www.paarden.tv

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

www.paarden.tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 16:02

Hoi, waarschijnlijk loop ik achter maar vandaag heb ik deze link ontdekt: http://www.paarden.tv Daar zie je beelden plus geluid e.d. van de NRHA futurity. Ga naar sport en dan naar reining. Simone de Geus vertelt je tijdens de filmpjes wat je ziet. En hier staan nog ladingen trainings/tip filmpjes van todd bergen: http://www.horsecity.com/training/toddindex.shtml#

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 17:14

ja hallo je loopt achter hihihihihihihihihihihihiu
heb ik ook ontdekt mooie beelden en leerzaam.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 19:48

Jaaa... geweldig he? Ohh die filmpjes van de Futurity! Die palomino op het eind!! Wat een ongelofelijk prachtig paard! Zat echt te kwijlen! Knipoog
Tja en die Simone de Geus... tja, wat moet ik daarover zeggen.. Ik heb al een paar keer aangegeven haar rol wel over te willen nemen, maar heb tot nu toe nog steeds geen reactie gehad Verdrietig

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 20:13

Hmm, voorlopig zie ik nog steeds geen beelden, maar wel het geluid. Zal het morgen op mijn werk eens even proberen. Overigens is er nog een engelstalige site met ladingen filmpjes van springen, dressuur, western etc etc maar die kan ik niet meer vinden Boos!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:27

Wat een ritten bij de Futurity!!! Tong uitsteken
Bedankt voor de link van Horsecity.com. Lekkere filmpjes!!!! Kwijl

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 14:18

He wat een leuke site is dit! Ik kende hem nog niet, dus bedankt!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 14:22

Ik heb de een klein stukje van de filmpjes kunnen zien. Tegen de tijd dat die palo ging lopen, was mijn geheugen vol ofzo, want toen zag ik alleen maar stilstaande plaatjes die af en toe 'vernieuwden'. Het commentaar liep wel gewoon door Verward

Vallerina
Berichten: 137
Geregistreerd: 05-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 14:32

Even voor de goede orde:
Die Palo is Wimpys Little Step met Shawn Flarida.
De middelste is Custom Mahogany met Brent Wright.
De witte met vlek is Snow Gun met Francois Gauthier.

Respectievelijk de nummers 1,2 en 3 van de 2002 NRHA Open Futurity.
Toch wel even het vermelden waard.
Knipoog

paintgek
Berichten: 174
Geregistreerd: 05-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:38


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:52

Ik hoor alleen de zwoele stem van Simone.....verder geen beeldje te bekennen, potverdorie!!! Toch even op een andere computer het nogmaals bekijken. Wel even schrikken, als je bedenkt dat die futuritys voor 3 jarigen is en op wat voor een niveau dit dan al is Huilen !!! Diep triest.....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 14:04

He flying high, ik heb ook nog steeds alleen geluid en geen beeld Boos! Maar inderdaad, afschuwelijk jong voor zulke prestaties, althans imo

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:10

En dan te zien waar het dekgeld op staat op zijn site...
Big $$$ dus weer eens.
Kijken hoe lang dit paard nog meedraait in het wedstrijd circuit. Verward

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:17

Op de site van Gunner????
Ik las pas ook dekgelden van $ 18.000 ......ik heb het 3 keer moeten lezen, dacht ff dat ik gek werd.........

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 17:54

Maar voor zover ik begrepen heb draaien die paarden ook niet lang mee. Een grote show winnen en dan toch stoppen met showen en dekken toch?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:57

Hee, die website www.paarden.tv had ik nog niet gezien. Gave ritten hoor!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 11:21

Als ze zo hoog zijn geeindigd in de futurity dan hoeven ze niet meer echt verder. DEKKEN!! OF GEDEKT WORDEN!!!!! Extreme duivel
Als je die twee filmpjes achter elkaar afspeelt dan zie je hoe veel we nog moeten leren voordat we dat niveau hebben gehaald. Kwijl
Terwijl er toch hele goede Europese ruiters tussen zitten! Tot en met Olympisch niveau. Kwijl Waar zit nu het verschil in?
Hoe kan het dat ze in Amerika zo'n proef zo perfect krijgen en wij hier nog niet op die level een proef met oudere paarden kunnen laten zien? (Om even alle kritieken voor te zijn; dit is geen kritiek op de Europese ruiters maar een constatering en een open vraag Lips are sealed )

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 11:32

vera schreef:
Hoe kan het dat ze in Amerika zo'n proef zo perfect krijgen en wij hier nog niet op die level een proef met oudere paarden kunnen laten zien?


Ik denk dat er in Amerika ook niet veel oudere paarden lopen die dit kunnen laten zien, dat heeft wedstrijd in Jerez wel bewezen. Met moeite konden er paarden van min. 6 jaar worden gevonden.

Waar zit nu het verschil in?
We beginnen al met een achterstand van tig jaar Haha! . Verder natuurlijk materiaal; er lopen hier weinig paarden rond van dat niveau. Dan natuurlijk de mensen en natuurlijk de vorm van de dag Haha!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38710
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 13:49

Maar wat dacht je van dat Amerika vele keren groter is dan Nederland? Je kan beter Europa vergelijken met America, dat is een eerlijker beeld.

En Europees nivo.... kijk maar eens over de grens van Nederland, Duitsland zie je een hoop goeie en iets verder, Italiƫ!!! Hier in Europa zitten echt wel cracks hoor! Maar om die te kunnen zien moeten we UIT Nederland gaan Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:03

En dan heb je nog te maken met het feit dat het niet zo makkelijk is om in Nederland een goede locatie te vinden om het hele jaar door te kunnen blijven trainen. Niet iedereen heeft een binnenbak tot zijn beschikking. Vrieskou en sneeuw nekken je gewoon.

In landen buiten Nederland lopen er meer Quarters rond, statistisch gezien heb je dan gewoon meer kans dat er een topper tussen zit...

In Duitsland en Italie zit ook meer geld om de westernsport te promoten....en dat wordt dan ook grif gedaan. En we hebben hier gewoon een veel te hoge achterstand.....

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:31

Citaat:
Maar om die te kunnen zien moeten we UIT Nederland gaan

Wat dacht je van de TV Haha!. Als nu eens 1% van alle voetbal Westernwedstrijden zouden zijn Pling

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:37

Sugarmiss schreef:
Citaat:
Maar om die te kunnen zien moeten we UIT Nederland gaan

Wat dacht je van de TV Haha!. Als nu eens 1% van alle voetbal Westernwedstrijden zouden zijn Pling


Jaaaa, daar teken ik voor....

(ben anti-voetbal, is dat te merken?)

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:44

Ik ben niet anti-voetbal, dat geeft mij nl heel veel tijd om rustig te kunnen computeren Lachen