vind je gemakkelijk een halster voor minishets?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

vind je gemakkelijk een halster voor minishets?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 18:17

hoe gemakkelijk vin d je dat ?


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:18

nou ik heb er van de week per ongeluk eentje gekocht, dacht dat ie wel groot genoeg was voor mijn shet, nee dus... was €12 en ze hadden er zat

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:01

ik heb er nu een voor een minishetveulen Haha! het was even zoeken maar uiteindelijk wel een lief halstertje. Maar meestal past een veulenhalstertje goed bij een minishet.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 19:05

AH OK ik hoop dat et lukt.
maar zo duur zijn ze toch niet he!

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:06

Volgens mij past zo'n veulenhalster die je op de neus ook kan verstellen wel.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:08

Ik heb ze op de Equitana gekocht in drie kleurtjes voor mijn verzorgpaardjes die binnenkort veulentjes krijgen (eigenlijk nog een beetje een verrassing.. Knipoog ). Als de eigenaren de kleuren (geel, roze en allerlei kleuren) niets vinden, dan pb ik je wel even, dan wil je ze misschien wel van me overnemen. Ze zijn echt mini!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 20:14

gera schreef:
Ik heb ze op de Equitana gekocht in drie kleurtjes voor mijn verzorgpaardjes die binnenkort veulentjes krijgen (eigenlijk nog een beetje een verrassing.. Knipoog ). Als de eigenaren de kleuren (geel, roze en allerlei kleuren) niets vinden, dan pb ik je wel even, dan wil je ze misschien wel van me overnemen. Ze zijn echt mini!

IK word eigenaar ...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 20:16

De eigenaren van mijn verzorgpaarden bedoel ik.. als zij de halsters die ik gekocht heb niets vinden...

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 20:25

ah oeps *shamed*

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 20:28

Ach joh doet er niet toe. Ik kan eventueel trouwens ook morgen wel even voor je kijken op Equitana?! Ik weet niet waar je woont?
Ik heb namelijk op Equitana heeeele kleine grijze halstertjes gezien (nog te klein voor een gemiddeld veulen) en die waren volgens mij maar 4,90 euro, dus echt niet duur!!!!!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:31

Halstertjes vind je inderdaad wel makkelijk, maar dit gelt zeker niet voor een minihoofdstelletje. Heb stad en land afgezocht naar een heel klein hoofdstelletje dan nog te bedenken dat ik ook opzoek was naar een mini bitje. Heb ze uiteindelijk wel gevonden. Bij Hypodrama en soms bij divoza hebben ze wel eens minihoofdstelletjes en bitjes. Maar je moet er wel duidelijk bij zeggen dat je pony niet groter is dan een sintbernard.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:37

nou ik heb me rot gezocht,bij van rijs hadden ze alleen maar een groen,groen zwart en bordeaux zwart.dus heb ik maar de bordeaux zwart genomen.hij kostte 10 euro dacht ik.maar erg weinig hier in de buurt te vinden helaas....ik wou graag een knal rooie omdat mijn shetje helemaal zwart is,vond ik wel leuk!misschien bij hipporama?.....

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:43

Volgens mij passen veulen halsters ook, maar ik heb ook wel vaker een gewoon halstertje voor een minishet gezien hoor.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:52

ik heb nog een knalgeel mini halster liggen, is TK, gloednieuw, wegens te klein

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 08:56

meestal is een shetlanderhalster niet echt moeilijk te vinden. Gewoon bij een ruiterhuis zijn ook wel leuke, en op de shetlanderkeuring zijn hele leuke kraampjes met speciale shettiehalsters!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 09:19

Mini halsters zijn niet zo heel moeilijk te vinden. Wij hebben ze zelfs voor een shetland veulen, de hond past dat halster ook! En voor een volwassen mini kan je een veulen halster gebruiken.
Hoofdstelletjes zijn wat moeilijker. Wij hebben nu een echt mini shetland hoofdstel liggen voor Pauleen. Met een bitje van 8 cm er aan. Die bitjes zijn in NL redelijk moeilijk te vinden maar in engeland niet. Daar heb je zelfs Stang & trens bitjes vanaf 8,5 cm! En trensjes vanaf 8 cm dacht ik uit m'n hoofd.
Of iid op shetland of NMPRS keuringen kijken. Daar heb je stands met kleinere spullen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:38

Wij hebben we gekocht bij verschillende ruiteshops en bij een handelaar in zadels en ander spul. kosten allemaal zo rond de 7 euro, best makkelijk aan te komen vind ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: billy3105, cindyy_1993, ComscoreBot, GoogleAdsense en 38 bezoekers