Wat is je leukste compliment?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Wat is je leukste compliment?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 18:58

Wat is het mooiste dat iemand ooit tegen je heeft gezegt over je rijkunsten/ Talent

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:01

Ik rijd niet geweldig eigenlijk, ben maar een simpel manege ruitertje, maar ik ben dus sindskort aan de teugel aan het rijden, en dat eignelijk best wel goed, voor op een manege pony en zo...

het leukste was toch wel, dat chris (manege eigenarese) een keer ontzettend kritisch stond te kijken. Ik was bang dat ze vond dat ik het niet goed deed, maar ik vond het zelf die les echt super gaan...

Toen zij ze naderhand, toen ik haar tegen kwam...

"Het ging wel goed he vandaag, Dundee liep ontzettend netjes, heel ontspannen aan de teugel en zo Haha!"

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:07

De eigenaresse van mijn huidige bijrijdpaard zei tegen mij, dat ze nou eindelijk eens bij iemand anders zag hoe netjes en relaxed Okki kon lopen, net als bij haar zelf. En ze heeft wel meerdere mensen op zien rijden!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:12

Toen ik nog les had met Jordy zei m'n intstructrice na 3 lessen dat we al heel veel vooruit gegaan waren,ik was supertrots!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:22

Een van de mooiste complimenten is een quote van een bokker:
Citaat:
wat jij met Laiser bereikt hebt en allemaal nog gaat bereiken, dat heb je enkel en alleen aan jezelf te danken.
Dankzij jouw inzet is Laiser uitgegroeid tot een goed wedstrijdpaard.
Er zijn er maar weinig die dit mogen beweren, maar jij mag dat wel
Je bent van ver gekomen, en daar mag je best trots op zijn !

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:29

Als ik met Amy een buitenritje maak dan kom ik heel veel van die wandelende of fietsende moeders tegen met kleine kinderen, en dan wordt je de hemel in geprezen van "ooooohhhh wat een mooi paardje!", maar ach, je raakt gewend aan al die lof.... heheh Haha!
Maar ik ben altijd wel heel trots als mensen zeggen dat ze zo goed naar mij luistert... Schijnheilig

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 19:35

Nou ik was een keertje over Olympische Spelen enzovoorts En toen zei iemand tegen mij Als er iemand is die dat kan halen ben jij het wel! En die man die dat zei die heeft bij Jan Tops gereden dus die weet dat denk ik wel.
En een keer zij ons Mam tegen de manege eigennaar moet ik Natal voor Nederland of belgie in schrijven nou zegt ie als je op de Olympische Spelen voor Nederland wilt komen moet je hem voor Nederland inschrijven anders voor belgie.
En dat betekend toch ook wel dat hij denkt dat ik er kom.
En verder op wedstrijden veel complimenten

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:42

het mooiste compliment krijg ik altijd van de paarden zelf........

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:39

gijsenkim schreef:
het mooiste compliment krijg ik altijd van de paarden zelf........


*LOL* mee eens!!!!!

Maar wat ik ook wel leuk vind is dat meerdere mensen hebben gezegd dat ik zo'n mooie houding heb.............

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:53

,,Je hebt zo`n mooie stille hand"

Terwijl ik zelf juist vind dat ze niet stil genoeg zijn...

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:57

Stond op een blaadje van de jury

'Mooie combinatie om naar te kijken'

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:05

Complimentjes over mijn rijkunsten krijg ik niet zo vaak, ja, een mooie zit.Maar er is zoveel wat verbeterd moet worden.
Complimenten over mijn paard vindt ik veel leuker over te horen, dan complimenten over mijn houding en zit.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:05

je bent echt één met je paard

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:34

Mickey schreef:
Een van de mooiste complimenten is een quote van een bokker:
Citaat:
wat jij met Laiser bereikt hebt en allemaal nog gaat bereiken, dat heb je enkel en alleen aan jezelf te danken.
Dankzij jouw inzet is Laiser uitgegroeid tot een goed wedstrijdpaard.
Er zijn er maar weinig die dit mogen beweren, maar jij mag dat wel
Je bent van ver gekomen, en daar mag je best trots op zijn !


Goh, wie zou dat nou toch gezegd hebben ? Knipoog
't Is in elk geval meer dan waar

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 22:46

euhm ik van toen de instructrice zei dat ze niet kon geloven dat ik op *** heb leren paardrijden. (noem ff geen naam Schijnheilig )
M'n kennis zegt altijd dat ik zo mooi rechtop zit.
M'n instructeur zei eerst iedere keer dat ik hem lekker aan het lopen had

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:02

Op vakantie in Italie: Jij bent de beste ruiter die hier ooit is komen rijden Party!!

*Het was een "manege" met 6 paarden die voornamelijk buitenritjes maakte Schijnheilig *

Hier op de manege heb ik niet echt geweldige complimenten gehad, maar idd, het grootste compliment krijg ik van Sher, het gaat zo lekker de laatste tijd Lovers

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:09

Ik vind het ontzettend leuk om de laatse tijd van steeds meer anti-grove-geen-sport-gebouwde-pon's-in-de-sport Dat tiek super gaat lopen, netjes zijn rug gaat gebruiken.....laatst zei iemand: zijn sokken en manen eraf, en hij hoort er helemaal bij *LOL*

Verder is mijn instructrice (I really don't know why) ontzettend in luv met mijn houding en verbinding met de paarden mond.

Afgelopen les: JE zit keurig..nee nog beter, jij zit super!
Tijdje terug: Als er meer ruiters ook maar de helft van jouw nette, vriendelijke maar consequente aanleuning hadden, liepen er heel wat minder vastgereden paarden rond........

Dat zijn toch wel de leukst edinngen...

*wat klink he allemaal opschepperig he..als je dat zo opschrijft

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:35

Tja, dat ik tot nu toe de enige ben die Netty blijvend kan rijden. Daar ben ik zelf ook wel een beetje trots op.

Het was nogal een probleem geval. Combi met een nerveuze ruiter en een ruiter die meer wilde dan ze al aankon ging niet. Dus waaraschijnlijk hebben we elkaar gevonden. Haha!

prompter

Berichten: 11100
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:47

Ik heb met Danny (mijn dravermerrie) een paar jaar op manege Prinsenstad in Delft gestaan, daar heb ik vroeger met mijn pony ook gestaan. Op zondagochtend ging ik altijd vroeg rijden, voordat de wedstrijden begonnen, maar mijn instructeur deed hetzelfde - reed ik met mijn dravertje in dezelfde bak als hij met zijn grand prix geschoolde hengst...

Ik was een keer aan het galopperen, dat ging nog niet helemaal vlekkeloos en ik rij mijn instructeur een keer in de weg. Ik me netjes verontschuldigen voor mijn nog niet zo perfecte galop, en toen zei hij "Ach, jij galoppeert met dat beestje beter dan de meesten hier draven". Uit zijn mond was dat echt een mega-compliment! Hij vond dat het plezier altijd van ons tweeën afstraalde, en dat vond ik eigenlijk nog het fijnste om te horen...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 00:14

Ik kreeg laatst van 2 verschillende instructeurs (binnen 4 weken) te horen, dat Dikke een heel leuk paard is en dat we perfect bij elkaar passen Lachen !!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 10:15

Ik kreeg laatst te horen toen ik op Den reed(wat geen mooie combinatie is omdat ik veel te lang bent) en het voor geen meter ging(voor mijn gevoel dan) dat ik beter reed dan een meisje hier in de buurt die al met meerdere paardjes Z rijd en allerlei jonge paarden rijd.
Dat vind ik nog al wat, ik "beter" zou rijden dan iemand die meerdere paarden in het Z heeft, maar het was wel een enorm compliment.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 10:40

mijn springinstructeur die over een mini parcoursje tijdens de les zei: dat was gereden als een professional *LOL*

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:21

Heb laatst nog twee dagen lopen stralen nadat een vriendin me zei dat ze Nikita en mij zo'n eenheid vond. Een team waarbij het denken van mij tot uiting komt via haar Lovers!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:32

Dat mensen als ze mij en Maaraak zien (al dan niet erop) niet een ruiter en een paard zien maar een geheel. En dat heb ik al van zoveel mensen vernomen Lachen En daar ben ik ook supertrots op want als er iets is wat ik belangrijk vind is dat we een zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 15:00

Mijn grootse compliment is
op het moment dat ik met Kawa nog sprong en dat Emile en Paul Hendriks zeiden dat ik ondanks het karakter van Kawa hem zo netjes rond kreeg.

En dat Emile eens mee heeft gebouwd met het losspringen.
Brrr wat was ik toen zenuwachtig.
En in het parcours toen al helemaal, wetende dat hij je elke sprong volgd.

Maar als ik daar aan terug denk glunder ik nog helemaal Haha!