wie kent manege Biessum in de provincie Groningen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

wie kent manege Biessum in de provincie Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 15:01

http://home.12move.nl/manegebiessum/index.html

Wie kent deze manege?? Zoals jullie misschien weten wil ik binnen nu en een jaar maximaal me gaan vestigen in de provincie Groningen....

Ik wil gaan wonen in Uithuizermeeden / Uithuizen..... en dat is volgens mijn informatie niet zo heel erg ver bij deze manege vandaan....

Wie van jullie kent deze manege? (En weet hoe de bereikbaarheid is vanuit Uithuizermeeden/Uithuizen?)

Ik heb deze manege ook al gemaild met al mijn vragen... maar ik ben benieuwd naar jullie mening.... zowel positief als negatief... in topic als per pb is welkom... Lachen


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:04

Zoals je al weet kwam een oude schoolvriendin van mij hier regelmatig Haha! Ze was er kind aan huis en had er altijd de grootste lol Party!! Dussssss.....

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 15:08

hehe weet ik Maarten... maar het gaat mij meer om hoe de paarden erbij staan, of dat je elke dag zelf mag mesten (want hun schijnen maar 1x per weet uit te mesten), hoe de weilanden zijn, de uitrijmogelijkheden, de overige faciliteiten voor de paarden....

Ik zoek een goede plek voor mijn paardje... niet voor mezelf... als is het heel mooi meegenomen als de sfeer er ook heel goed is... Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:09

Ik zou eerst eens een huis kopen en dan naar een manege zoeken.
In Winsum is er ook een, daar heeft een kennis van mij ooit gestaan, die ook in Uithuizen woonde.
Volgens mij staat Pjelk daar ook.

Goedgekeurd onderschrift :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 15:16

huis is geen probleem.... Lachen

monkey

Berichten: 302
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: westerlee GN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 00:38

Waarom zet je hem niet in Zijldijk bij stal Bakker. Ligt dichter bij uithuizen/Uithuizermeeden.

PROFIEL BIJGEWERKT!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 00:44

stal Bakker heb ik al gebeld... maar die deden vaag over de weigegang... daarom vroeg ik me af of deze manege goed bekend staat....

monkey

Berichten: 302
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: westerlee GN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 00:47

staat wel goed bekend kwa lessen en dergelijke, maar over pensionstalling weet ik eigenlijk niet. Dus kan ook niets zeggen over weidegang.

PROFIEL BIJGEWERKT!!!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 01:58

Billy schreef:
Ik zou eerst eens een huis kopen en dan naar een manege zoeken.
In Winsum is er ook een, daar heeft een kennis van mij ooit gestaan, die ook in Uithuizen woonde.
Volgens mij staat Pjelk daar ook.


Winsum = Warffum
Ik ben al te lang weg uit Groningen merk ik

Goedgekeurd onderschrift :)

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:21

ik woon in sappemeer en das vlakbij groningen en als je echt een leuke en gezellige manege staat moet je anar hoogezand gaan!daar ben ikkind aan huis en heb ik de grootste lol!als je paardje normaal in de wei staat maar hij is nog zo nat dan maak je een strobedje klaatr en mag ie een nachtje binnen blijven!er valt altid welwat te regelen!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 14:32

Hoogezand is denk ik te ver weg bij Uithuizermeeden vandaan... maar bedankt... Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 15:54

Manege Biessum... waar staat die ook alweer?! Manege Warffum is een leuke vereniging. Moet je Pjelk maar vragen... Ze organiseren daar regelmatig wedstrijden. Leuke stallen, 2 binnenbakken, een buitenbak. En ik denk dat ze genoeg land hebben voor weide gang. Winsum is ook best goed, alleen heel collesaal.

:){

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:50

Biessum staat in Delzijl, ik ekn het wel. ZE hebben niet veel weidegang, ook geen echte nette buitenbak. Wel een zandplaat en wat wei voor de manegepaarden (weet niet of pensionpaarden daaar ook op mogen, maar het zal schat ik zo'n 2 ha. zijn, niet meer). Een klein stukje bos ligt er vlakbij (in 15 minuten ben je er door). Verder geen uitrijmogelijkheden. Sinds een paar jaar 2 binnenbakken.
Of het je aanstaat is je eigen keuze. Ik vind 228 euro voor pensionstalling wel heel erg duur.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 12:18

SmithsGirl schreef:
Hoogezand is denk ik te ver weg bij Uithuizermeeden vandaan... maar bedankt... Lachen


tja je moet er wat voor over hebben he maar als je toch al met de auto naar je paardje moet wrom dan niet meteen naar een geweldige manege in hoogezand

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 12:25

ik ga met de brommer! ik heb geen rijbewijs!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 16:50

Het is idd een heleboel geld wat je daar moet betalen, maar ik denk dat het in Schiedam ook niet echt goedkoop is... Verder vind ik de binnenaccomodatie super. De buitenbak is net wat germie zeg niet zo denderend.

:){


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 17:48

In UIthuizen zelf schijnt ook een "manege"te zijn, in elk geval keus zat voor stallingen en plekken om te rijden...

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:16

ik heb daar vroeger leren paardrijden. Maar dat is al lang geleden. Ik heb daar nog een tijdje met twee pensionpaarden gestaan. Maar ik denk dat alles in de tussentijd al heel erg veranderd is. Toendertijd was dhr Prins nog de eigenaar en tegenwoordig is dat zijn dochter annelies.
Ik heb daar een hele leuke jeugd gehad op die manege. Toen wij wat serieuzer werden zijn we elders gaan lessen en ten slotte ook gaan staan. Volgens mij, ik denk, dat de lessen wel verbeterd zijn hoor. Maar ja het is ook allemaal erg lang geleden. Het blijft het handigste om zelf te informeren

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Paardengek81 en 111 bezoekers