Morgen op wintersport !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Morgen op wintersport !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 22:44

oh wat heb ik zin in morgen Dromen

Morgenavond vertrek ik met een vriendin naar oostenrijk voor een Heerlijk weekje wintersport ( hoop ik ).
Het is er nu best koud met nogal wat bewolking en wind begreep ik, maar na het weekend zou het beter worden Cool

Mijn laatste echte vakantie was de wintersport vorig jaar en afgelopen jaar was best een bewogen jaar voor mij, dus ben er meer dan ooit aan toe en heb er onwijze zin in.
Voor de andere wintersporters: we gaan naar Gerlos }>
Er is toevallig niet nog iemand die komende week gaat ( laat staan naar dezelfde locatie)..?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 22:53

Hee, wat leuk zeg! Alvast veel plezier!
Wat ga je doen, skien of snowboarden?
Ik ben in de voorjaarsvakantie geweest op wintersport. Gerlos ken ik wel hoor, tenminste de naam Knipoog Er ligt in ieder geval wel genoeg sneeuw Party!!.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 16:09

Waarschijnljk beiden, maar voornamelijk skieen. Gaat me toch net ff makkelijker af Haha!
Kun jij boarden..? ( zodat je meer dan 20 sec. of 2 bochtjes achter elkaar overeind blijft Scheve mond )

Nog een paar uur en dan zit ik in de trein en wordt ik de volgende morgen wakker in de besneeuwde bergen Cool

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:13

gerlos, ben ik met oud en nieuw geweest, iig, we zaten in Zell am Ziller maar zijn met de KRIMI-express (ofzoiets) de hele route geweest en dan kwam je bij Gerlos...
Vorige week zat ik in Frankrijk en had super weeeer 8) Terwijl het is Oostenrijk matig zou zijn geweest...

Heel veel succes en plezier!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:05

In Oostenrijk was er afgelopen week ook volop zon hoor Knipoog ! Met een super sneeuw kwaliteit Lachen !!
Ik woon in Beieren en hier worden op de radio ook steeds de sneeuw berichten voor de ski-gebieden doorgegeven ! Het ziet er voor de komende week iig ook goed uit Pling ! Veel plezier en "Schi-heil" Lachen !!