iemand die perzen kan scheren

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

iemand die perzen kan scheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 16:09

Weten jullie iemand in de buurt van de haarlemmermeer/haarlem/amsterdam die perzische katten kan scheren. Ik ben al een tijd op zoek naar zo'n salon maar bij mij in de buurt is er niks.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.



Aragorn

Berichten: 86
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:14

De meeste hondentrimsalons scheren ook katten. Daarnaast kun je het ook informeren bij je eigen dierenarts die doen het vaak ook wel.
Ik moet je wel waarschuwen het is niet goedkoop.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:54

Je dierenarts kan het ook doen.

'Paint' it 'Black'

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 16:01

Toen onze pers nog leefde hebben we haar inderdaad door de dierenarts laten scheren..onder verdoving want anders ging het niet.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:00

Ik doe het in ieder geval niet. Haha! (Heb een trimsalon)
Katten luisteren gewoon niet en ik heb echt geen zin om met dikke handschoenen tegen het krabben en bijten een kat te gaan kaalscheren.
Ik begin er niet eens aan!
Denk dat je idd het beste naar de dierenarts kunt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:01

Kun je zelf je kat niet scheren met een paardentoiletteermachine? Je kat kent jou het beste lijkt me toch.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:00

moet ie geschoren worden omdat de boel en beetje vervilt is? (zwaar in de klit) dan kan je het het allerbeste door de DA laten doen, het is dan namelijk niet fijn voor de kat en onder verdoving is dan het prettigste voor de kat.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:32

Polly schreef:
moet ie geschoren worden omdat de boel en beetje vervilt is? (zwaar in de klit) dan kan je het het allerbeste door de DA laten doen, het is dan namelijk niet fijn voor de kat en onder verdoving is dan het prettigste voor de kat.


Da's mijn idee. Toevallig heb ik donderdag staan ploeteren op een pers die geschoren moest worden. Ben er 1 1/2 uur mee bezig geweest maar het resultaat was er wel naar. Helemaal kaal en alleen nog zijn koppie met kraag en 4 harige pootjes en een harige staart (die ik trouwens ook nog helemaal heb uitgekamt Haha! )

Dus als je katten geschoren moeten worden omdat ze gaan vervilten dan zou je ook bij onze dierenkliniek terecht kunnen. Als je info wilt moet je me maar even pben Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmberG, Axxy, BLEXBot, janneke584, Jolantje246, laran, lina1998, Mars, MissAnnemijn, misshester, N_B_N, Poldermenner, Speirs, Tazzey, tengeltje11, Vjestagirl, zonneglans en 64 bezoekers