Vandaag in mijn zusjes les gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 18:32

Vandaag heel blij naar de manege, want we zouden die huurpony gaan bespreken (hetzelfde zoals mayo dat paard heeft gehuurd (ben even naam kwijt) maar dan op een andere manege en maar voor een maand.)
Kom ik daar: Nee sorry in de vakantie worden ze niet verhuurd. Ik was eg kwaat joh, ik paar weken terug gebelt, of ze ook pony's in de vakantie verhuurden, kreeg ik te horen van: Ja hoor dat kan gewoon. Maar ik was dus errug kwaad, moeten ze niet eerst zeggen: Ja dat kan en dan weer niet!!

Het was 2 uur, en mijn zusjes les begon. Het was errug rustig, dus ik snel vragen of ik mee kon rijden, hihi. Ja dat kon, Floortje was uitgevallen, dus daar kon ik op.
Ik rennen naar zadelkamer, naar Floortje... En wat zie ik? Een smal paardje van ong. 1.40m en al aan de oudere kant. Nou ik toch maar opgezadelt en naar de bak gegaan, en daar gezegt dat ik er niet op ging, want ik zou er doorheen zakken hihi. Toen mocht ik ruilen met mijn zusje, die zat op Bella. Wel sneu voor mijn zusje want die was juist zo blij dat ze op Bella mocht, maar goed...
Die floortje zag er trouwens niet zo slecht uit ofzo hoor, maar ze is al op leeftijd en erg smal, en ja om er nou op te gaan zitten met mijn 1.75m en 60 kilo....
Maar was erg leuk paardje om op te rijden, ze was heel donkerbruin, bijna zwart en ik denk ong. 1.45 ook een beetje aan de slankere kant, maar kon ik makkelijk op hoor! Ze liep soms uitzichzelf aan de teugel. Toen gingen we buitenrit maken, erg boring, maar dat vind ik altijd als je buitenrit maakt met manegeles, op Charmot vind ik het wel leuk! Maar langs de weg en om de wei geweest ach ja....

Toen Bella op stal gezet, kwam ik terug stond een ander meisje met Floortje aan de hand, hij had gebokt dus had dat meisje haar even vastgehouden voor mijn zusje, maar mijn zusje was weg, lekkur sniki he.... Maar ik zeg: Zal ik die pony even naar stal brengen want mijn zusje is er vandoor. Op het erf waren ze bezig met water, daar moest je dus doorheen, en daardoor had Floor dus ook gebokt bij mijn zusje, maar nu liep ze er zonder problemen doorheen, alleen beetje zenuwachtig.

Daar hebben ze van die soort stands, maar dan zit er tussen 2 pony's niks zeg maar en dan weer wel, dus ik loop met Floor in die stal pony ernaast begint te bokken, en ik sta er dus middenin!! Paar rottrappen gekregen, maar goed, niet echt blauwe plekken aan over gehouden... Toch wel gevaarlijk hoor, die stallen, als het een meisje van een jaar of 7/8 was geweest....

Erg boeiend verhaal, maar goed....... Had even zin om te vertellen hihi

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 19:36

Ah, never mind... Daar hebben we bokt voor toch??? Alle verhalen met paarden? Niet dat ze allemaal zo interessant zijn, maar goed... Als ze niet interessant zijn, reageert er gewoon niemand op en verdwijnt het bericht vanzelf. Ilona
ps. lekker, zo'n bokkend gezelschap om je heen, kun je toch beter veilig achter je compu zitten en zelf bokken...