Nog nooit vertoonde strandfoto :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Nog nooit vertoonde strandfoto :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 16:58

Deze foto is van de zomer genomen op het strand van Rithem (Zeeland). Ik vind de achtergrond zo leuk bij deze foto (dat water dan hè, die fabrieken hoeven voor mij nou ook niet perse ) Hij staat in de huiskamer in zo'n 3D lijstje en dan komt die achtergrond zo mooi uit.
Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding


p.s. Ik weet dat ik op de foto een beetje naar voren gebogen zit, mijn houding is niet echt om trots op te zijn Lips are sealed

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:01

heey

hele mooie foto ooit wil ik nog met mijn paard nar het strand lijkt me heel gaaf
je houding is wel goed vind ik de foto is maar een moment opname mischein rijd je normaal wel recht op *LOL*

groetjes noortje

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:05

Ziet er leuk uit hoor!!
Langs t strand rijden is helemaal geweldig! Dat water ziet er gaaf uit inderdaad!! *LOL*
Enne, je houding valt best mee hoor!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 17:06

Ik ben gewoon een grote wiebelkont *LOL* Ik zit nooit netjes stil op m'n paard Maar ik werk er hard aan Haha!
Wij hebben het strand lekker dicht bij huis/stal en ik zal er niet aan moeten denken om zonder het strand te leven Even lekker uitwaaien *LOL*

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:19

Mooie sfeerfoto hoor. langs het strand rijden lijkt me geweldig..... Heb het wel regelmatig gedaan toen ik mijn eigen paard nog niet had, maar nu niet meer. Geen vervoer en geen lef........ Maar misschien komt het ooit nog wel.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:25

mooie foto!
Ik hoop dat ik met m'n toekomstige pony nog eens op het strand zal rijden,lijkt me echt helemaal geweldig.
De omgeving hier is helemaal niets! geen goed bos ,geen strand.
Lijkt me heerlijk om samen met je paard op het strand te rijden.

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:40

Zaaaalig gewoon zo'n strandrit... 2x gedaan, eerst via de duinen naar het strand, en dan vanaf een strand nog een stukje het bos in.... prachtig gewoon... Hele mooie foto, met dat water Kwijl ... vind het wel beetje spijtig van die fabrieken op de achtergrond anders had ze nóg mooier geweest!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 17:45

Het strand waar wij altijd rijden is jammer genoeg niet zo groot
Ik zie iedereen die het zo geweldig en bijzonder vind om op het strand te zijn met z'n paard terwijl het voor ons eigenlijk zo normaal is. Ik zal het juist geweldig vinden om over de hei of door het bos te rijden Haha!