ziek.............niet leuk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
max_gekje

Berichten: 52
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: z'dam

ziek.............niet leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 16:50

oi oi
Een hele tijd al weer geleden toen hed Max een koliek aanval gekregen.
Ik was die dag op de manege en hij stond 's ochtends gewoon lekker in de bak, iedereen was aan het mesten enzo. Hij was best wel vaak aan het rollen, maar dat doet hij wel vaker, nou toen alle paarden weer naar hun schone stal gingen en ik bracht Max naar stal ging hij daar weer rollen, toen d8 ik wel ff van mmm........lijkt of hij last van zijn buik heeft, maar ja........Toen ik hem niet veel later met een geestelijk gehandnicapt meisje op het erf ging poetsen wou hij weer gaan rollen, nou dat was toch niet zo goed........Dus ik ging met hem lopen richting kantine en waarschuwde de instructrice en ja dit waren toch wel over duidelijke symptonen van koliek, dierenarts gebeld en dan maar rondjes in de bak lopen, op een gegeven moment wou hij niet eens meer lopen van de pijn en lieten we hem maar rollen, want anders zouden we hem moeten slaan en trappen om hem omhoog te houden. De lessen gingen niet door en er ware nog maar een paar hulpen, het was echt zo zielig ik en nog een meisje gingen zijn ogen af en toe schoon maken,want die zaten hele maal vol met zand, af en toe ging hij weer rollen en dan bleef hij weer stil liggen. Het duurde een 20 min voor dat de dierenarts er was, maar het leek wel uren te duren, nou het is gelukkig goed gekommen, maar ik wou het gewoon even kwijt.
Heb jij ook wat te vertellen over je lievelings paard of pony of je eigen paard of pony en je wilt het graag kwijt schrijf hier dan ook wat bij.
nou doei

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:12

Wel schrikken altijd als je paardje wat heeft!! Nou op het moment hebben de friezen geen kwaaltjes dus mijn hart hoef ik niet echt te luchten!!!!:)

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 08:59

Idd, altijd schrikken. Mijn verzorgpony heeft het ook verschrikkelijk gehad, net toen ik ze moest verzorgen, omdat de eigenaar in Spanje zat!
Ik heb op dit moment helaas wel problemen met mijn pony, want hij staat met bloedarmoede.