Vraagje voor de Apeldoorners

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Vraagje voor de Apeldoorners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 13:18

Anderen mogen ook meelezen natuurlijk.

Een collega van mij organiseert 4 juni een speelmiddag voor de kinderen uit de straat met als thema Wild West. Nu vroeg ze aan mij (omdat ik in het "paardenwereldje" zit) of ik nog iemand ken die een pony heeft waar kinderen een rondje op mogen rijden.
Mijn vraag is dus of er mensen uit Apeldoorn zijn die het leuk vinden deze kinderen een leuke middag te bezorgen.

Echt veel informatie heb ik nog niet, maar mocht je interesse hebben PB me dan even dan zal ik het even overleggen met mijn collega.
Dit alles is nog niet Definitief, mijn collega vroeg mij een beetje rond te vragen dus dat doe ik dan maar even Schijnheilig
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoor het wel als iemand interesse heeft

Groetjes,
Angus


jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:48

hoi ik weet heel misschien we iemand maar ik weet niet precies welke straat dat is als je weet waar de hoevens zijn misschien de parlevinkershoeve daar is ene meneer buitenhuis en ik heb al in het teklefoonboek gekeken maar er zijn honderden buitenhuizen maar in iedergeval daar ergens sorry maar meer info kan ik je niet geven daaroveren anders kan je altijd nog even lang het kanaal in leiren kijken want daar staan ook nogal veel pony en shets grtz jameslover

jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:49

sorry lieren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers