Dit slaat echt nergens op!! Update, Polly is er!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Dit slaat echt nergens op!! Update, Polly is er!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 22:53

Dit is echt de druppel! Wij hebben een shetje en die staat op een boerderij met 2 andere paardjes. Nou zou er een pony bij komen, misschien 2 ook van ons dan... Zat de boer te zeuren dat er maar is een pony moest komen. Ik ben toen maar op zoek gegaan naar een gezeldschapspony voor Edgar, onze shet... Nou hadden we een pony gevonden, een slachtpaardje. Heel lief oud mager beestje maar verder in orde volgends de dierenarts. ik vind het echt erg als mensen hun paardje naar 18 jaar trouwe dienst zo dumpen! Ik vertelde zo tegen de boer dat hij dinsdag gebracht kon worden enzo en dat er dan nog een rijpony/paard bij kwam voor mij... Maar wat ie toen zei Boos! Boos! Boos!

Ja daaaaaaaaag IK WIL GEEN OUD MAGER SCHARMINKEL in mijn wei hebben! OEWWWWW NU IS IE DE banketstaaf! Mijn ouders waren van plan een weiland met een stal van een boer over te kopen voor onze pony s. Ik ga er echt alles aan doen om te zorgen dat ze dat kopen. Dan moet ik zelf maar hooi voeren, scheelt me echt helemaal niks, weitje was toch vlakbij. Ik zal die rotboer krijgen Eerst moet ik snel een pony zoeken die bij edgar kan lopen, heb ik een gezeldschapspony is het nog niet goed! Die pony zou morgen gebracht woirden, maar nu moet ik ze toch nog afbellen morgenochten. Ik baal echt vreselijk en ik vind het nergens op slaan. Ik haat die boer!!! Hij heeft altijd van die rotopmerkingen. Eerst had ik 1 keer de huur 2 dgn te laat betaald, zegt ie zo: als je nog 1 keer te laat bent dan zet ik edgar buiten de wei! Scheve mond Dat meent hij ook nog!

Als ik nou echt niks vind dan hoop ik Eddie bij me oude verzorgpaardje te zetten, dat mocht, maar daar is voor Polly, dat slachtpaardje geen plaat, dus ik moet toch proberen een andere plek te vinden, maar ik probeer eerst de boer nog maar over te halen, zodat eddie en Polly daar kunnen staan, ik hoop dat het lukt, morgen is het echt me laatste kans, dan gaan me ouders ook mee naar ze...
Laatst bijgewerkt door Joyce1988 op 10-03-03 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Obelix is gewoon stoer!


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:08

Ik hoop dat het je lukt om een plaats te vinden waar ze allebei kunnen staan! Heel veel suc6 met zoeken! Vind het toppie dat je Polly een kans wlt geven!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 07:38

Uit jouw verhaal klinkt die boer wel als een vreemde vogel. Waarom heeft hij bezwaar tegen een oudere pony op zijn wei?

* To Belg, or not to Belg *

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 08:13

Kan je die pony niet met een dekentje op zeten. Dan valt het niet zo op dat ie zo mager is, hoeft de boer zich er ook niet voor te schamen.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 08:50

Nee, met deken mag helaas ook niet! Ik heb het al aangeboden. Vandaag ben ik "ziek" dus ik ga nog wel ff naar de boer toe. Morgen heb ik ook vrij en omdat polly van garderen naar barneveld is mag ze misschien niet eens komen. Het schijnt dat de regels sinds gister zijn veranderd. Mijn moeder heeft het politiebureau gebeld om te vragen of het mag, maar volgends hun mag het NIET. Eerst was het in ieder geval alleen als je van pluimveebedrijven kwam dat je niet weg mocht, maar ja, we zijn het nu even aan het uitzoeken, want we kunnen het op internet enzo ook nergens vinden.

Obelix is gewoon stoer!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 09:08

Op www.minlnv.nl staat wat wel en niet mag in het gebied. Je mag volgens mij NIET met je pony weg in de 10km zone.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 13:18

idd bedankt!!!!

Obelix is gewoon stoer!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:32

Hi
Sorry dat ik het zeg, maar wat kan die boer nu interesseren hoe en wat voor pony dat erbij komt? Hij ontvangt toch elke keer zijn centjes wel? Wat zeurt die man? Sommige "boeren" zijn echt stugkoppen...ben blij dat mijn vriend (=boer) niet zo is...

Haha!

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:51

ow tooske mag het toch niet
spreek je vanavond op msn wel oki
then well talk

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 20:47

~*~*~*~*~*~*UPDATE*~*~*~*~*~*~*

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Polly is er. Ik had gewoon met die mensen afgesproken dat ze hem vandaag konden brengen Extreme duivel om 7 uur. Ik was dus om half 7 bij de boer en
ik zei zo: Ja ze komen Polly brengen.
Toen zei hij: toch niet dat oude magere scharminkel he?
Ik weer: Jawel! Hij is hardstikke lief, ik weet dat hij oud is en volgende week al dood in de wei kan liggen en ik krijg hem vast nog wel wat dikkerder en zo mager is ie nou ook weer niet
Hij: Ja maar hij is mager en dan beginnen de mensen van de weg te zeuren en blablabla. Misselijk
Ik: Nou dan doe ik hem toch gewoon een deken op? Das niet zo heeeeeeel erg. Alleen moet U hem er dan af halen als het regent en de regendeken er op gooien
Hij: jaaaaaaaa maar das ook helemaal niet het probleem maar als die dood gaat blablablabla

Nou uiteindelijk mocht het dan wel. Party!! Vingers aflikken Net toen ie het goedkeurde kwam er een trailer het erf op Vork Tadaaaaaaaa! Ik heb hem nu in de wei staan (met schuilstal) en we hebben speciaal voer voor hem. Voer waarvan ze dikker worden, speciaal voor 16+ pony s! Hij staat nu gewoon met deken bij die andere 3 en het gaat perfect! Toen ik weggingen stonden ze met zijn 4-en lekker in de stal kuil te eten. Nou met hun komt het vast wel goed. *LOL* Pling

Ik krijg graag mijn zin en ik blijf meestal net zolang zeuren tot ik krijg wat ik wil... TADAAAAAAA weer gelukt Schijnheilig

Obelix is gewoon stoer!

Irishcoffee

Berichten: 136
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:10

Wat een verhaal!maargelukkig goed afgelopen...
Ben nu wel heeeeeeeeel erg benieuwd naar Polly, snel foto`s maken haha..

***Speachless***

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 23:28

Irishcoffee schreef:
Wat een verhaal!maargelukkig goed afgelopen...
Ben nu wel heeeeeeeeel erg benieuwd naar Polly, snel foto`s maken haha..


Is goed! Morgen ga ik foto s maken dus ik denk dat ze maandag wel op bokt staan!

Obelix is gewoon stoer!

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:43

Wow, gefeliciteerd hoor! Tsja, soms moet je het inderdaad gewoon doen. Hopelijk kunnen de paardjes het al goed vinden met elkaar Lovers
En wat dat speciale voer betreft; 1 van onze paarden is nu 21 en krijgt het sinds kort ook. Door dit speciale voer nemen ze de voedingsstoffen beter op en ik kan je zeggen dat we na twee maanden duidelijk verschil zien. *LOL*

Nimwan
Berichten: 62
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:27

Super hoor ik ben blij voor jullie allemaal. Goed dat je zo kan doordrammen als je iets in je hoofd hebt.

ben eindelijk L1 startgerechtigt

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:32

ah, echt goed van je!!:D
veel succes + plezier met de pony's

Boque | Bokai | Buka | Boksel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, BranwenGC, Maanon_, Mark0919, Myrthe_bz, Wil_Fem en 44 bezoekers