Hoe Nationaal Springen starten ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Hoe Nationaal Springen starten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 19:58

Ik heb eindelijk weer eens een paard in het Z die niet voor die tijd verkocht is, ondanks hevig geruk en gepluk eraan, waar ik de eigenaar ERG dankbaar voor ben Lachen

In ieder geval , aan alle kanten wordt nu gezegd tegen mij en de eigenaar dat ik van de zomer maar eens een paar x nationaal moet starten. Nou hebben we daar allebei niets op tegen, toch weer een stapje hoger en nu heb ik de kans Lachen De 10 winstpunten heb ik al.

Maar goed, moet je dan een andere startkaart aanvragen ?

Ik kan op de knhs site vrijwel tot niets vinden, alleen het aanvragen van inschrijfbiljetten ? Dat zijn denk ik startcoupons, of is dat het enige wat je nodig hebt om nationaal te starten ?

Kan iemand mij helpen ?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:09

Je kunt het beste even bellen met de KNHS *LOL* Ik durf alleen zo uit de P&S niet te zeggen welke afdeling...Verward
Wel leuk als dat gaat lukken trouwens Haha!
Ga je vanuit het Z+10 naar het nationaal 1.30 of vanuit het ZZ+10 naar het nationaal 1.35 Verward

Ik ben voorlopig nog niet zover en ik denk ook niet dat het me ooit gaat lukken Bloos Alleen al het feit dat ik in Den Helder woon is niet echt motiverend om er alleen al aan te denken...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:06

Alleen het feit al dat je dan een driesprong tegenkomt *shiffer*
Veel succes ermee iig! Fijn dat zo'n eigenaar jou deze mogelijkheid geeft.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 09:59

Maar Sjuimpje, een driesprong staat ook al in een M-parcours...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 10:03

Ja, daarom zal ik ook nooit verder komen als het L Haha!
Hoewel ik een driesprong op 1.30 nog wel aandurf, maar die kastelen...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 10:41

de driesprong is het mooiste wat er is, goed passend erbij komen en tjoep, tjoep, tjoep er weer uit *LOL*

_Rick, ik kan je helaas niet helpen, ben nooit zo ver gekomen Haha!

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 13:22

Ik ga vanuit het Z+10 naar het 1.30 toe. Paard wordt in Mei pas 6 jaar daarom..... Ik start overigens pas in aan het eind van het zomerseizoen een keer Nationaal denk ik. Tgaat ammel snel zat Lachen

Maar ik zal eens contact opnemen met het KNHS, alhoewel ik daar niet zo'n fan van ben Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:25

haha ja ik zat altijd tegen de 3 sprong op, naja d8 altijd wel dat ik daar balkje op had, aangezien tobias heel zuinig is! en omt het ook wel is steil steil oxer is! bah, die rot steiltjes ook! maar heb er nog nooit een balk op gehad! hoe hoger hoe beter en hoe breder hoe gaver haha
ik zou het wel gaaf vinden als ik nationaal/internationaal zou kunnen starten! van de zomer eerst maar is het Z hihi