Keuze is me makkelijk gemaakt... Fleur gaat weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Keuze is me makkelijk gemaakt... Fleur gaat weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 23:24

Nadat ik zondag met Marjan had gebeld en Marjan samen met Marion op stal was geweest (zie topic 'teleurstelling wat betreft Fleur'), kwam Marion vandaag naar me toe om te vragen wat er nou precies aan de hand geweest was. Marjan had alles gruwelijk overdreven, volgens haar had ze me de wei uitgetrapt en allerlei spookverhalen.... Verward

Maar goed, ik heb dus even met Marion staan kletsen, was best te doen eigenlijk. Ze is verder prima, maar ik blijf haar wat apart vinden. Scheve mond

Ze vertelde me dus dat ze weg wil van onze stal met Fleur. Ze wil naar een stal met een binnenbak en waar ze les kan nemen. Blabla....

De keus Fleur verder rijden of niet hoef ik dus niet meer te maken. Fleur gaat weg, dus stop ik met haar. Ik rijd haar tot ze weggaat, dat hebben we wel afgesproken. Dus ik leg me er nu bij neer, het is waarschijnlijk beter zo!

Jur, poep dat veulen uit, ik wil weer rijden!!!!! *LOL*

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:29

Hou nog even vol Ilona, half april is ze toch uitgerekend? Dat is al heeeel snel hoor! *LOL*

Jola

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 23:36

Ik denk zelfs dat ze begin april moet veulenen, tenminste volgens de administartie van het KWPN *LOL*.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 08:40

Nou, nog even geduld en dan kun je zelf weer gaan beginnen met rijden.
Wel jammer dat Fleur nu weggaat..

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 08:57

wat jammer zeg! Leuk dat je een veulen krijgt!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 10:33

Jurga schreef:
Jur, poep dat veulen uit, ik wil weer rijden!!!!! *LOL*

Hahahaha!! *LOL* *LOL*

Jammer dat Fleur weg gaat,is misschien wel beter zo.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 10:44

In ieder geval krijgt Jur weer een eerlijke kans.
Jammer dat het zo gelopen is.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:35

Ik ga niet zeggen dat het misschien beter is zo...Want het was natuurlijk een gevoelskwestie.. Ik hoop dat je snel een mooi veulentje krijgt en je jur weer lekker op kan pakken.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:35

Jurga schreef:
Jur, poep dat veulen uit, ik wil weer rijden!!!!! *LOL*


Hahaha Haha!
Wel jammer dat ze weg gaat, maar over een paar maandjes kan je weer op Jurga rijden...Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 12:15

Jurga schreef:
Ik denk zelfs dat ze begin april moet veulenen, tenminste volgens de administartie van het KWPN *LOL*.


Als je naar die enorme buik kijkt zou je zeggen dat ze drie weken geleden moest veulenen Haha! Hihi, of heeft je pa per ongeluk een skippybal gevoerd in plaats van kippen... ehhhhhh paardenbrokken *LOL* *LOL* *LOL* (sorry vader van Ilona, ik vind het nog steeds een grappig voorval Haha! )

Nu is de keuze maar gemaakt Iloon, hoef je je nergens meer aan te ergeren of wat dan ook. Misschien komt er wel een heel leuk paardje voor in de plaats terug waar jij ook wat mee kan!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 12:26

Heel jammer dat het zo gelopen is, maar het is niet anders. Maar ach straks krijg je het druk genoeg met een veulen.

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:28

Balen dat het allemaal op zo'n manier is gelopen! Is nu waarschijnlijk nog even doorbijten, maar als strx in april dat kleine mannetje of vrouwtje rond huppelt ben je het vast allemaal zo vergeten!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:35

Ik denk dat dit voor alle partijen een goede 'oplossing' is.
Jammer dat je haar niet meer kan rijden, maar zometeen kan je Jur weer lekker oppakken!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:03

Wel jammer dat het zo gelopen is, maar het scheelt wel een hoop zorgen en rotgevoel voor jou. Je veulentje komt er bijna aan, en met 3 paarden zal je je echt niet gaan vervelen denk ik! Ik hoop dat Fleur het wel goed krijgt op haar nieuwe stal en met haar nieuwe eigenaresse.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:28

Hou je gewoon vast aan het idee dat er een veulen komt, is ook erg leuk om mee te maken...en daarna weer rijden!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:11

Vervelend meid, sterkte!!!

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:13

Jammer voor je dat het nu zo loopt. Aan de andere kant zou ik als ik jou was blij zijn dat je niet al veel langer op Fleur reed, dan was je veel meer aan haar gehecht en was het nog vele moeilijker geweest.
En als ze niet meer bij jullie staat hoef je er ook niet tegen aan te kijken hoe zij er op rond crost!

Sterkte en ik hoop dat er in april weer een super gaaf veulentje naast Jur rondspringt!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 18:33

Daarom ben ik ook blij dat ze weggaat, ik hoef me er nu niet meer aan te ergeren, want ze heeft toch wel wat aparte ideeen wat betreft paarden en Fleur. Natuurlijk zal ik Fleur wel missen. Maar we gaan gewoon door een nieuw paard op stal te zoeken.

Begrijpen jullie me ajb niet verkeerd, Fleur was in geen geval een vervanging voor Jurga, want die is echt voor altijd mijn one and only!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:42

Aan de ene kant wel jammer natuurlijk van fleur, maar verder misschien ook maar beter, veel succes met jurga straks en het veulen!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:15

Ja ik snap je heel goed.. ik zat me hier op stal ook altijd te ergeren aan een bepaald persoon, nu ze weg is geeft dat wel weer rust!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 22:34

Vooral als het je eigen stal is, zoals die van ons. je wilt toch een leuke club mensen op stal en zij paste er niet echt tussen had ik het idee.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:34

Ach ja... .En Harry ???Doe mocht jij af en toe toch ook rijden Lachen ?Of wil Sypheron hem niet meer af staan Haha! .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 22:36

Hihi, Roy wil hem vast wel afstaan grinnik. Doordeweeks kan hij hem toch niet doen en echt rijden, zo ver is ie ook nog niet. Maar ik heb niet zo de behoefte te worstelen met Harald.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 02:02

Niemand komt aan mijn Harry Haha!. Maargoed, had dit topic nog niet gezien Bloos. Ik heb je trouwens al een paar keer op Harald zien rijden, maar nog nooit zo zien worstelen als dat je die paar keer met Fleur hebt moeten doen (denk dat het er wel meer zijn geweest, maar die paar die ik gezien heb vloog ze van lings naar rechts door de bak). Harry mag dan wel wat sterker en lomper zijn, maar Fleur was een eigenwijs kreng hoor... Dan geef mij persoonlijk toch maar Harald, maarja smaken verschillen Lachen. Ach je dag komt wel, en nu er voorlopig geen veulen meer komt, heb ik er veel vertrouwen in dat je met Jurga ook heel ver gaat komen. En nog steeds zeg ik: natuurlijk wil je meer leren met paarden en qua dressuur, maar je doet het nog steeds voor je hobbie! En als je iets voor je hobbie doet, dan moet je er niet te ver in verdiepen... (ik ben toch ook niet teleurgesteld omdat ik niet top 3 kan spelen met UT, en ik weet dat ik ook beter kan, maar daar heb ik een nieuwe pc voor nodig en dat ligt ook niet binnen handbereik, maar dat komt ook vast wel een keer. En zo komt jouw ideale bijrijpaard ook vast en zeker eens voorbij crossen, of Voice wordt je dressuurtopper natuurlijk!)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:44

Het scheelt iig weer een moeilijke beslissing. En het is denk ik beter als ze weg is, dan dat ze er nog wel staat en dat jij aan moet zien hoe zij met Fleur bezig is (spreek uit ervaring).
Sterkte en veel plezier met Jurga (en het veulen)