Wat vinden jullie van dit papier?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 19:05

Sarabande, dat wist ik niet. Zoals ik al zei, ik heb er geen verstand van Haha!
Sorry.....

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:10

Sorry is niet nodig hoor, ik dacht dat je hem opgezocht had. Maar hier even de afstamming: Rubinstein x Roemer x Homerus x Eros

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 19:46

Ik heb de pagina van de fokker die hem aanbied bekeken. Daar staat het wel bij, wat hij gedaan heeft, maar ik wist niet dat dat meer zegt dan het onderzoek......

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:52

Ach onderzoek is 70 dagen, Grand Prix duurt een paar jaar van willen en presteren

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:17

De halfzus van Ameretto (v. Figaro x, mv. Manza Buitenzorg) en haar veulen van Paddox (inmiddels jaarling):

Afbeelding

Afbeelding

gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:57

Wil je binnen het NRPS een hengst of maakt het je niet uit?

Rubiquil vind ik zelf wel een fijne hengst, alleen de stap is wat minder...Hij kan ook nog een leuk sprongetje maken en zijn nakomelingen ook, dus dat is ook altijd mooi megenomen *LOL* Complete resultaten van het verrichtingsonderzoek kan ik je eventueel morgen pb-en. Ik heb het NRPS-hengstenboek liggen Haha!

Verder vind ik Ferrolan wel een fijne hengst, maar daar zit in de moederlijn ook abgar achter meen ik...Volgens mij is dat een Ferro x ramiro x abgar x eros, maar dat is uit mijn hoofd Haha!

Lysander vind ik zelf ook wel een fijne hengst, maar die is maar 1.63 en ik ken aardig weet E-pony's van hem(ook uit merrie's van maar ongeveer 1.60, maar dat is voor mij de reden om niet met hem te dekken aangezien mijn merrie maar 1.57 is...) Lysander voert frans bloed(lys de darmen) en loopt op dit moment geloof ik ZZ-licht of wordt ervoor getraind. Hij heeft ook behoorlijk meegedraaid in de springsport.


Ik weet er nog veel meer, maar vind het moeilijk om iets te zeggen over een merrie die ik niet ken. Hoe hoog is ze eigenlijk en wil je een vergrotende hengst die ook veel front vererft of is de maat zo al goed Verward