ik graag?

liselore
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 18:42

hoi
tof dat je heb mee gedaan met de 24 uurs.
ik zelf nooit mee gereden jammer genoeg ik was nog te jong en nu kan ik doen ze het niet meer.
maar ik was er wel altijd de hele 24 uur het was altijd heel erg tof en gezellig.
ik zou die foto's graag willen zien.
gr liselore


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Camino_S, ElinaSK, Hemellichaam, Karintich, Lucia88, MaanNaam, Marcato, Shinedown, Tieme, Titsia, vikawiek, Wopkebrok, Yentaah, Zinzi_jewel en 122 bezoekers