Wanroij en St. Oedenrode

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 13:59

Als het ff kan wil ik binnenkort ( 4 aug. en/of eind sept. en/of half-eind okt.) richting Brabant i.v.m. een aantal wedstijden/shows. Om te gaan kijken dan Haha! . Is er hier toevallig iemand die weet of het NKB Centrum in Wanroij en manege de Pijnhorst in St. Oedenrode een beetje met het openbaar vervoer bereikbaar zijn? En is er hier toevallig nog iemand die op een van deze data ook gaat? Ik wil nl. zonder man en kind omdat ik de hele dag wil kunnen kijken/rondhangen zonder commentaar, dus ik ga in principe alleen. Maar niet alleen is toch gezelliger Lachen

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:46

Volgens mij stopt er geen openbaar vervoer, noch Wanroy noch St. Oedenrode. Misschien even de busdienst bellen voor de zekerheid?

Wij, Paulus en ik, zullen zeker op beide shows zijn. Paulus om Beatle te showen en tijdens NK WRAN ook als secretariaat voor de NRHA Lawson show op zaterdagavond.

Misschien zien we elkaar?

Groetjes,

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 20:54

Ik ga het wel proberen, zal ff opzoeken bij welke grotere plaats het in de buurt is misschien kan ik een treintaxi nemen ofzo. Lijkt me wel leuk, gister was ik bij m'n vriendin en die bleek een vriendin te hebben die een stalletje heeft en ook rijdt. Daar zijn we even wezen kijken (leuk!)en die zijn er in het weekend van 4 augustus ook dus ik had al half en half gezegd dat ik zou komen.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 21:04

Grote plaats in de buurt van Wanroy is Uden, misschien kun je vandaaruit met de bus naar Wanroy? Misschien daarna een stukje lopen, het ligt nogal in een buitengebied.

Grote plaats in de buurt van St.-Oedenrode is Veghel, zie verhaal hierboven.

Groetjes,

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 22:03

Hm, ik heb even gekeken en ik kan op zich wel met de bus naar Wanroij komen, maar dan moet ik nog een kwartier lopen. Op zich niet erg, maar als dat door afgelegen gebied is doe ik dat liever niet, ben niet bepaald een held in dat soort dingen Haha!
Nouja, in ieder geval op 12 augustus naar Wijdewormer, da's in ieder geval hier in de buurt. En verder kijk ik wel waar ik al dan niet heen kan.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 08:44

als je naar Brabant komt houd ik me aanbevolen. woon zelf in de buurt van Breda en ga graag naar paardenevenementen. Altijd leuk om andere Bokkers eens IRL te ontmoeten. 4 augustus kan ik zelf niet maar andere data zijn ok.

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 13:43

Geeft niet Brigitta, andere keer beter. Enne...Natascha, ik ben zeker van plan om een keer richting Brabant te gaan, kunnen we wel een miniboktmeeting doen toch? Met het OV naar Breda is prima te doen. In september dan ofzo?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 13:46

Das goed hoor. Hartstikke leuk. Breda is goed bereikbaar en kan je op het station oppikken. Kun je m'n leipe paard ook eens bekijken Haha!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 16:40

Natascha: ok, doen we! Ben wel benieuwd naar leipe Lois Haha!
En Brigitta: ik kom absoluut naar de Kalverhoek!