vertaler (Ned.-Duits) gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

vertaler (Ned.-Duits) gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 23:34

Ik zoek iemand die goed kan vertalen van Nederlands naar Duits én een beetje verstand van paarden en genetica heeft.
Ik wil n.l. m'n artikel over OLWS vertaald hebben naar het Duits, maar ben daar zelf met m'n roestige Havo Duits net niet goed genoeg voor.
Ik zoek iemand die echt goed thuis is in de Duitse taal en ook de 'technische' aspecten van het verhaal duidelijk kan vertalen.
Ik had iemand in Duitsland die het wel wilde doen, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord... Dus wie kan me helpen?
(In het Frans wil ik em ook nog wel Knipoog )

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:51

Is het een groot artikel ?? Ik wil het evtl. wel proberen Knipoog ! Omdat je je vraag op Western hebt gezet, neem ik aan dat het ook een artikel over western paarden gaat ?? Ik kan het wel vertalen en ik ken iig genoeg mensen in mijn omgeving die verstand van western hebben, die het kunnen corrigeren Knipoog !
Als je het wilt mailen, moet je het even via PB doen! M´n e-mail programma werkt niet Frusty ! Er wordt aan gewerkt, maar ik weet niet hoelang dat gaat duren Verdrietig !

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 00:17


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 00:27

Eehh.. klopt het dat het er alleen in het Engels op staat ??
Ik wil het wel voor je doen, maar dan moet ik wel de Nederlandse versie hebben Knipoog ! Ander moet ik eerst de medische termen van het Engels naar het Nederlands vertalen en vervolgens weer in het Duits!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 09:41

Ik heb het aan een vriend van mij gevraagd die vloeiend Eng, Duits en NL spreekt.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 11:00

Rina..Sabine???

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:18

Het eerste deel heb ik nu vertaalt en wil zo nog wel verder gaan Knipoog ! Wel wil ik het verhaal aan een paar western-paarden kenners laten lezen en corrigeren laten, dus het kan een paar dagen duren! als je dat okay vind, laat het me dan even weten, dan ga er mee door !!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 14:14

Oeps, sorry... 'tuurlijk heb ik het ook in't Nederlands... Zal zien of het via PB wil..., en anders vindt SM het misschien wel goed dat ik het hier neer poot?

Oh wacht... het heeft ook in de afgelopen WHW gestaan.
Ik heb het inmiddels ook ge pb't
Laatst bijgewerkt door Francis op 11-03-03 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:16

Een beetje extra info over OLWS is nooit weg, dus open maar een nieuw item Lachen