Foto's boktmeeting Kuinderbos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Foto's boktmeeting Kuinderbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 18:56

Zo eerst even een beetje bijgekomen. Die rit heeft me wel mijn laatste krachten gekost. Geloof niet dat ik morgen inzetbaar ben. Heb onderweg een paar fotootjes kunnen maken. Uploaden duurde wat lang, want ik heb geen ADSL, maar hier zijn ze dan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lekker plonsen in de waterbak.

Afbeelding
Marije, vertel jij iedereen eens, waarom jij hier achter Baileys hoofd verborgen, zo staat te knutselen met zijn hoofstel?

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/joyce(3).jpg[/img]
Een smikkelende Andrew met vrouwtje Joyce.

Nou dat waren ze.

Ik heb enorm genoten. Voor herhaling vatbaar? We hebben nog lang niet alle paden gehad.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 19:49

Zeker voor herhaling vatbaar! Ik vond het super leuk, en laica was zooo braaf. Dat had ik echt niet verwacht. Hoop dat we morgen niet verdwalen Haha!
Jammer dat Laica en Gammon niet op de foto's staan.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:01

Wat staan wij er vaak op Knipoog Ik heb geen site van waar ik kan uploaden, maar wel een paar foto's van het begin als we net wegrijden... Zal even kijken of ik ze op mijn website kan plaatsen, dan kunnen jullie ze ook zien of misschien kopieren en uploaden...

Ik houd me aanbevolen voor een nieuwe rit *LOL* Dan lang van te voren mijn vriend reserveren Knipoog

Op naar de volgende boktrit!!! Andrew deed het super (en de anderen ook trouwens!!! (he Roos!)

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:28

Volgende keer zal ik ervoor zorgen dat we wel op tijd zijn Bloos
Gewoon maar op de manier die ik liever niet heb maarja, ze moet er toch op.
Marije nog bedankt voor het helpen.
Ze was zo braaf, mijn lieve meis Lachen
Wat trouwens erg grappig is dat Joyce en ik onze pony's beiden om dezelfde reden hebben gekocht

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:35

zozo het ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit Haha!

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:37

gezellieg!!!! Haha! wou dat ik mee kon doen...op mijn hobbelpaardje!! (en zelfs dat heb ik niet Boos! )

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 20:38

Sorry Roos, zag ook dat jij en Michele er helaas niet op staan. Moest ook zo snel afdrukken, want Homi wilde niet stil blijven staan. Gaan we gewoon nog een keer voor een nieuwe poging.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:45

Jaaaaaa ik heb het reuze naar mijn zin gehad!! Leuke foto's en weeeeeeeh jammer dat wij er niet op staan nee! Boos! Gam vond het water best wel leuk, dat kan vaker zag ik. En die zandheuvel omhoog op galopperen vond Gam ook leuk! En die sprintgalop vond Gam nog leuker! Zo leuk dat hij een vette bok gaf en mij uit het zadel wipte. Gelukkig kon ik me aan zijn hals vasthouden en stopte hij kleurig zodat ik er af kon springen. Gemene Tink...! }>

De volgende keer zullen we niet weer zo laat zijn (1 uur te laat!!! Bloos ) En Laica meteen vriendelijk aanpakken en ik zal niet met mijn hoofd in de stress zitten zodat ik telefoontjes over welke richting we op moeten meteen begrijp...

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:33

Zijn er trouwens nog meer foto's gemaakt?

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:48

Leuk Leuk Leuk,ik zie snowieeeeeeeeeeeeeeeeee

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:28

he er zijn al foto's, das snel! Ik en snow staan er weer belabberd op maargoed Lachen Wanneer komen de andere foto's, Joyce en Roos? *LOL* Verder leuke foto's Anita!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:48

Jeetje zeg, echt balen dat we niet meekonden. Zeker nu ik die waterhindernis zie. Dat was een goede oefening geweest voor het wedstrijdseizoen.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 14:15

Marije heeft waarschijnlijk nog geen kans gezien om ze te bekijken en voordat het topic naar de tweede bladzijde verhuist, zal ik hem voor haar nog een keer omhoog halen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 17:41

Marije heeft momenteel geen internet... kan nog wel even duren hoor... Boos!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 18:20

Die laatste foto is leuk Haha!
De rest ook hoor Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:35

Yeaaaaaah vandaag hebben Littleroosie en ik het nog ff dik over gedaan met een rit van 3 uur!!! We hadden al spierpijn van gister maar ik ben bang dat ik me morgen helemaal niet meer bewegen kan. Haha! Dit keer ben ik er niet afgebokt maar hebben we wel staat spetteren en spatteren in de waterbak. Lachen man, Gam vond het zó leuk!!
We kwamen ook nog een gemene Boswachter tegen die ons op de bon wilde slingeren omdat we niet op het ruiterpad reden. (voor de kenners: het stukje ná het fietpad waar je al niet langs mocht.) Gelukkig konden we voor deze keer onze charmes in de strijd gooien (en het feit dat we van ver kwamen) en mochten we verder huppelen. Wel kregen we nog een plattegrond mee van het bos met aangegeven ruiterpaden.

Het in-, en uitladen van de knollies ging al iets sneller. Alleen Gam had het truukje van LAica afgekeken en wilde niet. Zweep er over en hij koos eieren voor zijn geld. Oh nee... in dit geval een vanillesnoepje. Haha!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 22:43

Haha, betrapt. Foutje bedankt. Op zondag werken de boswachters meestal niet. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen (afkloppen ). Had maar gezegd dat jullie vandaag nog een keer zouden gaan, dan had je nog even bij me langs kunnen komen. (Ik zat dus vandaag ziek thuis.) Je kunt namelijk ook binnendoor terug naar Joure en dan kom je bij me langs. Volgende keer misschien. Fijn te horen dat jullie het bos de moeite waard vonden om nog een keer te gaan. (Had je de trailer voor 2 dagen gehuurd?)

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:22

Ik heb weer een nieuwe pagina gemaakt voor mijn website over deze boktrit, morgen wordt hij ge-upload door mijn vriend (vanaf zijn werk gaat dat sneller) dus morgen aan het einde van de middag, begin van de avond wel online... Misschien kan iemand anders dan de foto's kopieren en uploaden naar bokt (kan niet vanaf geocities)

Ja Roos, dat vond ik ook grappig! Wat zijn wij toch een sentimenteel stel he!!!
En dat kaartje met die ruiterpaden... Daar heb ik ook wel belangstelling voor! (of een telefoonnummer waar ik hem zelf aan kan vragen!)

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 00:40

Even proberen...
Afbeelding

Van links naar rechts: Leon (Snowdon), Joyce b, Michele (Pellie), Marije (Jilleroo), Anita (Homiafortuna) en Roos (Littleroosie)

Op weg naar het bospad...

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 01:08

Jippieeee gelukt! Mijn eerste keer zelf uploaden (dankzij een uploadsite van iemand) Ik kijk of er nog wat bij kan...

Afbeelding
De eersten stonden er al...

Afbeelding
Andrew in de trailer

Afbeelding
Anita op Homia? (je zei steeds "Homee" Knipoog )

Afbeelding
En Andrew neemt alles eens goed in zich op...

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:08

Leuke foto's Joyce , we staan er op! Haha!
Mijn foto's komen later pas aangezien in foto's met gewoon fototoestel heb gemaakt.

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:13

echt leuk! was vast heel gezellie!
(jeeej dit mijn 200ste berichtje)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:02

Yeaah Gammie in the picture!!! Onze eerste rijfoto op bokt hahahaha!!! Zowiezo een mooie foto Joyce.

Ik kon de trailer zaterdag al ophalen en hoefde hem gister pas terug te brengen. Nou ja, dan maak je er nog ff gebruik van hè? Gister kon ik er iets beter van genieten omdat het bos een stuk bekender was.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 01:08

Citaat:
Anita op Homia? (je zei steeds "Homee" Knipoog )


Eh ja, Homiafortuna is zo'n mond vol. Dus wordt ze in de wandelgangen "Homi" genoemd. En "Homer" als ze weer eens iets doet wat ze eigenlijk niet mag doen.

Maar leuke foto's joh. Gelukkig heb jij alle anderen wel op de gevoelige plaat weten vast te leggen.

En dat die foto op Homi niet bewogen is, ze wilde dus absoluut niet stil blijven staan, alleen maar dansen.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:52

Ha, ha, dankzij jouw naamgenote, die heeft fotografe gespeeld!!!
Dus alle eer aan Anita, vriendin van chauffeur Jan Knipoog