Grrr zit t n keer mee, word ik niet verliefd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Grrr zit t n keer mee, word ik niet verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 22:36

T leek zo prachtig.... Na een superleuke feestavond + feestnacht, heel gezellige uurtjes gehad met K. een meid van 18 jaar, jongere zus van een klasgenoot. Toen het wat intiemer werd tussen ons, had haar zus haar al "gewaarschuwd" dat ik biseksueel ben. We waren beiden niets van plan en ze had zoiets van "ik zie wel". We vielen later toch als een blok voor elkaar, waren allebei trouwens niet dronken. Na drie keer nat gegooid te zijn met een emmer een een dreigement met de brandslang, was de nacht voorbij, t was half 6 en ik moest er om half 8 uit dusja.... (op "funzen" staat daar nl de straf dat je natgegooid word, na de eerste keer waren we toch al nat dusja Lachen )

Maargoed de volgende dag elkaar nog even gezien, ik moest vroeg weer weg, zij ook met dr zus mee... Ik wist toen dus niet of zij al wist dat ik bi ben. Later kreeg ik een sms wat ik er van vond en waarvoor ze precies nat was geworden. Ik antwoorde uit beleefdheid dat t heel gezellig was en voor herhaling vatbaar is, dat meen ik ook echt. Maar ik ben niet verliefd... Daarbij woont zij in Schoorl en ik in Dronten, beetje ver weg uit elkaar ....

Vandaag hakte ik de knoop door, ik vertelde haar dat ik bi ben en dat ik t niet helemaal zag zitten om verder te gaan zo. Zij vond de afstand ook een probleempje en vertelde dus dat ze t al wist dat ik bi ben, voordat we close werden. Ik was helemaal opgelucht, maar waarom? Is er eindelijk een leuke, goed uitziende meid van normale leeftijd die mij ziet zitten en die t absoluut niet erg vind dat ik bi ben, woont ze ver weg en schiet de vonk bij mij niet ver genoeg...

Grr Life s*cks!

Daarbij komt ook nog t volgende: iemand die ik wel een beetje ken, een goede vriend van een stel vriendinnen uit mn klas, was helemaal gek op haar, al n poosje. Ik wist dit, maar zij was niet verliefd op hem en dat wist hij ook. Vanaf die avond negeert hij me en doen zn vrienden heel raar tegen me... Hoezo maak ik geen vrienden hier...
Haar zus vind het gelukkig allemaal alleen maar heel erg leuk (weet op dit moment nog niet dat het niets word), maar ik was bang dat die en anderen zouden gaan denken dat ik haar gebruikte om duidelijk te maken dat ik geen homo ben wat velen al denken. Ik heb er totaal geen problemen mee, dat men dat denkt, tenslotte val ik ook op jongens Lachen En diezelfde avond, alleen dan eerder, is er ook bijna iets gebeurd met een jongen dusja...

Ik moest t ff kwijt, want ik heb allemaal tegenstrijdige gevoelens erover... Waarom zit ik nou niet gewoon normaal in elkaar en moet ik haar nu weer afslaan... Soms haat ik mezelf! Boos!

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:41

Hey Leon kom op zeg!!!!!!!!!
Always look at the bright side of life!!!
Na regen komt zonneschijn!
Meer jongens/meisjes dan kerken!!!!!!!!!!!!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:43

Ja lijkt net op mijn ex-vriendje :p

Die kan zichzelf voor de moment ook voor de kop slaan beweerd hij, omdat hij (wel na 13 maand) ineens geen enorme vonk meer had.

Eneeuh die bi-sexualiteit maakt toch niet zoveel uit ... al hangt het ervanaf hoe je er zelf mee omgaat Lachen.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:46

Rotsituatie, maar dat komt vast allemaal wel weer goed!
Toch vind ik het erg laag van die jongens dat ze je negeren

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 22:46

Belsje schreef:
Eneeuh die bi-sexualiteit maakt toch niet zoveel uit ... al hangt het ervanaf hoe je er zelf mee omgaat Lachen.

ik ben daar heel serieus mee, kan gevoelens voor beiden hebben, maar zolang mn partner wil dat ik monogaam moet zijn, ben ik dat ook! Ik = trouw Knipoog

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:47

Dat bedoel ik dus Knipoog.

Ben ook zo ... maar ik ken er die dus effectief beweren dat ze alleen maar gelukkig zijn als ze zowel een vrouwelijke als mannelijke partner hebben.
Dat gaat me dus VEEEEL te ver dan hoor Lachen.

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:48

Weet niet zo goed wat ik hier moet typen, maar
Laat ze maar IuIIen!

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:50

Jammer jongen zul je toch nog een keertje hierheen moeten komen!Mocht je haar nog eens willen zien!
Laatst bijgewerkt door Caira op 12-03-03 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:58

Das mooi naadje zeg...... Maar op elk potje (huh!!!) past een deksel. Jouw tijd komt nog wel. Mijn moeder moest eerst 50 worden voordat ze de ware tegen kwam. Daar heb ik veel moed uit geput. die van jou komt ook.... echt. Als ik naar mezelf kijk weet ik bijvoorbeeld dat ik niet mijn man zou laten gaan als hij mij zou vertellen dat hij bi was. Misschien nu wel omdat we al zolang met elkaar omgaan maar als het een nieuwe liefde was zou ik er niet van weglopen....... en ik ben vast niet een uitzondering.....

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:58

Ik hoorde de story op msn ja.....
Ik vind het trouwens positief dat dat meisje er geen problemen mee had, misschien dat de 'maatschapij' biseksualiteit toch meer gaan accepteren....

En die gozers op school....die groen zien van jaloezie...die kan je denk ik het best negeren. Tis natuurlijk goed K*T maar veel kan je er toch niet tegen doen vrees ik...

Ik vind het btw knap dat je nu al die beslissing hebt gemaakt. Beter dan doorgaan met die relatie, en later, als jullie elkaar vaker hebben gezien alsnog ontdekken dat de vonk miste....toch?

Succes iig...en...jij vind vast wel een andere leuk vriend of vriendin....er zijn er genoeg hoor Knipoog

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:48

Inderdaad Leon. De jouwe voor jou komt nog wel en of dat nu een meisje of een jonge is, dat maakt allemaal niet uit. Laat het gewoon over je heen komen en probeer geen gevoelens te forceren. Daar bereik je niets mee. En maak je niet druk over wat anderen denken. Er zijn genoeg mensen die je waarderen en respecteren. Blijf gewoon jezelf. Dat is wat mensen nog het meeste respecteren.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:06

snowdon schreef:
Waarom zit ik nou niet gewoon normaal in elkaar en moet ik haar nu weer afslaan... Soms haat ik mezelf! Boos!
~

Kom op joh!!! Hiervoor valt jezelf niets te verwijten. Het is ontzettend jammer, kan me erg goed voorstellen dat je baalt maar kom op...de wereld vergaat niet!! Laat die andere jongen maar triest doen tegen jou, ze vond jou wel leuk en hem lekker niet hehe Tong uitsteken (zegt al genoeg toch?)

Leuke jongens en meiden zat op deze wereld, jouw tijd komt nog wel!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:06

Waarom moet je na een avondje al besluiten of je verliefd bent?

Volgens mij ben ik nog nooit in 1x verliefd geworden.. je leer elkaar kennen, praat een beetje, leer elkaar beter kennen, praat meer, doet leuke dingen samen en op een gegeven moment komt de vonk.. of niet, maar dan heb je er wel een leuke vriend/vriendin bij.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 09:39

batje schreef:
Waarom moet je na een avondje al besluiten of je verliefd bent?

Volgens mij ben ik nog nooit in 1x verliefd geworden.. je leer elkaar kennen, praat een beetje, leer elkaar beter kennen, praat meer, doet leuke dingen samen en op een gegeven moment komt de vonk.. of niet, maar dan heb je er wel een leuke vriend/vriendin bij.


We houden ook wel contact hoor, maar toch minder... En tja wie weet komt t ooit nog wel, maar de afstand zal een probleem blijven en ik ken mezelf en weet vaak wel wanneer er meer gevoelens bij kunnen komen of niet en hier is dat gewoon niet zo...

Verder heb ik een heel lief PB'tje gehad van Lovely, Thanx!

En ik moet ook wel zeggen dat mn ego een beetje gestreeld is na die avond, dat er iemand is die mij o zo leuk kan vinden en iemand anders jaloers kan maken Lachen Vantevoren zat ik nog in ene dip die al opwaarts was, maar dit doet me erg goed Tong uitsteken

Vandaag kwam een M. naar me toe, een meisje uit mn klas waar ik echt heel veel mee omga. Haar vriend dacht dat ik homo was en nu dit gebeurd was, was ie bezorgd dat er tussen ons ook iets kon opbloeien hihi, how lovely hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 10:40

Geen dank hoor Lachen.

Het is inderdaad als compliment op te vatten als men jaloers op je is en je vangt in ieder geval de aandacht Knipoog.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 21:06

Vandaag aan haar zus verteld: ze stond met open mond te luisteren, ze vond t o zo jammer ... Ben trouwens heel erg blij dat zij het niet anders opgevat heeft en dat zij haar zusje al verteld had dat ik bi ben voordat er iets gebeurde!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:23

mag ik je eens iest vragen leon? heel vaak hoor je dat mensen vertellen dat ze bi- zijn en dus een vriend en vriendin hebben zeg maar. maar je kunt als bi toch ook monogaam zijn en dan is er niks aan de hand? het lijkt me juist moeilijk voor je partner als die weet dat je ook nog een ander hebt....maar als je gewoon een trouw blijft is het toch oke? of is het zo dat je van beide "geslachten" "contact"moet hebben? hoe werkt zoiets?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 21:34

snowdon"]
[quote="Belsje schreef:
Eneeuh die bi-sexualiteit maakt toch niet zoveel uit ... al hangt het ervanaf hoe je er zelf mee omgaat Lachen.

ik ben daar heel serieus mee, kan gevoelens voor beiden hebben, maar zolang mn partner wil dat ik monogaam moet zijn, ben ik dat ook! Ik = trouw Knipoog
[/quote]
mijn reactie al eerder in dit topic! Ik ben dus zeker wel monogaam! (als anders mogelijk is, zie ik dan wel wat ik doe) Wat anderen doen moeten ze zelf weten, maar niemand leeft tzelfde natuurlijk...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:38

Kop op manneke! Jouw tijd komt nog wel, dat zul je zien! Je bent een geweldige gozer en dat moeten nog veel meer mensen gaan beseffen!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:01

Heej Leonidas!

Kop op, geniet van gezellige avondjes en laat mensen lekker denken. Mensen die je kennen denken zo niet.. De ware kom je ooit nog wel tegen, en ach, verliefd ben ik pas 2 x geweest hoor, waarvan de 2e keer om Martijn Lovers

Trek je er nix vanaan! En tuurlijk, das makkelijker gezegd dan gedaan maar doe het toch maar

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 01:31

*zucht* mannen... doe toch niet altijd zo moeilijk... of waren de vrouwen dat nou? Leon, je bent een lekker ding en zie het positief: jij hebt véél meer keus!!! Boos! Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 01:36

Verliefd hoef je ook niet te worden in mijn ogen. Verliefdheid is toch iets wat meestal over gaat voor een groot deel, de liefde, die blijft! Natuurlijk moet je wel een vonk hebben, en als die vonk er niet is, valt er weinig te beginnen. Maar ik snap niet waarom je je zo rot voelt als het niets is geworden? Dan ben je toch gewoon nog niet de ware tegen gekomen? Tuurlijk is het frustrerend dat het gewoon niet klikt met sommige mensen, maar misschien is deze meid je wel meer waardevol als gewone vriendin, dan om een relatie mee te beginnen. Jouw tijd komt zeker nog wel Leon, daar hoef je niet bang voor te zijn Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 01:40

Klopt Sypf, mijn eejee is ook nooit echt verliefd (met vlindertoestanden enzo) op mij geweest maar we zijn 1 april wel 14 jaar bij elkaar... Haha! Lovers

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 10:26

't komt wel goed leonnetje Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 12:44

Sypheron schreef:
Verliefd hoef je ook niet te worden in mijn ogen. Verliefdheid is toch iets wat meestal over gaat voor een groot deel, de liefde, die blijft! Natuurlijk moet je wel een vonk hebben, en als die vonk er niet is, valt er weinig te beginnen. Maar ik snap niet waarom je je zo rot voelt als het niets is geworden? Dan ben je toch gewoon nog niet de ware tegen gekomen? Tuurlijk is het frustrerend dat het gewoon niet klikt met sommige mensen, maar misschien is deze meid je wel meer waardevol als gewone vriendin, dan om een relatie mee te beginnen. Jouw tijd komt zeker nog wel Leon, daar hoef je niet bang voor te zijn Lachen


ehm ja wie weet heb je gelijk, in elk geval mooi gezegd... Maargoed de liefde is er dus verder niet...