Meeting Amazing Rydar, en Debo..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Meeting Amazing Rydar, en Debo..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 23:07

Vandaag was het eindelijk zover Tallie1979, chris, ik en mijn vriend zijn naar Amazing Rydar geweest .

Ik zal maar vanaf het begin beginnen.
We hadden om kwart over 11 afgesproken met Chris en Tallie bij ons thuis, Ze kwamen uiteindelijk om half 12 aan.. dus wij gelijk weg omdat we anders te laat zouden zijn.
Na een ritje van 1.5 uur waren we eindelijk in de plaats waar we moesten zijn.
Tallie moest inmiddels heel nodig naar de wc, en dit zei ze toen we net voorbij een benzine pomp gereden waren. Frusty Frusty
En dan zal je zien, dat er op dat hele stuk geen benzinepomp meer te bekennen was.
Uiteindelijk *jeeeeeej* een benzine station.
Tallie dr blaas stomd inmiddels op knappen en smeekte Jeroen om te stoppen desnoods zou ze achter t muurtje gaan zitten.
Ik heb bijna nog nooit zo hard gelachen }> }> *LOL* *LOL* De vlakte naast de benzine pomp was dus open en daar kon ze dus niet gaan zitten.
We reden verder, en naar ons idee waren we er bijna.
Tallie kon het niet meer houden, en opnieuw smeekte ze Jeroen te stoppen, dit maal.... voor een stel bosjes VOOR EEN HUIS..
Jeroen moest zijn auto voor haar neerzetten en daar zat ze.
En opnieuw kreeg ik een ontzettende lach stuip en vroeg Chris om zijn Camera. }> Auwww ik kon t niet maken Haha! hahahah.
Affijn Tallie trug de auto in en wij verder op weg.
Na ong. nog 5 min rijden waren we er.

Op de Manege had Tallie eerst nog met een bekende van haar afgesproken, en toen ik om me heen stond te kijken zag ik ineens Debo aan komen rijden in een auto .
Dus fluisterde tegen Tallie kijk daar heb je Debo.
Debo stapte uit en kwam op ons afgelopen... Bloos zijn jullie niet een beetje vroeg, ik moet Rydar nog doen hoor... Haha! Nee hoor we moeten eerst nog even naar iemand anders toe.

Na ongeveer 3 kwartier waren we terug bij Debo en konden we kennis maken met Rydar.
Hij stond al mooi in t tuig Lovers .
T waaide echt verschrikkelijk hard en Debora vond ons toch wel erg zielig.. Dus kregen we dekens.
Alhoewel, Tallie, Chris en Jeroen dus.
Debo en ik zaten voorop de bok heerlijk kou te lijden.
We gingen opweg.
In t begin ging t allemaal een beetje moeizaam, maar na een 20 min waren de gesprekken al goed op gang en liet Rydar zich van zijn beste kant zien. Lovers Lovers
Ondanks de 5 mensen in de kar deed Rydar echt super zijn best, en zijn baasje hahaha bleef zich maar verontschuldigen voor haar "slechte" stuur prestaties. Frusty
Ik vond juist dat ze het ondanks haar 'weinige ervaring" goed deed en ze heeft ons samen met Rydar echt een super leuke middag bezorgt .
De Rit heeft zeker 3 uur geduurt, t was echt super, we hadden t hartstikke gezellig en t was zeker de moeite waard en voor herhaaling vatbaar!!!!!!

Eenmaal terug op stal werdt Rydar eindelijk verlost van zijn tuig en konden we hem eens zonder al zijn "sierraden" bekijken.
Hij heeft echt zo'n lief koppie Lovers !!!
Hij kreeg lekker zijn dekentje om en toen moest ie nog even poseren voor de groeps foto.
Ik had hem net daarvoor een appeltje gegeven wat hij met veel smaak aannam.
Hij vond me ineens wel heel lief, de zelf onspanner ging aan en wij gingen snel in de houding staan.
Wij met z'n 4 en naast Rydar en Debo erop.
En net toen de flitser af ging wilder Rydar erg graag kroelen en stond ik dus onthoofd op de foto *LOL* .
Dat werdt dus opnieuw op de foto, gelukkig waren die beter.

Na de foto's liet Debo ons Rydar zijn kunstjes zien.
Wat ontzettend knap zeg Dat ze hem dat geleerd had, hij deed het echt zo leuk Lovers .
Ondertussen kwam ook Thomas aan, Debora dr vriend.
Daarmee hebben we dus gelijk ook kennis kunnen maken.
Nog even gezellig staan kletsen terwijl tallie Rydar ook de kunstjes liet doen.
En zowaar het lukte .
Hierna zijn we weer naar huis gegaan.

De foto's volgen snel!!!!!!

Bij deze bedank ik namens ons allemaar Debora en Rydar voor de ontzettend leuke dag!
Debo het was echt super Lachen Kusje

Byeeee Angel

chris1978

Berichten: 39
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 01:11

Leuk verhaal...
Het was inderdaad erg gezellig Haha!

Foto's worden zo snel mogelijk geregeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:11

Whahaha leuk om te lezen!! Ben blij dat jullie t zo leuk hebben gehad,,,,, en tja dat we afentoe een stoeprandje en een bermpje mee namen komt omdat ik nog dronken was van zaterdag Vingers aflikken Haha! Whahahaha
Ben ergggggggggggg benieuwd naar de foto's!! en thomas vond t zo jammer dat ie niet mee was ( die lag met koorts op bed Verdrietig de arme jongen }> ) ... Ik vond het een geslaagde dag!! erg leuk!! en zeker voor herhaling vatbaar ( al moet ik dat even met ry overleggen natuurlijk Knipoog Haha! hahaha)

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 10:09

Hahaha ja idddd... Die Arme Rydar.
Ach ik heb de details er maar uit gelaten Debo Whahahaha.
Zo had ik bijvoorbeeld nog kunnen vertellen dat je een stoepje pakte... en we een stukkie onbedoelt door t gras gingen Haha!:D en dat je de rem vergat..

Ben alleen vergeten te vertellen over Rydar zijn ster allures Haha! hahaha das wel dom van me Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:25

Jeetje wat heb ik kou zitten lijden achterin, maar jeetje, wat was het tof! Haha!

Ehmm verder ehh.. Tong uitsteken Ik heb zitten wildplassen, ik had er zelfs een bekeuring voor over *LOL* Jeetje, het deed gewoon pijn aan mijn buik op ten duur *LOL* Enne, Liek, je maakte gewoon geen foto omdat ik een beetje kwaad naar je keek Schijnheilig }>

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 11:29

jaja ja tuurlijk tallie Haha! keep on dreaming Haha!