Temptation Island begint zat. weer! Zijn hier fans

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Temptation Island begint zat. weer! Zijn hier fans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 21:36

Er zitten ongetwijfeld mensen op bokt die net zoals ik van de vorige Temptation Island geen aflevering hebben gemist. Ik kan echt niet wachten tot aanstaande zaterdag, dan begint deel II!!!!
Ik heb de website voor het programma de vorige keer gehost en gemaakt, die stond op www.temptationisland.nl. Nu heeft 20th Century Fox het jammer genoeg van me overgenomen Verdrietig Ik baal er nog steeds heel erg van, maar misschien dat ik wel weer een website op ga starten over het programma.
Dit keer gaat het er weer ontzettend heet aan toe.. Ik weet de meeste dingen al (omdat ik veel deelnemers ken door mijn website), maar ben erg benieuwd hoe ze het in beeld gaan brengen (sowieso hoe ze weer gefilmd hebben) en of ze geen beelden gaan manipuleren. Dat is uiteraard makkelijk te controleren met 'insidersinformatie'

Wie zit er aanstaande zaterdag ook gegarandeerd voor de buis??? Ik absoluut natuurlijk!! *LOL*


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:44

Ik natuurlijk. Vond de vorige serie hartstikke leuk.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 21:46

Er staat heel wat te gebeuren dit keer!!! Ook één ontzettend onverwachte gebeurtenis die nog niet is voorgekomen in de TI historie!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:46

Ik ga ook weer kijken.

Vond het einde vorig jaar wel verrassend (Renzo en vriendin).

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 21:48

Renzo en Sandra zijn trouwens weer bij elkaar sinds anderhalve maand. Ze wonen nu samen in Spanje, waar Renzo samen met een paar anderen het MTV Beachhouse runt!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:08

Ik ook! Vorige keer kwam er vaak iets tussen, maar ben nu vast besloten dat ik het ga volgen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:09

OOh wat leuk voor ze!

(vond renzo wel een suuper lekkerding Kwijl)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:11

Clautje schreef:
Ik ook! Vorige keer kwam er vaak iets tussen, maar ben nu vast besloten dat ik het ga volgen


Zal ik absoluut doen als ik jou was, want het gaat echt stuk-ken spectaculairder worden dan vorige keer! Voor de echte sensatie hoef je dit keer niet zo lang meer te wachten! *LOL*

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:11

Cooool!! Ik ga het zeker weer volgen, ik was vorige keer helemaal verslaafd aan TI!!!
Toen werd het trouwens ook op zaterdag uitgezonden, en op maandgaavond herhaald. Is dat nu ook weer?

:D

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:12

JAAAAAAAAAAA ik heb het alweer 3x gezien!
lekker in belgie!lang leve vriendje dat naar belgie is verhuist VT4 zendt het op maandag uit, herhaling op zondag

maar wat ik begreep zenden ze dezelfde uit in NL, dus met zelfde mensen, want er zitten belgen en nederlanders in(als er dus Reshum Leon, Katrien, Tim, Tineke, Raymond, James enzo) inzitten heb ik al 3 afleveringen gezien! ze hebben nu van elkaar de 1e beelden gezien(nog vrij netjes) * ff wat weggehaald anders verklap ik teveel als t idd zelfde afleveringen zijn* maandag zie ik t vervolg Haha! het is idd al snel behoorlijk 'heet' op t eiland en er komt maandag een leuke verrassing voor de meiden haha waar de vriendjes minder blij mee zijn!

echt wel superleuk!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:17

gera, weet jij toevallig of Leon en Reshum uit de buurt van eindhoven komen? ik heb nml bij een reshum&leon op school gezeten, en die lijken er verdacht veel op! en kenden elkaar toen ook al, alleen ging leon na 2x 6vwo van school voordat hun wat met elkaar hadden, maar ze kenden elkaar dus wel goed, twijfel heel erg of het dezelfde zijn!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:20

Leon en Reshum komen inderdaad uit Eindhoven, dat klopt helemaal, Renske!!!

Het zijn inderdaad dezelfde afleveringen als in Belgie, die wij hier in nederland gaan zien. Dus niets verklappen nog (ik moet mijn mond ook houden..) Het is erg frusterend dat ze het alweer drie weken eerder uitgezonden hebben in belgie, net zoals vorig jaar, maar ja, in Nederland hadden we Idols nog en ze wilden het graag op SBS6 uit gaan zenden in plaats van op V8. Het wordt nu ook op 'prime time' uitgezonden, 20.25u, in plaats van 23.00u vorig jaar. En dat terwijl er veeeeel meer staat te gebeuren dit keer!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:23

Leon is nu 24, Reshum is 20. Ze zijn inderdaad al een hele tijd samen en aangezien vooral de naam Reshum niet vaak voor komt, denk ik toch dat je dan inderdaad bij hen op school hebt gezeten. Leuk joh! Het zijn echt toffe lui. Heel aardig


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:23

ik wist het wel!!!!! maar reshum heeft een iets ander hoofd!maar ik zag t aan dr ogen! en ze is gegroeid, toen was ze zo mini!en leon is model geweest! reshum zat bij mij bij handel, en leon zat bij de zus van mn vriendin in de klas!

jaaaa weddenschap gewonnen! mn vriend geloofde er nix van dat ik hun kende!! ik wist wel dat die 2 ooit wat zouden krijgen!

en reshum is qua karakter nix veranderd!vond t ook echt wat voor hun om mee te doen!o echt wel gaaf! is er niet een maildres dan kan ik hun ff mailen, kijken of ze me nog herinneren(is alweeer 4 jaar geleden!)

zo raar dat ik gewoon een ex klasgenootje en iemand van school op tv terug zie! echt wel grappig!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:24

MarianneR schreef:
Cooool!! Ik ga het zeker weer volgen, ik was vorige keer helemaal verslaafd aan TI!!!
Toen werd het trouwens ook op zaterdag uitgezonden, en op maandgaavond herhaald. Is dat nu ook weer?


Hoogstwaarschijnlijk wel. Er komt wel een herhaling, maar het is voor mij nog niet helemaal duidelijk wanneer. Ik dacht inderdaad weer op de maandagavond, maar dan wel rond 22.00u meen ik

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:27

Weet je toevallig ook uit welke omgeving die Raymond en Tineke komen??? (Als het een stel is, anders ken ik ze niet).

:D

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:28

Renske20 schreef:
is er niet een maildres dan kan ik hun ff mailen, kijken of ze me nog herinneren(is alweeer 4 jaar geleden!)


Ik heb wel hun persoonlijke mailadres, maar weet niet of ik die mag geven. Ik zal het morgen even aan ze vragen, okay?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:29

MarianneR schreef:
Weet je toevallig ook uit welke omgeving die Raymond en Tineke komen??? (Als het een stel is, anders ken ik ze niet).


Ja, uit Spijkenisse. Tineke is naaktmodel, je kunt haar veel op het internet tegenkomen.....

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:36

Waaaaaaaah die ken ik!!!!!!! Ze hebben ook meegedaan aan LINK he? Tineke doet/deed de PABO en zat bij vriendinnen van mij in de klas. Haar vriend ken ik niet, Tineke ook niet persoonlijk ofzo hoor. Maar ik weet wie ze is.

:D

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:39

Iedereen lijkt Tineke te kennen... Maar ze is ook wel een beetje een apart persoontje. Ik vind haar wel een mooi meisje.. Maar ja, ik ken haar verder ook niet echt persoonlijk, dus kan er ook niet veel over zeggen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:47

Wat grappig dat ze op tv komt...Nu ga ik al helemaal zeker weten kijken!!!

:D

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 23:32

gera"]
[quote="Renske20 schreef:
is er niet een maildres dan kan ik hun ff mailen, kijken of ze me nog herinneren(is alweeer 4 jaar geleden!)


Ik heb wel hun persoonlijke mailadres, maar weet niet of ik die mag geven. Ik zal het morgen even aan ze vragen, okay?
[/quote]

ja zeg maar dat leon als t goed is bij Janneke Niks, zus van Marieke Niks in de klas zat en dat ik bij Rachel en Reshum en nog een stel anderen in de klas zat en terug ging naar de havo, geloof nml dat reshum op vwo bleef en ik toen vlak erna naar havo terugging, en weer bij Lise in de klas kwam(die was vlak ervoor terug gegaan naar havo)leon kent me denk ik niet van naam, reshum als t goed is nog wel, maar ik moet zeggen t is dat ik hun samen op tv zag want 1 vd 2 had ik nooit herkent! slecht geheugen haha is nu al zelfs bijna 5 jaar geleden dat ik van school ging en dus al 6 jaar terug dat ik bij reshum in de klas zat!toen had ze nog heel kort haar!kon maar net in een staartje!

hun school had nml alleen 1e t/m 3e en vanaf 4e zaten ze bij ons op school, maar ik ging vanaf de 4e terug naar de havo

lang blond haar zeg dat er maar bij Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 08:47

ja ik heb temptation island 1 gezien en dat vond ik wel leuk *LOL* ik ga wel kijken zaterdag! het lijkt me wel wat om ook mee te doen, wie wilt met mijn mee naar temptation island als koppel?? *LOL*

Amor Vincit Omnia

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 13:13

jaaaaaaa SP ik ga wel mee!! ik weet zeker dat ik me daar errug goed zal vermaken Haha!

maarre, niet boos zijn als ik 'vreemdga' he Knipoog

btw, in de komende aflveringen is van de vrijgezelle mannen Ralph de allerlekkerste!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 15:03

jij gaat toch nooit vreemd, renske?? Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, colunder, daanbrego, Hanneke_68, Jny, Lijsken, MarliesSam, MeesMo, Polarize, savieralover, SemrushBot, Tatjanaa en 66 bezoekers