L2 gestart met Orri

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

L2 gestart met Orri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:16

Vandaag was de 4de keer dat Orri op wedstrijd ging (hij had 7 punten gelopen in 3 L1 proeven). Gisteren had ik door het noodweer niet kunnen trainen (balen!) dus zat ik vanmorgen om half 8 er nog maar even op. Het stormde nog steed gigantisch dus alles wapperde en klapperde en dat was toch wel heel griezelig. Ik kreeg hem gelukkig toch ontspannen en was dus al na 20 minuutjes klaar. Mijn vriendin die op Jur voor de tweede keer ging starten was er ook, en die was ondertussen aan het poetsen. Ik ging de paarden vlechten en ruim op tijd vertrokken we met Jur, die moest als eerste.

De eerste proef met Jur ging minder, ze was heel schrikkerig door de wind, de binnenbak maakte allemaal enge geluiden. De tweede proef ging wel super!
Toen snel Jur op de trailer gezet, terug naar huis en Orri geladen. Gelukkig werkte hij mee en zat ik, ondanks dat er maar weinig tijd tussen onze proeven zat, er toch nog op tijd op. Orri was erg druk door alle geluiden maar was toch fijn te rijden. Toen moest ik de ring in. Eigenlijk ging alles goed, behalve aanspringen in de linkergalop, door spanning gaf hij een soort bokje en sprong verkeerd. Snel gecorrigeerd en toen ging het allemaal weer goed.

Toen ik klaar was bleek mijn vriendin 1e en 3e geworden te zijn met 169 en 157 punten, 3 winstpunten dus!
Ik ging de losrijbak in en daar zei iemand (die een eigen stal heeft) dat hij mijn proef zo goed vond gaan, dat was erg leuk om te horen! Ik was ook erg tevreden, zeker voor de 1e keer L2 en het was pas Orri's 4e keer dat hij ging starten.
De tweede proef ging ook fijn, met wel een paar foutjes. Bij de prijsuitreiking bleek dat we 2x 161 punten hadden gereden. Ik was iets teleurgesteld, maar ja... Haha!
Iig heeft Orri nog niet geen winst gelopen en volgende keer scoort hij misschien wel weer hoger (of juist lager, je weet het nooit natuurlijk! Haha!).
Jammer genoeg halen we de M niet meer voor april, dus wordt het toch die 10 punten rijden. Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:19

Heeft Orri nog geen winst gelopen? dat zijn er toch twee? Of ben ik nou gek?

Maar wat goed van je vriendin met Jur!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:27

iloon je leest verkeerd.

Orri heeft nog niet geen winstpunt gereden.
Dus altijd wel eentje Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:11

Hihihih Ja Iloon... altijd wel eentje en bij de afsluiting van de L1 dus ook een keer 2 wp.

Trots Haha! *glundert*
en fijn dat Ingeborg nu die eerste punten achter zich kan laten,
want dat was wel teleurstellend de eerste keer.
Alhoewel ze toch eerste was.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:23

Hé Maartje, gefeliciteerd! Ik heb je net gemist gisteren denk ik. Toen ik aan kwam, was de prijsuitreiking van de L2 net afgelopen...

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:08

Gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 10:38

Bedankt allemaal!

Pava, dan zou ik je gezien moeten hebben, wij hebben namelijk nog wat gegeten en zijn dus nog even blijven zitten. Ook heb ik me ingeschreven met 2 paarden voor de kur op muziek B t/m M. *spannend* Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:53

Jura schreef:
Ik was iets teleurgesteld, maar ja... Haha!


Dat weten we hè? Knipoog Tong uitsteken

Op zich wel prettig toch dat je die winstpunten gehaald hebt? Lachen Als ik dit allemaal zo lees gaat het allemaal wel lekker! Toppie!

Enneuh... hoe was Orri met laden deze keer? Weer zo makkelijk?

laat even weten wanneer je die kuren gaat doen! Dat lijkt me echt cool om te zien Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 10:56

Ja Orretje was weer heel braaf te laden Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 11:06

Ja, zelfs op de terugweg, toen we de trailer niet eens ergens naast konden parkeren en het dus open voor hem was! Lachen

Die kur op muziek is zaterdag 24 mei! En we gaan ook met Jur, dus met alledrie de paarden. Dus Maarten, als je zin hebt om te helpen? Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:07

Jura schreef:
Bedankt allemaal!

Pava, dan zou ik je gezien moeten hebben, wij hebben namelijk nog wat gegeten en zijn dus nog even blijven zitten. Ook heb ik me ingeschreven met 2 paarden voor de kur op muziek B t/m M. *spannend* Lachen


Ik moest een vriendin voorlezen in de Z2. Dus ik ben niet meteen naar de kantine gegaan, maar met haar meegelopen naar het losrijden. Mijn auto stond bij de mesthoop geparkeerd, nog gezien? Haha! Het was heel druk met trailers toen ik aan kwam rijden, maar 15 minuten later was iedereen ineens weg Haha! Ik denk dat wij mekaar net misgelopen zijn. Die vriendin heeft jou wel gezien trouwens Haha!

Met de Kür op Muziek kom ik ff kijken!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 14:06

Niet teleurgesteld zijn joh! Ging best goed! En zoals je zelf al zegt... Hij heeft nog nooit zonder winstpunten gelopen!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:21

Eyyy.. gefeliciteerd hoor! Manon ook weer blij! Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:57

Hihi, okay, ik snap hem, het staat er alleen een beetje raar Haha!.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 00:39

Pava, ik heb je auto niet gezien, terwijl je die niet snel over het hoofd ziet normaal gesproken! Tong uitsteken

AMSAMSAMS schreef:
Niet teleurgesteld zijn joh! Ging best goed! En zoals je zelf al zegt... Hij heeft nog nooit zonder winstpunten gelopen!


Thanx! En nogmaals heel erg bedankt voor het meegaan en helpen! Lachen
En voor je foto's, ik heb je nog niet eens op stal gezien om te bedanken. Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 11:21

Als jij mijn auto niet gezien hebt, dan kan dat alleen maar betekenen dat jullie dan toch al weg waren toen ik kwam Haha! Jammer dat we elkaar net gemist hebben. 23 februari opnieuw proberen Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 13:47

We zitten al in maart, Pava! Knipoog Tong uitsteken

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 16:23

mja Clown Ik bedoel 23 maart natuurlijk. Start je dan?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 16:56

Ja dan start ik ook!
En jij?

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:02

Ik niet. Maar ik moet dan wel weer een Z2 proefje voorlezen. Dus ik ben er wel. Laat dan even je starttijden weten, dan kom ik ff kijken. Ik zit zó in Spijkerboor, 5 minuutjes Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:04

Ik niet. Maar ik moet dan wel weer een Z2 proefje voorlezen. Dus ik ben er wel. Laat dan even je starttijden weten, dan kom ik ff kijken. Ik zit zó in Spijkerboor, 5 minuutjes Haha!