vraag: trainers/stables op de veluwe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

vraag: trainers/stables op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 17:31

hallo mensen, ik woon in limburg maar ben gister (10-03-03) goedgekeurd geworden bij de landmacht en mag 22 april beginnen ik word gestationeerd op de veluwe waar precies is nog onbekend, wel bekend is dat ik m'n opleiding in Ermelo/amersfoort krijg.
en nu is m'n vraag of iemand weet (vast wel) of daar western trainers/stables zijn waar ik lekker in de avond uren kan trainen etc.
of dat iemand nog een bijrijder zoekt of wat dan ook ik zelf rijd nu cutting, ik kan reining/cutting/ pleasure en trail(horsemanship) rijd 5 jaar western maar ff mailen voor meer info betreft bijrijder Lachen

oh ja kazernes op de veluwe liggen in Wezep/'t Harde/Ermelo/Apeldoorn/Nieuw Miligen/Ede/Gaderen

hopelijk kan jij mij helpen
doei

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:34

Nou gefeliciteerd Haha! in dubbel opzicht, want als je ergens lekker kunt rijden dan is het wel op de Veluwe. Afhankelijk van waar je gestationeerd wordt heb je keus uit diverse maneges. Ik denk dat iedereen je wel per Pb zal benaderen. Knipoog inkl. ik. Haha!

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 22:14

PB me ff als je wat weet of wat dan ook om het commercieel gehalte laag te houden Haha! en uhm de 1e 3 maanden zit ik in ermelo/amersfoort voor de opleiding tot soldaat

groetjes naiomi