(waar) dragen jullie een STRING-bikini?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

(waar) dragen jullie een STRING-bikini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 01:08

dat vraag ik me dus ff af Haha!

als ik bv met een groep vrienden ga zwemmen bij een zwembad heb ik altijd een gewone bikini aan, gaan we met een hele groep naar het strand(niet strand aan zee, maar E3-strand of t witven ofzo, soort zandafgraving vol water en dan strandje&gras er omheen voor de mensen die t niet weten) dan heb ik 9 vd 10 keer een gewone bikini aan, anders krijg je van die 'aparte' reacties van sommige jongens die mee zijn(die dus duidelijk wat tekort komen...!)

maar ga ik bv met mn vriend naar t E3 strand of met vriendinnen, of ben ik in t buitenland, dan heb ik altijd een string-bikini aan!wel eentje met touwtjes aan de zijkant, want met die brede bandjes vind ik t geen gezicht als t dan een string is, ziet er dan beetje vaag uit!

maar dragen jullie ook string-bikini's? ook als je met een hele groep gaat zwemmen?of draag je ze bv alleen als je op vakantie bent?

en wat vind je van mensen met een 'niet zo'n strak figuur' om het zo even te zeggen, die dan een string aanhebben?dat vind ik nml geen gezicht! net zoals een man in een string op het strand, nee bah!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 01:28

Ik vind een vrouw met een string op het strand in de regel, ook geen gezicht Haha! , om het even of ze strak in het vel zit of misschien een minder perfekt figuur heeft! Ik vind het altijd zo´n aandachttrekkerij! Meestal zit er nl. boven die string ook een kop op van "kijk eens even wat voor lekker wijf ik ben" }> ! Bovendien hebben ze vaak ook absoluut niet de mooie billen voor zoiets!
Ik heb tot-nu-toe maar 2 keer een vrouw gezien, waarbij het wel appetijtelijk uitzag; mooi figuurtje, perfekte billen en een aardig koppie Lachen .

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 01:32

haha das ook wel weer zo! daarom draag ik ook veeeeel eerder in t buitenland een string dan hier, daar kent toch niemand me Haha! en bv in callla of Lloret zie je veel meer mensen met een string dan hier

en ik kijk dan niet arrogant ofzo, maar vind het idd bij sommige mensen behoorlijk aandacht-trekkerij!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 02:03

Ja sommige trekken dan echt aandacht en denken dan ook dat ze alles zijn enzo.
Ik draag een gewone bikini....
Het lijkt me ook fijner zitten en zou me er fijner invoelen.
Ik draag dan wel een string gewoon onder je broek enzo maar op een strand zou ik niet durven.
Daar heb ik de kont ook niet voor Huilen beetje aan de dikke kant.
Maargoed als de wat dikkere mensen zoiets aan willen moeten ze dat zelf weten.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 02:27

Ik doe eigenlijk hetzelfde, als ik hier bij het zwembad ben ofzo dan heb ik een gewone bikini aan, maar op vakantie heb ik ook een string-bikini.
Ik vind een beetje mollige mensen met een string niet erg, maar wat erg is, is als ze een string aan hebben die eigenlijk 2 maatjes te klein is, dat hij zo in dat vlees snijdt.... Vorig jaar op vakantie zat er ook een vrouw in ons hotel, niet meer de jongste, een grote tattoo op d'r kont en putjes in d'r kont... echt geen porem
Mannen in een string zijn gewoon vies, ik krijg visioenen van zo'n harige reet, IEUWW!! Misselijk Haha!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 08:38

Helemaal niet...
Ik kan me niet voorstellen dat ik me op mijn gemak zou voelen met zo'n ding aan. Verder lijkt het met echt naadje (toepasselijk hè Haha! ? ) zitten, gewoon ondergoed gaat nog wel, maar in bikinis zitten veel meer synthetische stoffen.
Trouwens bij 9 van de 10 meiden die er in lopen vind ik het afschuwelijk staan. Bloos

Ik ga overigens helemaal niet op vakantie, heb je dat gezeur ook niet *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 08:44

Mij zul je absoluut niet in een stringbikini zien. En al helemaal niet in het openbaar.
Ik zou me daarin echt niet prettig voelen, vind het erg bloot. Daarnaast ben ik een van de vele mensen die geen fotomodellen-figuur hebben.

* To Belg, or not to Belg *

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:27

Mij zul je van zijn lang zal ze leven niet in een string zien!

Je hebt al mazzel ( of pech ) als je mij in een badpak ziet. Veelal durf ik gewoon mijn dikke lijf niet te laten zien. Maar ik houd wel erg van zwemmen en de reden dat ik mij ongemakkelijk voel zijn juist die meisjes met strakke lijven in strings die naar je kijken zo van...dat jij je in het openbaar durft te vertonen! En dan dat gegiebel achter je rug.

Ik vind dat we wat minder op elkaar moeten letten en wat meer op onszelf. Als jij je heppie voelt in een string prima, moet je wel verwachten dat mensen (mannen) naar je kijken. Net zoals ik verwacht dat mensen naar me kijken als ik een badpak aan heb.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:48

Mij zul je nooit in een string zien!
Ik vind het gewoon ordinair staan, en het ergste is nog dat de meeste vrouwen die het dragen er nog niet eens het figuur voor hebben, bah kan ik echt van walgen!
Mijn figuur zou het nog wel toelaten maar ik zou het niet durven, ik haat het om in de belangstelling te staan en als je zon ding aantrekt vraag je er natuurlijk gewoon om!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:30

Waarom walg je van een ander...die in iets loopt wat hij of zij zich misschien prettig in voelt..... Verward

Misschien beetje rare " opmerking " van mij , maar die indruk krijg ik een beetje..

Net als Dapperdier al zegt....we moeten wat minder op elkaar letten..

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:55

Nah, mij zul je ook niet snel in een string op het strand/zwembad zien. Ik vind het idd ordinair staan, het zijn vaak echt van die types die ze dragen die denken dat ze mooi zijn Knipoog. *vaak=niet altijd btw , voor iemand zich aangevallen voelt Clown *.
Vorig jaar was ik op vakantie aan het strand, en daar liepen meiden topless rond, met alleen een string aan. Dan kan je net zo goed gewoon alles uitdoen

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:56

Niet.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:03

helemaal niet

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:04

Nee ik ook niet hoor. Zal me niet aan andere mensen storen die het wel doen, moeten ze lekker zelf weten, maar mij niet gezien.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:56

Ik krijg bij voorbaat al een wegtrekker.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48327
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 12:03

ik heb niks anders dan een string-bikini... dus ik draag 'm naar het strand en naar het zwembad.... al bind ik in het zwembad wel iets over mijn kont als ik niet in het water lig, of niet op de zonnewei....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 12:08

Jee zeg, wat een vooroordelen.
Alsof iedereen er zo lekker uitziet in een paardrijbroek.
Of mag dat wel en mensen met dikkere benen in een legging kan niet?

Een gewone bikini gaat ook tussen je reet zitten als ie droog is. Zit ook niet lekker.

Het ligt er puur aan waar ik heen ga.
Zwembed heb ik een gewone bikini aan. Puur om de opmerkingen van de pubers buiten te sluiten. (ga zelden tot nooit naar het zwembad overigens)

Maar straks met mijn vakantie ga ik toch echt met een string.
Ik wil bruin worden. Daarom zon ik ook topless. Ik vind het geen porum als ik 's avonds mijn kleding uit doe en ik heb nog een wit badpak/bikini aan.

Laat mij lekker. Als je niet wil kijken dan kijk je toch niet!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 12:29

Ik vind dat iedereen het lekker zelf moet weten. Mocht het er niet uit zien dan kijk je gewoon de andere kant op. Daarin ben ik het wel eens met Kleintje.
Ik heb nog nooit geen string-bikini aan gehad, maar misschien dat ik het van de zomer als ik op vakantie ga wel doen. Word ik ook eens een keer mooi egaal bruin.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 12:43

Ik draag geen string-bikini, en zal het nooit doen ook. Als ondergoed draag ik ze wel, maar dan zit er toch nog een broek oid overheen.... maar om nou in mijn blote kont in het openbaar rond te gaan lopen . Het is mij nooit zo opgevallen dat meiden in een stringbikini zich vaak zo sexy vinden. Meestal zijn het meiden die zelfverzekerd zijn (anders durf je waarschijnlijk ook niet in zo'n ding te gaan lopen Haha! ), en die stralen ook die zelfverzekerdheid uit...dat wordt vaak als arrogant bestempeld maar dat vind ik niet.
Ook als je niet het goede figuur voor een stringbikini hebt, mag je ze van mij gerust aan doen, geen problemen mee. Misschien is het een wat minder mooi gezicht, maar waarom zou je met een minder goed figuur geen dingen mogen dragen die je mooi vindt of lekker vindt zitten?

:D

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 13:08

Ik zou het zelf nooit dragen en me er niet prettig in voelen, durf net aan een bikini te dragen. Maar anderen, goed figuur of niet, maakt me echt niet uit ofzo ik heb er geen last van. Toch heb ik wel beetje vooroordeel over man met string, daar zou ik niet zo gauw of af stappen.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 13:12

grassie schreef:
Nah, mij zul je ook niet snel in een string op het strand/zwembad zien. Ik vind het idd ordinair staan, het zijn vaak echt van die types die ze dragen die denken dat ze mooi zijn Knipoog. *vaak=niet altijd btw , voor iemand zich aangevallen voelt Clown *.
Vorig jaar was ik op vakantie aan het strand, en daar liepen meiden topless rond, met alleen een string aan. Dan kan je net zo goed gewoon alles uitdoen


Idd, dat stringetje verbergt dan ook niet veel meer. iK zou zo'n ding niet aan doen, vind t geen pan. Ik heb altijd een gewone bikini aan.

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 13:24

Mij zul je ook niet in een string-bikini zien, zelfs niet in een gewone bikini, Ik heb namelijk een sport bikini Haha!

The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 13:24

Het zal al een uitzondering zijn wil je mij in bikini zien, laat staan dat ik er dan 1 met string draag Haha!

Wat een ander doet maakt me niet zoveel uit, ik kijk alleen liever niet naar een vrouwen- of mannenkont met een string.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 13:48

tot nu toe dragen de meeste van jullie dus geen string-bikini als ze hier in nederland zijn!

ik moet zeggen, wanneer iemand niet echt slank is, of zelfs heel erg flink, en die loopt dan in een badpak ofzo, dat ik daar nooit maar dan ook echt nooit een opmerking over zal maken of ga zitten giebelen of wat dan ook, maar wanneer zo iemand in een string bikini gaat lopen, dan heb ik wel zoiets van uhm, dat had je beter niet kunnen doen....

maar ik zie hier in de buurt vaak van die groepen meisjes die dan allemaal in een string rondlopen en die dus wel andere mensen afkraken en zichzelf o zo geweldig voelen...zo ben ik dus niet!

als ik al een string op t strand aanheb dan gedraag ik me net zo normaal als in een gewone bikini!
en dat je zoveel extra aandacht krijgt...dat krijg je toch wel als je in een bikini rondloopt dus dat is voor mij geen reden om het niet te doen, t is meer dat als ik met een vriendengroep ben dat ik zoiets heb van neuh die hoeven ook weer niet alles van mij te zien!maar bv samen met mn vriend of met een vriendin dan maakt het me niet zo veel uit(en ik weet dat die het ook eerlijk zullen zeggen als mn figuur t niet meer toelaat om in een string rond te lopen Haha! )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 15:10

Ik vind het er echt werkelijk niet uit zien als iemand een string bikini aan heeft.
Heb dan ook zelf altijd een gewone aan.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Besje, Crista, Exorcizamus, laura_estee, nicole_floor, Rije, sollair310, stella92, Strawberry3, Tine1987, XxMariellexX en 183 bezoekers