Jaja het is het paard gelukt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Jaja het is het paard gelukt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 09:32

Het is nog geen 1 paard gelukt maar deze wel (rijd altijd op hele makke paarden).
Gisteren ben ik voor het eerst van een paard gevallen.
Ze waren weer eens bezig met tracktors (als je dat zo schrijft) op het terein en met dat ik in draf die kant op rijd hoor ik heel hard Hoho met een enorm kabaal daarna (net alsof er iets viel) nou daar schrok het paard waar ik op zat zo van dan ze wegsprinte met het gevolg dat ik heel gauw beneden was . Dus ik lag daar in het zand te balen kijk ik naast me of mijn vriendin me niet aan het uitlachen is is haar dus gewoon precies hetzelfde gebeurd dus toen lagen we daar met z'n tweeen Haha!.
Was volgens mij wel heel leuk om te zien.

(daarna ben ik ook nog bij kim geweest om lodewijk in het echt te zien . Kim het is echt een schatje!!!!! Lovers)

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 09:59

haha, lache! Xie het al helemaal voor me. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:10

Hihi, ik zie jullie al liggen te brullen met z'n 2en! *LOL* Je hebt je toch geen pijn gedaan hoop ik?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 10:15

alleen een spiertje verrekt in mijn nek verder niet Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:56

Gelukkig heb je je geen pijn gedaan *LOL* Raar is dat hè?! De eerste keer van een paard vallen Verward Voor je het weet zit je beneden Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 11:04

Nou ik had het pas door toen ik daar lag, ging heel snel

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 11:14

Voor het EERST van een paard gevallen?? Hoe lang rij je al dan? En is het gewoon toeval, of heb je zo'n goed evenwicht, of rij je altijd op makke paarden? Haha!
Ik rij vanaf mijn negende en ben er in dat eerste jaar volgens mij ook al heel wat keren afgevallen, maar ik moest dan ook altijd op de minder leuke pony's. Verdrietig Ik heb er ook behoorlijke trauma's aan over gehouden maar toch maar weer doorgaan, want de liefde voor paarden was toch sterker dan de angst. Op mijn eigen paard voel ik gelukkig weinig angst meer. De enige keer dat ik van Amy viel, viel ze zelf ook, dus ze deed het niet echt met opzet... Haha! gheheh

Maar eh... heeft je ego nou ook een deuk gekregen? Of kun je er alleen maar om lachen. Sommige mensen komen altijd op hun pootjes terecht met vallen, maar ik heb de nare gewoonte om meestal heel raar en scheef op de grond te vallen. Daarom heb ik me voorgenomen dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat vallen Schijnheilig

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 11:16

Sorry, ik lees nu pas dat je altijd op hele makke paarden rijdt... Haha! Frusty

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 13:32

En hoe is het nu? een dagje later is er wat blauw? ben je heel stijf Haha!

Ik vind het hardstikke leuk dat je gister nog even op bezoek kwam! moet je vaker doen!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 13:48

Nimber schreef:
En hoe is het nu? een dagje later is er wat blauw? ben je heel stijf Haha!

Ik vind het hardstikke leuk dat je gister nog even op bezoek kwam! moet je vaker doen!


Nou toen ik gisteren in bed ging liggen deed mijn onderrug nog wel een beetje pijn, heb nog wel last van me nek maarja dat gaat ook wel weer over.