Vraag aan mensen uit ZOETERMEER/STOMPWIJK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jasmine

Berichten: 84
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Vraag aan mensen uit ZOETERMEER/STOMPWIJK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 21:07

Halloo ik heb een vraagje aan de mensen in Zoetermeer/Stompwijk die wel eens in het Buytenpark rijden (op die berg met koeien)..naja ik wilde dus vragen of iemand wel eens aangevallen is door zo een Koe koe Verward
Want ik weet niet of ze echt wat doen, maar ik vind ze maar eng!!
Okee ik hoor het wel *LOL*


linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:43

hahahaha
jasss schijtbok ben je ook!!!

nee die koeien doen niks, ik ben er ook al een paar keer langs gereden met troy. Ze staan bekend als rustige beesten, als jij aankomt dan gaan ze vanzelf opzij.

je moet alleen oppassen als ze een veulen hebben, ik weet niet of dat voorkomt, maar dan moet je altijd een boogje eromheen rijden!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:11

hahahaha echt weer een jas vraag dit!!! Tong uitsteken
Nee ze doen nix, er stond er laatst 1 een halve meter van t ruiterpad af en ik kon er gewoon langs. Alleen toen ik paar weken terug aan t wandelen was wilde ik er langs maar toen stond er een hele kudde met een baby erbij en toen kwamen er 2 naar me toe gelopen dus ben ik maar ff de andere kant op gegaan! Schijnheilig

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:13

Ze doen niks nee....alleen ik heb wel een keer gehad ( dit was alleen niet met die wilde koeien maar met de koeien achter de berg zeg maar) die stonden is een keer op het ruiterpad en toen kwam er eentje achter me aan rennen.... maar ze doen verder niks...Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:16

linlovesyou schreef:
nee die
koeien
doen niks,
je moet alleen oppassen als ze een veulen hebben, !


Verward Verward Verward Verward Haha! Haha!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:23

haha ilona nu durft ze helemaal niet meer Knipoog

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:27

hihihi zo was het niet bedoeld hoor....Knipoog ze doen je niks.....en je paard ook niet....en die wilde doen al helemaal niks....(Wen is bewijs Tong uitsteken)

prompter

Berichten: 11049
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:13

Het zijn geloof ik Schotse Hooglanders, die worden gekozen omdat ze er nogal indrukwekkend uitzien, maar echt niets doen. Stel je voor wat een heisa het zou worden als er iemand aangevallen werd door zo'n beest, daarom kiezen ze van die hele rustige, maar doordat ze er indrukwekkend uitzien worden ze aardig met rust gelaten door de mensen.

Extremely rare and Beyond Compare

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:14

Frusty haha okee beetje stom ... ik bedoel een kalf *LOL*
ik had er niet eens bij nagedacht!!! Schijnheilig

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

demmie

Berichten: 131
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:44

ik heb er toen de tijd ook een aantal keertjes gereden met mijn verzorgpony maar er is nooit iets gebeurd.
Ik was geloof ik banger voor hen als zij voor mij!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:04

Ze zetten die dingen daar echt niet neer hoor als ze gevaarlijk zijn Haha! bij ons staan ze ook in de duinen, ze kunnen gewoon op de voetpaden komen, ruiterpaden niet die zijn afgezet.

28-09-2007
Nothing compares too you...

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:29

Nou bij ons kunnen ze ook gewoon op de ruiterpaden komen... ze kunnnen echt heel dat park door, ik ben er wel eens een kudde tegengekomen toen ik op een ruiterpad was!!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

jasmine

Berichten: 84
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 14:32

Haha okee bedankt voor de antwoorden Haha! , ik zal dr wel met een grooooooooooote boog omheen rijden, want ze zien er wel gevaarlijk uit ja Tong uitsteken


Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:29

Ik ben er nog nooit geweest! Lijkt me wel leuk daar! Is het daar de buurt van het noord AA?

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:23

T is niet heel erg in de buurt van t noord aa, maar je kan wel goed via t westerpark naar t buitenpark en dan door naar t noord aa! Heel rondje zoetermeer Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eske_B, fokfanaat, GGFJ, Glossy2009, Suliko, xHaithi en 131 bezoekers