Geweldige nieuwe baan per 1 april!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Geweldige nieuwe baan per 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 17:02

Gistermiddag had ik mijn tweede gesprek bij een erg leuk bedrijf waar ik eerder op sollicitatiegesprek geweest was. Ik was enorm zenuwachtig ervoor, en wist niet zo goed wat ik van dit gesprek moest verwachten, aangezien ik het idee had dat we eigenlijk alles wel hadden besproken in ons eerste gesprek die ongeveer twee uur duurde......

Maar goed, ik had me achteraf helemaal geen zorgen hoeven maken om het gesprek, want mijn nieuwe baas was er eigenlijk al lang uit dat ik het moest worden. Hij had nog een eventuele tweede kandidaat uitgenodigd voor een tweede gesprek, maar zij zou alleen komen als ik "nee" zou zeggen. Ik heb dus "ja" gezegd en ga per 1 april dus werken bij een bedrijf in Arnhem die zorg draagt voor die grote billboards, reclamezuilen, en bushokjes met bijbehorende reclame's in steden met meer dan 100.000 inwoners. Het gaat om een erg leuke secretaressebaan, met heel veel uitdaging en mogelijkheden.

Ik ben dus blij Haha! !


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:53

Gefeliciteerd zeg!

Fijn om te lezen dat je nu lekker in Arnhem aan de slag kan!
Succes met je nieuwe job!!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:58

Hee wat leuk Lachen

Veel succes met je nieuwe werk!

Het leven is een gebakje!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:33

Gefeliciteerd, een prestatie hoor om in deze tijden een leuke baan te vinden. Veel succes ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:53

Gaaf zeg! Klinkt super leuk. Gefeliciteerd!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 13:21

Dank jullie! Ik ben er inderdaad erg blij mee.

En Nikita, volgens mij kom ik vlakbij jou te werken. Het bedrijf waar ik ga werken is gevestigd op de Nieuwe Kade in Arnhem. Ik meen te herinneren dat jij daar ook ergens werkt(e)?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:49

zo eindelijk dichtbij je huis, fijn voor je!
succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 15:49

Leuk joh! Ik hoop dat je het er heel goed naar je zin zult krijgen! Veel succes en (werk)plezier gewenst!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 15:51

Zat inderdaad bij de BASF op de Kadestraat, maar nu lekker op de Velperweg (ander bedrijf).. nog dichterbij *LOL*!

Maarre, de stad was wel errug prettig met de pauze Haha!!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:00

Gefeliciteerd! Ben je eindelijk van je reistijd af. En ik kan je uit ervaring vertellen dat het heerlijk is om in de stad te werken, maar het is ook erg duur Haha!.
Voor een voordelige pauze nodig ik je uit in het bedrijfsrestaurant van mijn werkgever. Iedere dag 7 soorten verse salade een warme [biologische] maaltijd en diverse snacks, ook vega! Vingers aflikken

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 10:38

Jippie schreef:
Gefeliciteerd! Ben je eindelijk van je reistijd af. En ik kan je uit ervaring vertellen dat het heerlijk is om in de stad te werken, maar het is ook erg duur Haha!.
Voor een voordelige pauze nodig ik je uit in het bedrijfsrestaurant van mijn werkgever. Iedere dag 7 soorten verse salade een warme [biologische] maaltijd en diverse snacks, ook vega! Vingers aflikken


Dat is dan afgesproken, Jolanda! Lijkt me erg gezellig en bovendien klinkt het heerlijk.

Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties. Op 1 april is mijn eerste werkdag, ik ben benieuwd!
(Wel minder is dat ik dan bijna niet meer kan bokken..... Boos! In mijn huidige baan is het zo rustig dat ik de hele dag bijna niets anders doe dan bokken, maar goed, dat is straks dus over..... *snik*!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, AhrefsBot, furious, Renee, rosalie_a en 48 bezoekers