Gister wedstrijd --> 1e!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Gister wedstrijd --> 1e!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:04

Heey allemaal!! Haha!

Gister ging ik op springwedstrijd naar Abcoude. We zouden met een best grote groep gaan. Ik zou eerst alleen met Winnetou in de B gaan, en wat andere ook en 2 andere in de oefen, omdat zij hun winstpunt nog niet gehaald hadden in de dressuur. Naja, dat was allemaal geregeld, maar toen opeens kon er eentje niet mee in de oefen, dus toen ging ik voor haar in de plaats mee. Wel gewoon op Dobby!! (Niet op die van haar)
Ik was al om 6.45 op stal om alles nog klaar te maken. Winnie's benen wassen en staarten van beide pony's enzovoorts.
Om 9 uur vertrokken we naar Abcoude, en om 10 uur kwamen we daar aan. Toen konden we nog even snel t parcours lopen en toen moest ik snel Dobby op gaan zadelen om los te gaan springen.

Hij was helemaal gek!! Ik kwam die inrijbak in (buiten en t waaide heel hard) en hij begon als een gek te bokken. Hij bolde zn hele rug op en deed zn hoofd tussen zn benen en bokken maar! Haha! Haha, t was wel schattig!
Nou, ff snel gesprongen en toen moest ik al de bak in. Maar in de bak was ie heel lief. Hij wilde wel snel en vond t wel spannend, maar hij sprong echt super over de sprongen heen. Heel hoog! We waren helemaal foutloos! *LOL* Ik was echt heel blij. Maar er waren geen prijzen omdat t "oefen" was, dat was wel jammer.

Nadat ik Dobby had uitgestapt zette ik m weer op de vrachtwagen en haalde ik Winnetou eruit. Toen had ik lekker veel tijd om los te rijden.
Winnie vond ook echt alles eng daar buiten. Dat was wel vervelend, hij was heel gespannen. Maar hij sprong wel heel fijn!!
Nou, toen moesten we de bak in... Hij wilde er meteen stijgerend weer uit. Hij vond echt alles eng. Gelukkig waren die mensen niet zo moeilijk, ik mocht even een paar rondjes door de bak rijden. Dat was wel aardig.

Het ging over 2 manches, dus ik moest 2x achter elkaar hetzelfde parcours springen. Nou hij deed t echt super!! Hij had een heel fijn tempo, we waren 2 keer foutloos!! Haha!

Dus ik mocht door naar de barrage. Er was uiteindelijk nog maar eentje die ook barrage moest doen. Ik ging even snel de barrage bekijken. En er zat zo'n enorm rare bocht in!! Je moest over een sprong, dan een bocht van 90 graden maken en dan meteen weer een sprong Verward Bloos Super raar!! Dus ik besprak t met mn instructrice (die was mee) en ze zei, nou probeer t maar. Neem gewoon de eerste sprong heel ruim met een bocht, zodat je als t ware een soort van slangevolte maakt naar de volgende sprong..

Nou toen ik in mn parours zat, lukte t echt niet.. ik kon gewoon niet over de 2e sprong heen, dus ik heb een extra volte gemaakt en verder mooit foutloos mn parcours afgemaakt. T ging verder echt super.
Dat 2e meisje, ging de ring in, dus ik ging snel even kijken. Nou, zij sprong over die eerste en trok dr pony gewoon om voor die volgende. Maar dr pony schrok zo van die sprong, dat ie weigerde. En toen was ie zo bang dat ie die sprong helemaal niet meer sprong. Ze was uitgebeld, en ik was 1e!! Haha! Haha!

Nou, toen kreeg ik mn prijs en ging ik weer naar huis.
Ik heb al met al een hele gave dag gehad!! *LOL* Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:29

dat heb je me dan toch wel ff goed geflikt!
proficiat!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:40

Ik kan maar 1 ding zeggen: GEFELICITEERD! *LOL*

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:48

FELI!!!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:50

*JEUHHHHHHHH*
Juul is 1e!
ik had natuurlijk het hele verhaal al gehoort maar toch nog maar een keertje Haha!
GEFELICITEERD Haha!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 23:16

jaggie schreef:
dat heb je me dan toch wel ff goed geflikt!
proficiat!


Haha, thanx!! *LOL*