Zou je zelf meedoen aan Temptation island?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Zou je zelf meedoen aan Temptation island?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 17:22

Vraag : zie topictitel...

Ik vroeg me dit af bij het lezen van het topic ivm temptation island, en dacht dat de vraag of je zelf mee zou doen of niet wel een apart topic waard was Knipoog

Dus : zou je zelf meedoen als koppel/ als vrijgezel en waarom wel of waarom niet...?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:29

ja als vrijgezel! want als koppel, tsja ben wel beetje jaloers...en ik kan ook niet trouw blijven tijdens zo'n programma, dus als koppel zou ik niet mee doen, maar als 1 vd vrijgezellen die de mannen moet gaan verleiden....dat zie ik wel zitten Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:31

Euh wat is het?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:34

als vrijgezel zou ik wel mee doen, maar word toch niet toegelaten Tong uitsteken

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 18:19

Sypheron schreef:
Euh wat is het?


Vier koppels worden gedropt op een eiland...
De mannen op een deel, de vrouwen op het andere deel...
Bij de mannen dumpen ze een kudde vrijgezelle vrouwen en bij de vrouwen een kudde vrijgezelle mannen.
En aan mannen/vrouwen die deelmaken van een koppel om aan de verleiding te weerstaan...

Hoop dat ik het wat duidelijk heb uitgelegd...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:26

Daar laten ze mij ook niet toe, ik zou het met gemak volhouden Haha!

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:32

Eeehm als koppel NOOIT!! Maar als vrijgezelle vrouw wel, lijkt me wel leuk eigenlijk.

Maar ik heb een vriend dus dat feest gaat niet door. Maar als ik vrijgezel was zou ik dat best een uitdaging vinden. (wat een woordspeling... Schijnheilig )

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:34

Ik zou het zeker weten volhouden, maar zoiets trekt me absoluut niet! Als vrijgezel zou ik het ook niet doen, ik ben absoluut geen versiertype Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:04

Als vrijgezel zeker weten van wel, maar als koppel niet, denk niet dat ik het vol zou kunnen houden.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 19:06

Het volhouden lijkt me ook het probleem niet... maar ik denk dat de beelden die je van elkaar te zien krijgt het addertje onder het gras zijn... Iets wat je te zien krijgt, uit z'n context gehaald kan al snel lijken wat het niet is...
Maar zou er gewoon al niet aan meedoen, waarom je relatie op het spel zetten als je een goeie relatie hebt...
Als vrijgezel zou ik het zelf ook niet doen, zou me er niet op m'n gemak bij voelen mensen te moeten verleiden van wie je weet dat ze een vaste relatie hebben (vind ik zelf dus not done) en ben ook al niet zo een verleiderstype...


Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:34

Natalie schreef:
Maar zou er gewoon al niet aan meedoen, waarom je relatie op het spel zetten als je een goeie relatie hebt...


ik ben van mening dat als je relatie goed zit, dat je dit zonder problemen doorloopt. Tis gewoon een kwestie van vertrouwen hebben en niet het eerste de beste geloven wat je ziet (omdat het meeste in scène gezet is). Duidelijke afspraken maken met elkaar wat je wel en niet kan doen.

Als de ander achteraf zich daar niet aan gehouden heeft dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Een goede relatie kan tegen verleiding!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:37

ik wil er zo aan mee doen, en ik kan op voorhand zeggen dat ik niet vreemd ga. maar ik denk dat ik beter mijn werk als 'verleider' kan doen *LOL*

Amor Vincit Omnia

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:40

Als ik vrijgezel was, had ik me absoluut opgegeven. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Vooral omdat je merkt dat de groep ook gewoon heel erg hecht wordt en het naast een leuke ervaring ook een erg leuke vakantie is. En je HOEFT niet perse te verleiden... ik bedoel, bij TI1 stonden Kim en Mira ook niet in de spotlights, ze hebben alleen gedate en lol gemaakt.. Dat is toch heerlijk?

Als koppel zou ik toch niet zo snel meedoen. Zoals ik op mijn eigen topic al zei: Ik ben er wel voor gevraagd en moest er toch wel lang over nadenken, maar heb toch nee gezegd. Ik weet dat je de relatietest zonder kleerscheuren zou moeten kunnen doorstaan als je echt iemand vertrouwt en om iemand geeft, maar ja, je weet het toch niet... Maar ik denk, zeg nooit nooit, dat ik alle verleidingen makkelijk zou kunnen weerstaan. Als je maar niet te extreme filmpjes van 'de andere kant' krijgt.. Ik ben op zich niet makkelijk gek te krijgen, maar je weet niet hoe je in die situatie en omgeving reageert op confronterende filmpjes. Nee, laat mij maar lekker in dit koude kikkerlandje zitten in de eerste en tweede week van augustus, wanneer TI3 waarschijnlijk opgenomen wordt. Misschien dat ik weer een beetje mee mag helpen bij de casting, dat zou geweldig zijn natuurlijk. Maar ik zie het niet gebeuren dat ik zelf mee doe.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:44

Ik zou meedoen als koppel, maar dan stiekem geen koppel zijn. Anders wil ik ook wel gewoon als koppel, zijn,vertrouw mn vriend wel, en kan ik hem niet vertrouwen weet ik het tenminste op tijd.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:47

Lieke schreef:
Ik zou meedoen als koppel, maar dan stiekem geen koppel zijn.


Reken maar dat de programmamakers daar op letten.. ze gaan echt alles na, want het zou toch erg l*llig zijn als een koppel in TI geen echt koppel blijkt te zijn (en dus van een gratis vakantie zit te snoepen)
Maar voor TI2 zijn ze niet echt goed de gegevens nagegaan (ze zijn wat essentiele dingetjes vergeten, zou ik maar zeggen).. maar dat merken jullie vanzelf wel wanneer TI2 hier in Nederland op TV komt...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:08

oke gera vertel...in welke aflevering kom je achter die 'essentiele dingetjes' want ik ga maandag deel 4 zien in belgie, zorg er voor dat we dan alle2 in belgie zijn(vriend&ik, hij woont sinds halfjaartje in belgie op zichzelf), en we zitten ruim optijd klaar!baalden er met de carnaval van dat we aflevering 2 hadden gemist! maar die is dus over 2 weken in Ned te zien, dus kijken we hem alsnog! hoezo verslaafd Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:20

Renske20 schreef:
oke gera vertel...in welke aflevering kom je achter die 'essentiele dingetjes' want ik ga maandag deel 4 zien in belgie, zorg er voor dat we dan alle2 in belgie zijn(vriend&ik, hij woont sinds halfjaartje in belgie op zichzelf), en we zitten ruim optijd klaar!baalden er met de carnaval van dat we aflevering 2 hadden gemist! maar die is dus over 2 weken in Ned te zien, dus kijken we hem alsnog! hoezo verslaafd Haha!


Ik heb zelf de afleveringen nog niet kunnen zien, dus ik weet niet in welke aflevering het precies uitgezonden gaat worden, maar ik denk eerlijk gezegd de vierde of de vijfde aflevering. Is de eerste aflevering nog zo eentje waarin ze de stellen thuis laten zien en laten zien hoe ze met het vliegtuig weggaan en waarin het gezamelijke diner op TI nog vertoond wordt? Zo ja, dan wordt het waarschijnlijk in de vijfde aflevering uitgezonden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:28

ja, ze filmen de stellen bij hun thuis in eigen omgeving en laten ook de aankomst op het eiland, de vrijgezellen en het afscheid van de koppels zien wanneer iedereen naar hun eigen deel van t eiland moet gaan, dat laten ze allemaal in de 1e aflevering zien, en ook de 1e avond en de 2e dag ofzo daar lieten ze een stukje van zien!

aflevering 2 heb ik gemist!!ga ik in NL kijken volgende week!
aflevering 3 dat liet nog meer zien van verschillende dates enzo en wat ze van elkaar vonden en het wegstemmen, en de eerste beelden van de partners, lieten ze ook zien, maar niet echt aan het stoken, nog wel vrij eerlijke beelden!en in t voorstukje voor volgende week lieten ze iets van leon zien...ben heel benieuwd hoe dat afloopt!

dus ben benieuwd wat er maandag allemaal gaat gebeuren!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:33

Ik zou daar zowiezo nooit aan mee doen. In mijn ogen is het een programma dat graag koppels uit elkaar haalt en daar walg ik van. Ik zou ook niet meedoen als ik vrijgezel was. Alleen bij het idee al dat je de vriend van een ANDER moet proberen af te pakken begin ik al te kotsen Misselijk

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:21

ja, ik zou er wel aan meedoen, lijkt me gewoon leuk Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:29

Ik zou absoluut niet meer doen aan zo'n programma. Vind het al niet echt heel leuk om naar te kijken. Ik zie het niet als vermaak, maar mensen die elkaar pijn doen. Als je van elkaar houd doe je dat niet, ondanks dat de koppels er zelf voor kiezen... Het idee dat ze iets filmen wat gebeurd (wat niks voor stelt) en dat aan je partner laten zien, die niet weet in welke omstandigheden dat gebeurd... Je kan iemand daar pijn mee doen en je relatie op het spel zetten. Nee ik vertrouw mijn vriend en daar heb ik geen programma bij nodig.

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:24

Ik zou er nooooooit aan meedoen. Ik zou het zeker wel volhouden als ik een vriendje had. Ik ben altijd super verliefd als ik verliefd ben Lovers Als vrijgezel zou ik het ook niet willen hoor... ik houd niet van dat geile gedoe Nerd

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 16:19

Ik vind dit echt zooo leuk om te zien hoe die lui zichzelf soms voor gek kunnen zetten...ik zou never nooit meedoen, iedereen kan mee genieten als je loopt te fieselefoselen met iemand....ik kan echt lachen om die lui

---CARPE DIEM---

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:11

Nee nooit.
Als koppel al helemaal niet, wat heeft de rest van de wereld met onze relatie te maken? Ik zou mezelf nooit zo te kijk zetten
En als vrijgezel zou ik er ook niet aan meedoen. Lijkt me niks om te moeten stoken in een relatie van een ander, want dat doe je eigenlijk.
En je zou maar zo'n Jan van vorig jaar moeten versieren BRRRR Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:47

Cody schreef:
En je zou maar zo'n Jan van vorig jaar moeten versieren BRRRR Scheve mond


Ah joh, je MOET niks op dat eiland, maar natuurlijk verwachten ze wel dat er tussen de 20 vrijgezellen een paar rondlopen die er werk van gaan maken. Maar vorig jaar zaten er ook een paar bij die echt helemaal niks hebben gedaan, echt geen stap hebben ondernomen bijvoorbeeld bij de meisjes Anne, Mira en Kim

Jan had nog geluk dat Gillian (die even later zei dat ze hem zeker niet aantrekkelijk vond, maar dat ze wel met hem kon lachen) en Alex achter hem aan gingen...