Meeting Belker, Apple, Igor, Hielke

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Meeting Belker, Apple, Igor, Hielke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 10:01

Eindelijk was het zover. Grappa mocht voor het eerst mee naar het strand. Na 1 uur en 15 minuten rijden kwamen we bij Manege Jonker aan. Apple en Igor kwamen er ook al aan. Toen we uitstapten werden we bijna van onze voeten geblazen. Er stond een straffe wind. Dat voorspelde al weinig goeds. Na een eerste spectaculaire kennismaking met Grappa kwam hij zeer rustig van de trailer. Ook het opzadelen en opstijgen gaf geen probleem. Wij met Apple richting strand. Alles wat ik verwachte kwam niet uit. Grappa liep het strand op alsof hij er zijn hele leven al kwam. Zie de foto's voor een indruk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het was een super rit, lekker weer, veel indrukken en een zeer geslaagde dag. Helaas bedacht Grappa dat hij neit meer op de trialer wilde. Op een gegeven moment hebben we hem met longe en 4 man er maar ingetrokken. Dat wordt deze week weer even oefenen.
Apple, Igor, bedankt voor de leuke rit. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:05

Hey is dat in Katwijk?
Fijn dat hij zo braaf was op het strand! Ik wil dat ook graag nog een keer met Tinka doen. Ziet er wel erg koud uit trouwens Scheve mond
Maar ik neem aan dat jullie goed uitgewaaid zijn Knipoog

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 10:13

Cody schreef:
Hey is dat in Katwijk?

Maar ik neem aan dat jullie goed uitgewaaid zijn Knipoog

ja het was in Katwijk.
Uitgewaaid? Nee eerder weggewaaid Haha!
Het viel mij met de trailer erg mee. Die lag mooi rustig achter de auto. Daar merkte je niet aan dat er zo een wind stond.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:23

Ziet er leuk uit!! En het was tenminste weer waarmee het lekker rustig op het strand is!
Wij zijn pas ook in Katwijk geweest.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:02

Het was idd heel erg leuk!
De heenweg zijn we tegenwind gaan rijden zodat we terug lekker voor de wind hadden. Op de tweede foto kun je heel goed zien dat wij bijna uit ons jas en van het paard af worden geblazen Knipoog .
Het was niet zozeer koud, als wel heeeeeeel erg harde wind.
En rustig op het strand? Nee hoor! Veel hondjes (waaronder een of ander bruin met wit geval dat een poosje met ons mee is gelopen, al blaffend) en op de terugweg ook allemaal kite-surfers in het water. Dat zag er wel spectaculair uit!
Paardjes blij briesen alsof ze elkaar al jaaaaren kenden Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 13:32

Ziet er waaierig uit. Haha! Super dat Grappa zich zo goed gedragen heeft.