Ben vanochtend meegeweest met Laura (Jasmijn)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-01 12:10

Laura moest vanochtend jureren en ik mocht mee om te schrijven. Dat had ik al heel vaak gedaan en ik vind het altijd erg leuk om te doen, en zeker met een jury die je ook nog kent! Dus het was hartstikke gezellig! We deden de M1 en M2 paarden en daarna de B pony's (erg schattig *LOL* )

Er werd niet heel goed gereden maar het was wel erg leuk om te zien. Daarna hebben we nog even bij de Z ring gekeken en kwam ik nog een vriend tegen die ook kwam kijken. We hebben ook een heerlijk lunchpakket gekregen dus we zijn erg verwend, hoewel Laura maar 2 uurtjes moest jureren.

Ik vind dat Laura het erg leuk doet, ze durft punten te geven als iets echt goed gaat en ook laag te punten als iets slecht gaat. Dus niet van die saaie 5/6en lijsten!! En ze geeft ook overal uitleg/commentaar bij dus ik kon lekker doorschrijven! Lachen

En misschien rij ik over een jaar wel bij jou in de ring Laura! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 12:31

Ik hoop je heel snel in de ring tegen te komen, Met Razinda of met Jur, als jij weer kan rijden en ik voor de Z cursus op mag. Lachen
ik hoop alleen dat jij wel schouderbinnenwaarts kan rijden, want we hebben er vandaag niet een (echt niet) gezien die zijn binnenbeen op de singel hield. Maartje mocht extra pennen, want behalve -te weinig/geen lengtebuiging- heb ik er maar aan toegevoegd -dit is wijken-.
Ik zou dan zo graag uit de auto stappen om te vragen waarom ze het zo doen, ik wil achten geven ipv vieren!!!
_________________
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-07-22 18:29 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 16:58

Wow, mag ik dan komen supporteren, Maartje Clown ??? Ik ben nl. heel erg benieuwd naar Jur en Razinda!!! Kunnen we meteen de boktmeeting overdoen haha. Lijkt me tof! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:44

he waarom wonen jullie nou zo ver weg..zucht ikke ook jullie ontmoeten..........zucht nogmaals een keer......... Scheve mond\

soms is het beter om te zwijgen


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:48

Neehee, wij wonen niet ver weg, jij woont ver weg. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-01 18:17

He Jurga dat is pas over een jaar, misschien zelfs pas 2 jaar hoor! *LOL*

Je kunt ook een keer eerder komen kijken! Haha!

Die schouderbinnenwaartshulpen die je zag snap ik echt niet. Waarom doen mensen het altijd precies omgekeerd, binnenbeen achter de singel... Hoe moet een paard dan om je been heen buigen? Verward Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers