Nicoline de rodeofjord :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Nicoline de rodeofjord :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 17:19

Gelukkig was 't vandaag wat beter weer. Het regende niet meer, maar waaien deed het nog wel. Nicoline is ook altijd zo dol op wind Schijnheilig. Ik ben dus maar gaan rijden, en ik zou wel kijken waar het schip strandde.
In stap was ze nou niet echt zo voorwaarts, dus ik dacht al dat ze voor de rest ook wel rustig zo blijven Lachen Niet dus. Nadat ik een tijdje gedraafd had, was ik van plan bij A een volte te maken (aan de kant van de weg). En natuurlijk had ik niet in de gaten dat er een superlawaaierige motor aankwam. Maar Nicoline wel. Dus wat deed ze? Ze draaide een kwartslag en spoot snoeihard naar de andere kant van de bak, bokkend nog wel Scheve mond Als Nicoline "normaal" bokt, dan doet ze dat op de plaats, en komt ze alleen maar een klein beetje omhoog. Dit keer niet, ze besloot het maar tijdens het galopperen te doen. Zodra we weer stil stonden, bleek dat mijn rug het ook al niet zo leuk vond. Boos! Daarna heb ik toch nog een klein stukje gegaloppeerd en even gedraafd. Toen ben ik haar maar gaan uitstappen. Later was ze gelukkig wel braaf Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:51

Hoe gaat het nu met je rug?
Andrew kan (vooral in de bak) ook zo klieren als het hard waait. Buiten is er vrijwel niets aan de hand... Wat een klieren zijn het he? *LOL*

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 18:55

Nu doet mij rug gelukkig niet meer pijn Haha! De spierpijn komt morgen wel Scheve mond
En het zijn zeker klieren *LOL*
Moet je Naen eens zien als het waait, die is pas erg! Scheve mond

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:52

Mijn fjord, Bjorn is soms ook zo lekker heftig!!! Soms zijn die fjorden net volbloedjes!!!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 17:14

moniquelucky schreef:
Mijn fjord, Bjorn is soms ook zo lekker heftig!!! Soms zijn die fjorden net volbloedjes!!!


Haha, ja idd Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:52

Aahh, gaat ie?? Zeg maar tegen je rug dat ie geen pijn meer moet doen Knipoog
Maar jullie hebben dan geen echte fjorden hoor, echte fjorden zijn aaaltijd rustig. En Odin is een echte fjord, ook al probeert ze soms iets anders te zijn, maar daar trap ik niet in hoor Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 13:48

Wahaha, is Nicoline weer eens een nepfjord? Boos! Haha!
Jij kan mij niet wijsmaken dat Odin aaaltijd rustig is Schijnheilig Tong uitsteken