Paarden weer thuis, iedereen happy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Paarden weer thuis, iedereen happy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 15:01

Na mijn paardjes 4 maanden op pension gehad te hebben heb ik ze gisteren weer naar huis gehaald. Natuurlijk zijn ze in die vier maanden geweldig goed verzorgd, fijn om even een tijdje niet uit te hoeven mesten en was het heerlijk om binnen te kunnen rijden maar toch gaat er in het voorjaar (optimistisch blijven Haha! ) weer niets boven de paardjes thuis hebben. Ik ben hartstikke happy en ook de paardjes hebben het weer prima naar hun zin. Niet alleen hebben ze nu weer een ruimere box (3x4 ipv 3x3) maar hebben ze ook een buitenluik en een uitloop cq paddock . Bovendien is ook de hond helemaal blij, hij mocht nooit mee naar pensionstal en nu kan hij weer lekker mee naar stal als ik de paarden ga doen. Ik kan er geen genoeg van krijgen en kijk iedere keer naar de stal (vanuit de woonkamer heb ik prima zicht op de boxdeuren). Laat het mooie weer maar komen.

Afbeelding

zicht vanuit de huiskamer:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 15:48

Dat is een schitterend uitzicht
Nu maar hopen dat het voorjaar een beetje wil doorzetten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:11

Hee wat lekker zeg! Nu over een aantal jaren je Valencia erbij en dan is het plaatje compleet Haha!.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:30

En in gedachten zie ik er ook al een klein hummeltje rondkruipen Knipoog

Lekker hoor, Astrid, dat je ze weer thuis hebt en ik ben helemaal niet jaloers Haha!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 01:02

Jeetje, dat is best snel gegaan, dat ze al weer thuis zijn.
Maar het is idd ook al weer maart. Nu maar hopen dat het weer zich dat ook beseft en we lekker weer krijgen.
Voorlopig ben je er ongeveer afgewaaid als je dit weekend gereden hebt volgens mij. Knipoog