Horses International

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Horses International

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 18:29

Ik weet dat een tijd terug hier al een topic over heeft gestaan, maar de zoekfunctie vind niets terug... Verward Mijn excuses dus voor het eventuele dubbele topic...

Ik ben dus op zoek naar vakantiewerk met paarden en heb op een aantal sites advertenties gezet. Ik heb eigenlijk al werk gevonden voor in de maand augustus, maar dat is niet betaald (ik doe het dus eigenlijk gewoon voor de ervaring). En dan ik er misschien nog een betaald bijnemen ofzo.

Nu kreeg ik gisterenavond een mailtje van Horses International uit België dat ze nog mensen zoeken.
Op zich is dat handiger, omdat het in België is (en dat ander in Friesland!!!!!), maar wie heeft er nu al ervaring met die stal?
Vorige keer stonden er heel wat speculaties over dat ze niet betrouwbaar waren, maar wie is er al een keertje geweest?

Wat wel heel vreemd was, was dat ze me vroegen een CV met FOTO op te sturen... Waarom heb je een foto nodig van iemand die bij je komt rijden???? Ik heb al een aantal reacties gehad, maar dat heeft men mij nog nooit gevraagd.... Naar het gewicht vragen ze wel eens (logisch), maar wat maakt het nou uit hoe je eruit ziet?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 18:44

Ik heb advertenties zien staan van hun op internet, ik vind het een beetje vaag !
Mischien stellen hun paarden niks voor dat er een 'knap' iemand op moet zodat ze wel iets verkopen Haha!.Vind het een beetje raar dat je je foto op moet sturen.
Maar succes ermee !

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 22:33

Je krijgt wel meer een beeld van een persoon als je een foto krijgt...
Er zijn genoeg mensen die een pasfoto in hun sollicitatiebrief sluiten.
Ik ken ze overigens niet...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 00:41

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 01:49

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb dus al werk hoor, waar ik veel bij kan leren, maar ik wou gewoon even weten hoe het nu juist allemaal zat met die Horses International...